Herkese iyi geceler.
bugün yine sanayide biraz vakit geçirdim tavandan su alma sıkıntısı vardı. sunroof giderilerine hava tuttuk su aşağıdan gelmeye başladı. sadece sağ arka köşe giderinde sıkıntı var sanırım. oradan daha az geliyor. su kanaldan biraz taşma yapıyor. tavan döşemesi hafif ıslanıyor.
suyu ilgili deliğe yönlendirmek için aracın eğimini değiştirdik sürekli) sorunu büyük oranda hallettik aslında. Diğer delikler boca ettiğimiz suyu çok rahat emiyor. Alttan suyu şarıl şarıl akıyor.
Sonrasında ileri geri vs konuşurken laf egsoza geldi. egsozcuya gidelim mi gitmeyelim mi darken gittik. oradan uygun bir egsoz aldı taktı. çalıştırdık. beğenmedim ses az geldi.
Sonra katalizöre hiç dokunulmadan son susturucunun yerine 60 mm çap civarından düz boru takıldı. Ses beni benden aldı. flowmastera niyetliydim ama ne aman alırım bilmiyordum (500 TL

). kaşla göz arasında bugün V8 imin sesinin keyfini çıkardım.
gün sonunda arıza kodlarına bi daha bakayım dedim kontak aç kappa metoduyla. 12-21-37-55 olarak okudum.(geçen gün 12-37-55 idi sadece
) Sonrasında cihaz vasitasıyla kodları sildirdim. 21 nolu kod acaba son susturucuyu söktükten sonra mı oluştu? Katalizör üzerindeki sensor yerinde duruyor?
Bilgisayardan arıza koduna bakılınca
P0138 Oksijen sensörü devresinde yüksek voltaj (sıra 1 sensor 2) yazıyor
P1765 Üreticiye özgü
Sensöre müdahale etmek gerekir mi? sensor-soket vs temizlenir mi acaba? Yakıt tüketimim bu işten etkilenirmi.
Ama arabadan bugün inanılmaz keyif aldım. Egsoz modifiyesi Şartmış


Saygılarımla