Sayfa 20 Toplam 113 Sayfadan BirinciBirinci ... 1018192021223070 ... SonuncuSonuncu
Toplam 2468 adet sonuctan sayfa basi 381 ile 400 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konu: ZJ hakkında sormak istediklerimiz

Hybrid View

  1. #1
    Üye ukymk55 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    16.Eyll.2015
    Nereden
    Bursa
    Mesajlar
    287
    Dün Başıma gelen bir durumdan bahsetmek istiyorum.
    eşim oğlum kardeşim le beraber dik syılabilecek bir güzergahtan bursa gürsu yamaç paraşütü pistine doğru tırmanıyorduk Oradan Erice gölüne geçecektik.. Vites 1-2 sürekli. ARAÇ lpg DE.
    artık zirveye yakşaltığım sıralarda aracın hararetinin yükseldiğini farkettim. tam orta 100 derece. bunun 1 çizgi üzerine çıktı biraz daha gittim 1 mm daha çıkınca durdum hemen . Motoru stop ettim. kaputu açtım. motor suyu fıkırdıyor içeride. genleşme kabının alt bağlantısından hava geliyor fokurdama var. haliyle aracın altında su damlıyordu Radyatör kapağı düdüklü tencere gibi fıssss. bekledim o şekilde. sonrasında radiator kapağını hafif gevşettim basınç iyice çıksın diye. neticede basınç bitti. kapağı açtım. motoru çalıştırarak radyatöre su doldurdum. (öncesinde antifriz yoktu zaten) yanımda 3-4 lt su vardı. araç rolantideyken yavaş yavaş doldurdum harerette artık düşmüştü 100 derecenin altına. sonra biraz ilerledim benzine alarak. çeşme felan bulayım diye. çeşme bulduk ama hararet yine 100 derecenin üzerine bir miktar çıktı ama önceki kadar değil. çeşmeyi bulduk. önceki gibi radiator kapağından basıncı yine atmasını bekledik. kapağı dikkatlice açtım yine 4 tane katman bez kullanarak. radyatörü tekrar yavaş yavaş araç rolantide iken su ile doldurdum. + 5 lt daha aldı. toplam 8-9 lt doldu diyebilirim. motor emdikçe biraz daha koydum. devamında napsak yolsa devam etsek mi etmesek mi derken devam edelim dedik. gittik pikniğe arazi harikaydı amatörcede olsa biraz oynaştık falan filan geri döndük akşam eve. sonrasında dediğim gibi hararet 100 ün üzerine hiç çıkmadı. hatta 100 e bile tam gelmedi bir tık altındaydı. altta su akıtma felan hiç bir şey yok.
    Neticede radyatörde su kalmamış. harareti iyi farkettım. Gözüm hep ibrelerde zaten aldığım güncen beri.
    İlginç olan ise genleşme kabıundaki su hala en üstte duruyor.
    normalde oradan ilave olması gerekmiyormu sisteme. Eksildikçe ordan doldururduk diye biliyorum.
    Sorunum sıkıntım nedir acaba?
    yada normal mi?
    Motor çalışınca fanda çalışıyor ama motor durunca fan çalışmıyordu hararet yüksekken. Binek araçlarda motor durduktan sonar fan devam ederdi? ??

    Telefonla desteğinden dolayı Mirkan Kardeşime çok teşekkür ederim.
    Konu ukymk55 tarafından (11.Ekim.2015 Saat 12:48 ) değiştirilmiştir.

  2. #2
    Üye Kadir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    31.Mart.2014
    Mesajlar
    1,077

    ZJ hakkında sormak istediklerimiz

    Alıntı ukymk55 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Dün Başıma gelen bir durumdan bahsetmek istiyorum.
    eşim oğlum kardeşim le beraber dik syılabilecek bir güzergahtan bursa gürsu yamaç paraşütü pistine doğru tırmanıyorduk Oradan Erice gölüne geçecektik.. Vites 1-2 sürekli. ARAÇ lpg DE.
    artık zirveye yakşaltığım sıralarda aracın hararetinin yükseldiğini farkettim. tam orta 100 derece. bunun 1 çizgi üzerine çıktı biraz daha gittim 1 mm daha çıkınca durdum hemen . Motoru stop ettim. kaputu açtım. motor suyu fıkırdıyor içeride. genleşme kabının alt bağlantısından hava geliyor fokurdama var. haliyle aracın altında su damlıyordu Radyatör kapağı düdüklü tencere gibi fıssss. bekledim o şekilde. sonrasında radiator kapağını hafif gevşettim basınç iyice çıksın diye. neticede basınç bitti. kapağı açtım. motoru çalıştırarak radyatöre su doldurdum. (öncesinde antifriz yoktu zaten) yanımda 3-4 lt su vardı. araç rolantideyken yavaş yavaş doldurdum harerette artık düşmüştü 100 derecenin altına. sonra biraz ilerledim benzine alarak. çeşme felan bulayım diye. çeşme bulduk ama hararet yine 100 derecenin üzerine bir miktar çıktı ama önceki kadar değil. çeşmeyi bulduk. önceki gibi radiator kapağından basıncı yine atmasını bekledik. kapağı dikkatlice açtım yine 4 tane katman bez kullanarak. radyatörü tekrar yavaş yavaş araç rolantide iken su ile doldurdum. + 5 lt daha aldı. toplam 8-9 lt doldu diyebilirim. motor emdikçe biraz daha koydum. devamında napsak yolsa devam etsek mi etmesek mi derken devam edelim dedik. gittik pikniğe arazi harikaydı amatörcede olsa biraz oynaştık falan filan geri döndük akşam eve. sonrasında dediğim gibi hararet 100 ün üzerine hiç çıkmadı. hatta 100 e bile tam gelmedi bir tık altındaydı. altta su akıtma felan hiç bir şey yok.
    Neticede radyatörde su kalmamış. harareti iyi farkettım. Gözüm hep ibrelerde zaten aldığım güncen beri.
    İlginç olan ise genleşme kabıundaki su hala en üstte duruyor.
    normalde oradan ilave olması gerekmiyormu sisteme. Eksildikçe ordan doldururduk diye biliyorum.
    Sorunum sıkıntım nedir acaba?
    yada normal mi?
    Motor çalışınca fanda çalışıyor ama motor durunca fan çalışmıyordu hararet yüksekken. Binek araçlarda motor durduktan sonar fan devam ederdi? ??

    Telefonla desteğinden dolayı Mirkan Kardeşime çok teşekkür ederim.
    Öncelikle geçmiş olsun, bunun aynısı bodrum dönüşü başımıza geldi sonrasında fark ettim ki radyatörde hava varmış rolantide havasını aldım yaklaşık 8 litre su aldı sonrasında 650 km hiç max. 95 derece üstüne çıkmadı.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    Konu Kadir tarafından (11.Ekim.2015 Saat 19:47 ) değiştirilmiştir.

  3. #3
    Moderator Beatrix - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    04.Mart.2014
    Nereden
    İstanbul
    Mesajlar
    2,427
    Alıntı ukymk55 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Dün Başıma gelen bir durumdan bahsetmek istiyorum.
    eşim oğlum kardeşim le beraber dik syılabilecek bir güzergahtan bursa gürsu yamaç paraşütü pistine doğru tırmanıyorduk Oradan Erice gölüne geçecektik.. Vites 1-2 sürekli. ARAÇ lpg DE.
    artık zirveye yakşaltığım sıralarda aracın hararetinin yükseldiğini farkettim. tam orta 100 derece. bunun 1 çizgi üzerine çıktı biraz daha gittim 1 mm daha çıkınca durdum hemen . Motoru stop ettim. kaputu açtım. motor suyu fıkırdıyor içeride. genleşme kabının alt bağlantısından hava geliyor fokurdama var. haliyle aracın altında su damlıyordu Radyatör kapağı düdüklü tencere gibi fıssss. bekledim o şekilde. sonrasında radiator kapağını hafif gevşettim basınç iyice çıksın diye. neticede basınç bitti. kapağı açtım. motoru çalıştırarak radyatöre su doldurdum. (öncesinde antifriz yoktu zaten) yanımda 3-4 lt su vardı. araç rolantideyken yavaş yavaş doldurdum harerette artık düşmüştü 100 derecenin altına. sonra biraz ilerledim benzine alarak. çeşme felan bulayım diye. çeşme bulduk ama hararet yine 100 derecenin üzerine bir miktar çıktı ama önceki kadar değil. çeşmeyi bulduk. önceki gibi radiator kapağından basıncı yine atmasını bekledik. kapağı dikkatlice açtım yine 4 tane katman bez kullanarak. radyatörü tekrar yavaş yavaş araç rolantide iken su ile doldurdum. + 5 lt daha aldı. toplam 8-9 lt doldu diyebilirim. motor emdikçe biraz daha koydum. devamında napsak yolsa devam etsek mi etmesek mi derken devam edelim dedik. gittik pikniğe arazi harikaydı amatörcede olsa biraz oynaştık falan filan geri döndük akşam eve. sonrasında dediğim gibi hararet 100 ün üzerine hiç çıkmadı. hatta 100 e bile tam gelmedi bir tık altındaydı. altta su akıtma felan hiç bir şey yok.
    Neticede radyatörde su kalmamış. harareti iyi farkettım. Gözüm hep ibrelerde zaten aldığım güncen beri.
    İlginç olan ise genleşme kabıundaki su hala en üstte duruyor.
    normalde oradan ilave olması gerekmiyormu sisteme. Eksildikçe ordan doldururduk diye biliyorum.
    Sorunum sıkıntım nedir acaba?
    yada normal mi?
    Motor çalışınca fanda çalışıyor ama motor durunca fan çalışmıyordu hararet yüksekken. Binek araçlarda motor durduktan sonar fan devam ederdi? ??

    Telefonla desteğinden dolayı Mirkan Kardeşime çok teşekkür ederim.
    Uğur merhaba,

    98 ZJ sahibi olduğunu daha önce yazmıştım..., fan derken..., 5.9'larda elektrikli fan var, yoksa pervane devreye girmiyor mu demek istedin ? Yani termik devreye girmiyor gibi...
    in
    ZJ' ler artık yorgun..., bir çok organları yaşam limitlerini çoktan aştı..., bunun gibi radyatörleri de artık ömürlerini yitirmeye başladı. ZJ' lerin hararet yapmalarınıbn sebebleri öncelikle radyatör yetersizliği ve termik sıkıntıları. Radyatör şişletme hikayesi boş işler,radyatör yetersiz ise değişmeli, ve orjinali ile değişmeli !!!!! Termik yükselen hararette devreye giriyor mu test edilmeli. "Motor çalışınca fanda çalışıyor ama motor durunca fan çalışmıyordu hararet yüksekken. Binek araçlarda motor durduktan sonar fan devam ederdi?" diyorsun ama bu araçlarda elektirikli fan yok. Hararet yükselince cıva ile devreye giren bir termik sistemi var.

    Şimdi, önce termik tam olarak çalışıyor mu onu test et. Eğer termik devreye girip pervaneyi kitliyorsa radyatöre bir çözüm bulman lazım.

  4. #4
    Üye ukymk55 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    16.Eyll.2015
    Nereden
    Bursa
    Mesajlar
    287
    Alıntı Beatrix Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Uğur merhaba,

    98 ZJ sahibi olduğunu daha önce yazmıştım..., fan derken..., 5.9'larda elektrikli fan var, yoksa pervane devreye girmiyor mu demek istedin ? Yani termik devreye girmiyor gibi...
    in
    ZJ' ler artık yorgun..., bir çok organları yaşam limitlerini çoktan aştı..., bunun gibi radyatörleri de artık ömürlerini yitirmeye başladı. ZJ' lerin hararet yapmalarınıbn sebebleri öncelikle radyatör yetersizliği ve termik sıkıntıları. Radyatör şişletme hikayesi boş işler,radyatör yetersiz ise değişmeli, ve orjinali ile değişmeli !!!!! Termik yükselen hararette devreye giriyor mu test edilmeli. "Motor çalışınca fanda çalışıyor ama motor durunca fan çalışmıyordu hararet yüksekken. Binek araçlarda motor durduktan sonar fan devam ederdi?" diyorsun ama bu araçlarda elektirikli fan yok. Hararet yükselince cıva ile devreye giren bir termik sistemi var.

    Şimdi, önce termik tam olarak çalışıyor mu onu test et. Eğer termik devreye girip pervaneyi kitliyorsa radyatöre bir çözüm bulman lazım.
    Ergun Abi merhaba,
    Evet dediğiniz gibi ZJ ler yorgun ve en iyi bakımları hakediyor bende bunu peşinde olacağım gücüm el verdiği sürece.

    Fan ve pervane terimleri karıştı sanırım. OK! Bizde fan yok. Dolaysıyla motor durduktan sonra çalışmaya devam etmesi söz konusu değil.

    Dediğin gibi kontrolümü yapıcam.
    Çalışma sistemi şu şekilde mi?
    Civa sıcaklığının artmasıyla devreye giren termik sistemi. Motor normalde soğukken pervaneyi çalışıtırmıyor. Ama civa sıcaklığı yükselince pervane çalışmaya başlıyor. Motor soğuyunca tekrar duruyor.

  5. #5
    Moderator Beatrix - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    04.Mart.2014
    Nereden
    İstanbul
    Mesajlar
    2,427
    Alıntı ukymk55 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Çalışma sistemi şu şekilde mi?
    Civa sıcaklığının artmasıyla devreye giren termik sistemi. Motor normalde soğukken pervaneyi çalışıtırmıyor. Ama civa sıcaklığı yükselince pervane çalışmaya başlıyor. Motor soğuyunca tekrar duruyor.

    Evet.

    Motor tamamen soğukken ( geceden kalma...) motoru çalıştırmadan önce pervaneyi elinle çevirdiğinde biraz sıkıdır, rahat dönmez ama motor sıcakken stop ettiğinde elle çevirirsen tamamen boştadır çok rahat döner, hatta elinle kanada vurduğunda bir kaç tur kendi kendine dönebilir.

    Araç park halindeyken ızgaranın önüne gazete kağıdı koy ve aracı boşta çalıştırıp iyice ısınmasını bekle, iyice ısındıktan b,r müddet sonra termik pervaneyi kitler ve pervane kayış hızında dönmeye başlar, bu arada fazla rüzgar sesi ve homurtu sesi yapar. Gazeteyi önden kaldır, izlemeye devam et, ısı normale düştüğünde pervane boşa çıkacak ( ama hafifce kendi halinde döner...) yani termik pervaneyi ayıracaktır.

  6. #6
    Üye Mirkan Şenol - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    19.Kasm.2014
    Nereden
    İstanbul Alibeyköy
    Mesajlar
    616
    Abi tekrardan geçmiş olsun. Bana Bursa Gürsu deme citroen c4 ve seat ibiza ile çıktık yola İstanbul'a dönüyoruz. Navigasyon bizi nereye soktu ise bir arabamız uçuruma kaydı diğeri 4 lastik havada kayaların üstünde kaldı. 6 saat sonra jandarma ve köylüler kurtardı bizi.
    O en büyük dağların tepelerinde mahsur kaldık. Sabah 5 de çıkabildik anayola.
    Türk insanı para gibidir, içine ışık tut ''ATATÜRK'' yoksa ''SAHTEDİR''

  7. #7
    Üye ukymk55 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    16.Eyll.2015
    Nereden
    Bursa
    Mesajlar
    287
    Alıntı Mirkan Şenol Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Abi tekrardan geçmiş olsun. Bana Bursa Gürsu deme citroen c4 ve seat ibiza ile çıktık yola İstanbul'a dönüyoruz. Navigasyon bizi nereye soktu ise bir arabamız uçuruma kaydı diğeri 4 lastik havada kayaların üstünde kaldı. 6 saat sonra jandarma ve köylüler kurtardı bizi.
    O en büyük dağların tepelerinde mahsur kaldık. Sabah 5 de çıkabildik anayola.
    O navigasyon dan kurtulun bir an once

  8. #8
    Üye ukymk55 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    16.Eyll.2015
    Nereden
    Bursa
    Mesajlar
    287
    Aracı kullandıkça tanıyorum. Tanıdıkça daha rahat kullanıyorum

    Tabiki kullandıkça aracın eksikleri vs tecrube ederek değerli önerilerinizle çözüm bulmaya çalışıyorum. Sağolun.

    Bir diğer konu Sabah veya günün herhangi bir saatinde aracın 3-4 saat veya daha fazla çalışıtırılmaması sonucunda ilk marş sırasında marş süresi bizra uzun sürüyor 3-4 sn kadar. Ama kısa süreli kontak kapat tekrar marş bas durumlarında hemen marş alıyor araba.
    İlk Marş Benzinde oluyor araç sonra lpg ye geçiyor.
    Benzin besleme sisteminde problem olabilir mi. Bir yerde benzin borusu checkvalfinde problem olmuş olabilir tarzında bir yazı vardı. Acaba sorun bu mu? yoksa başka birşey varmı.
    Nasıl çözüm bulabilirim.?

  9. #9
    Moderator Beatrix - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    04.Mart.2014
    Nereden
    İstanbul
    Mesajlar
    2,427
    Alıntı ukymk55 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Aracı kullandıkça tanıyorum. Tanıdıkça daha rahat kullanıyorum

    Tabiki kullandıkça aracın eksikleri vs tecrube ederek değerli önerilerinizle çözüm bulmaya çalışıyorum. Sağolun.

    Bir diğer konu Sabah veya günün herhangi bir saatinde aracın 3-4 saat veya daha fazla çalışıtırılmaması sonucunda ilk marş sırasında marş süresi bizra uzun sürüyor 3-4 sn kadar. Ama kısa süreli kontak kapat tekrar marş bas durumlarında hemen marş alıyor araba.
    İlk Marş Benzinde oluyor araç sonra lpg ye geçiyor.
    Benzin besleme sisteminde problem olabilir mi. Bir yerde benzin borusu checkvalfinde problem olmuş olabilir tarzında bir yazı vardı. Acaba sorun bu mu? yoksa başka birşey varmı.
    Nasıl çözüm bulabilirim.?
    Pompadan olabilir, benzin filtresinden olabilir, ateşleme zayıf olabilir ( komple ateşleme sistemi check edilmeli... ), en fenasını sona sakladım ; beyin

  10. #10
    Üye Mirkan Şenol - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    19.Kasm.2014
    Nereden
    İstanbul Alibeyköy
    Mesajlar
    616
    Alıntı Beatrix Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Pompadan olabilir, benzin filtresinden olabilir, ateşleme zayıf olabilir ( komple ateşleme sistemi check edilmeli... ), en fenasını sona sakladım ; beyin
    Aman abi intihara sürüklersin adamı 1 ay beyin aradı, varı yoku gitti adamın.
    3. beyini kaldıramaz.
    Türk insanı para gibidir, içine ışık tut ''ATATÜRK'' yoksa ''SAHTEDİR''

  11. #11
    Üye ukymk55 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    16.Eyll.2015
    Nereden
    Bursa
    Mesajlar
    287
    OK. ufak ufak baktırırız artık Büyütülecek bir tarafı yok zaten.
    Beyin artık sıkıntı değil. Türkiye de nerelerde zj beyni satılıyor biliyorum. Bagajda da var zaten yedek bi tane

    - - - Mesaj Birleştirme - - -

    OK. ufak ufak baktırırız artık Büyütülecek bir tarafı yok zaten.
    Beyin artık sıkıntı değil. Türkiye de nerelerde zj beyni satılıyor biliyorum. Bagajda da var zaten yedek bi tane

  12. #12
    Üye Kadir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    31.Mart.2014
    Mesajlar
    1,077
    Ergun Abi, hazır mısın ? Uzmanlık sorusu ile karşındayım 😂

    Bu gün rolanti problemini çözdüm sorun TPS sensörü çıktı.

    Sensör değiştikten sonra rolanti seviyesi 750 rpm seviyesine indi



    Rolanti problemiyle birlikte şanzımanımda ki 4. Vitese geçmeme sorunumda otomatikman düzeldi.

    Tps değişmeden önce milyonda bir 4. Vitese geçerken şimdi hiç bir şey yokmuş gibi şanzımanım.

    Sadece geçişlerin ayarlanması gerekiyor, sanırım bunun için halat ayarı yapmalıyım. Nasıl yapabilirim?

    Rolantide ;
    Önce : Absolute Throttle Position %85.5

    Sonra : Absolute Throttle Position %12.9

    Şimdi bu tps ile ilgili şanzımanın nasıl bir bağlantısı olabilir ???

    Çokmu oldu acaba 😂


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  13. #13
    Moderator Beatrix - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    04.Mart.2014
    Nereden
    İstanbul
    Mesajlar
    2,427
    baştan şu aracı bir yetkili servise götürüp bilgisayara ( DRB) bağlatsan şak diye çıkacaktı zaten sorunun nerde olduğu...


    Sen bu problemin ile ilgili açtığın konunun başında O2 Sensör / Tps / Map / A.i.s. / D. Kapağı / Bujiler / B. Kabloları / Tevzi Makarası gibi birçok şeyi değiştirdiğini yazmıştın, onun için TPS sensörünün üzerinde durmadık...

    4. vitese geçmede sorun olduğunu da yazdığını hatırlamıyorum...


    TPS arızalıysa ( ki genelde kurum bağladığı ve temizlenmediği için sorun çıkartır... ) vites veya rölanti problemleri yaratabilir...

    Aklınızda bulunsun ; TPS sensörünü çıkartıp aracı kullandığınızda vites tek bir viteste ( genelde 3.ncü vites) kalır.

    Sonuçta TPS gaza yapılan basıncı ölçüyor ve şanzımana veri gönderiyor. Yani; vites değişim zamanlarını tanımlamak için gerekli olan gaz pedalı durumunu algılıyor ve motor beynine iletiyor. Motor beyni de diğer sensörlerdeki verileri birlikte değerlendirerek şanzımandaki selenoidleri kontrol ediyor. Yani ZJ' ni kullanırken gaz pedalına basış ruh haline göre senin istediğin güç ve motor yükü hakkındaki bilgileri bir araya getirerek beyne iletiyor. Şanzıman beyni de ( emir subayı ) başkomutandan aldığı emri ilgili vites değiştirme birimlerine iletirken motor beyni de bir yandan vites değiştirme esnasında yakıt akışını azaltıyor ve ateşleme zamanını geciktiriyor. Vites değişimi tamamlanır tamamlanmaz da, motor gücü eski haline döndürülüyor. Yani anlayacağın bir yandan da şanzımanı koruyor.

    İşte TPS ile şanzıman arasındaki duygusal ilişki bu

    Geçişlerin neden ayarlanması gerekiyor ? hala gariplik mi var geçişlerde ?

  14. #14
    Üye Kadir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    31.Mart.2014
    Mesajlar
    1,077
    Şanzıman geçişleri baya bi kötü abi 2 ye çok geç atıyor ve sanzi zamansız geçiş yapıyo özellikle 3 vitese


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  15. #15
    Moderator Han Solo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    03.Mart.2014
    Nereden
    istanbul
    Mesajlar
    6,285
    Alıntı Kadir Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Şanzıman geçişleri baya bi kötü abi 2 ye çok geç atıyor ve sanzi zamansız geçiş yapıyo özellikle 3 vitese


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    yeni bi sensör takıldıktan sonra bi akü sökülür adetten resetlenir beyin sonra verileri düzenler birkaç km gidince aküyü söktün mü sen...ne güzel rolanti sesi öyle o ahahahaaa
    GEZE GEZE BU GEZE-GEN BİTMEZ

    tüm videoları 720p veya 1080p olarak seçerek izleyin...

  16. #16
    Üye Kadir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    31.Mart.2014
    Mesajlar
    1,077
    Alıntı Han Solo Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    yeni bi sensör takıldıktan sonra bi akü sökülür adetten resetlenir beyin sonra verileri düzenler birkaç km gidince aküyü söktün mü sen...ne güzel rolanti sesi öyle o ahahahaaa
    Hahaha rolanti sesi uzaktan hoş gelir başkan 😂

    Roket teli değişti ve saolsunlar sadece değimiş hiç bi ayar yok o yüzden acil güzel bir ayar şart oldu hele 5.9 tps sensörüyle ayrı bi güzel 😂


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  17. #17
    Moderator Han Solo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    03.Mart.2014
    Nereden
    istanbul
    Mesajlar
    6,285
    Alıntı Kadir Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Hahaha rolanti sesi uzaktan hoş gelir başkan 😂

    Roket teli değişti ve saolsunlar sadece değimiş hiç bi ayar yok o yüzden acil güzel bir ayar şart oldu hele 5.9 tps sensörüyle ayrı bi güzel 😂


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    ben bilmem türkiyeye döndüğümde sensörüm hazır olsun
    GEZE GEZE BU GEZE-GEN BİTMEZ

    tüm videoları 720p veya 1080p olarak seçerek izleyin...

  18. #18
    Üye Kadir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    31.Mart.2014
    Mesajlar
    1,077
    Alıntı Han Solo Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ben bilmem türkiyeye döndüğümde sensörüm hazır olsun
    Eyw başkan istediğin an 3.5 dak da takılıp hazır hale gelir 😉 sayende hem rolanti hemde şanzıman derdi son buldu


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  19. #19
    Üye K@RUB - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    20.Mays.2015
    Nereden
    İstanbul
    Mesajlar
    337
    ZJ si olan arkadaşlar kasko durumunuz ne durum da ? Ben yaptıramadım fakat bir öneri sundular ilk sahibi poliçeyi devam ettirirse olur dediler bu şekilde yapmak adamı bulmak ikna etmek bana garip geliyor ne dersiniz ?

  20. #20
    Üye Eranmania - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    16.Austos.2015
    Mesajlar
    56
    Araç sizin üzerinize değil mi? Niye yapmıyolar kaskoyuya da pahalı fiyat mı veriyolar. Bide ilk sahibinin üzerine yaparsanız Allah korusun kaza ya da çalınma durumunda tüm işlemleri ilksahibinin yapması gerekecek para da onun hesabına yatacak.

Sayfa 20 Toplam 113 Sayfadan BirinciBirinci ... 1018192021223070 ... SonuncuSonuncu

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •