Toplam 2468 adet sonuctan sayfa basi 1 ile 20 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konu: ZJ hakkında sormak istediklerimiz

Hybrid View

  1. #1
    Üye GC2013 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    22.Nisan.2014
    Nereden
    İzmir
    Mesajlar
    1,322
    Haber verecegim


    2000 4.7 WG
    1998 5.9 ZG
    NE YAPARSAN YAP, KENDİN İSTEDİĞİN İÇİN YAP

  2. #2
    Yeni Üye mutulug - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    16.Haziran.2017
    Mesajlar
    19
    Alıntı GC2013 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Haber verecegim


    2000 4.7 WG
    1998 5.9 ZG
    Teşekkür ederim,umarım arabadaki sıkıntıyı anlatabilmişimdir.

  3. #3
    Üye mjz66 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    04.Mart.2014
    Mesajlar
    1,209
    Alıntı mutulug Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Teşekkür ederim,umarım arabadaki sıkıntıyı anlatabilmişimdir.
    Aracının km'si çok yüksek değil eğer doğruysa! ama çok uzun süreler yatmış makina da makul değildir. Zaten 25 yaşına yaklaşmış araçlarımız ve kimin elinde nasıl kullanıldığı belli değil malesef, öncesini bilmiyor yeni alanlar, motor bu kapalı kutu işte...
    Şimdi; Motor ısındıkça silindir gömlek çapları da büyür, pistonlar da genleşir ama aşınmış pistonlar eskimiş motorlarda, motorun çalışmasına yetecek kadar arada ki boşluğu dolduramaz. Ölçü farkı arttıkça kompresyon kaçakları da büyür ve bir noktadan sonra yeterli kompresyon sağlanamaz...bu iş zamanı sağlanamadığı için motor ısındıkça stop eder! Sonra soğuyunca arada ki piston - gömlek boşluğu azaldığı için, kompresyon sağlanır ve düzeldim zannedip tekrar çalışır.
    Umarım bunlar değildir ama böyleyse eğer rektifiye ister makina! Sırayla bakmak lazım dediğim gibi herşeye sabırla...


    SM-J500F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

  4. #4
    Yeni Üye mutulug - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    16.Haziran.2017
    Mesajlar
    19
    Alıntı mjz66 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Aracının km'si çok yüksek değil eğer doğruysa! ama çok uzun süreler yatmış makina da makul değildir. Zaten 25 yaşına yaklaşmış araçlarımız ve kimin elinde nasıl kullanıldığı belli değil malesef, öncesini bilmiyor yeni alanlar, motor bu kapalı kutu işte...
    Şimdi; Motor ısındıkça silindir gömlek çapları da büyür, pistonlar da genleşir ama aşınmış pistonlar eskimiş motorlarda, motorun çalışmasına yetecek kadar arada ki boşluğu dolduramaz. Ölçü farkı arttıkça kompresyon kaçakları da büyür ve bir noktadan sonra yeterli kompresyon sağlanamaz...bu iş zamanı sağlanamadığı için motor ısındıkça stop eder! Sonra soğuyunca arada ki piston - gömlek boşluğu azaldığı için, kompresyon sağlanır ve düzeldim zannedip tekrar çalışır.
    Umarım bunlar değildir ama böyleyse eğer rektifiye ister makina! Sırayla bakmak lazım dediğim gibi herşeye sabırla...


    SM-J500F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
    umarım dediğiniz gibi bir durumla karşılaşmam.dün tamircimi aradım,bana tesisatta bir yerde şaseye sebep olan bir yer var dedi.ısınınca yapışıp devreyi kesiyor.dedi.her ne kadar buna inanmasamda bekliyorum ustanın yapacağını...

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •