Alıntı Beatrix Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Yakın zamanda yükseltme kitini takacağım, orijinal yay üstü lastikleri çürümüştür illaki, yenisini alırken 1 inç olan linkdeki modeli alsam bir zararı olur mu?

Boş ver, bozma kitin orjinal hesaplarını.


Orijinal kollar ile 4.5 inç yükselen zj kol takımı ve ayarlı track barlar ile 5.5'a izin verir sanırım.
İleride ön arka giriş çıkış çift mafsallı şaft yaptırıcam. Gerekenleri ve ayarlamaları 5.5 inç e göre yapabiliriz.
Ne gibi bir sıkıntı yaratır bu 1 inçlik poly burçlar?

Çok basit : yayları 1 " arada sıkıştırır

Ön şafta boşu boşuna masraf yapıp ön arka çift mafsala çevirme, 4,5" yükseltme de şanzıman indirme aparatı ile birlikte ön şaft diff girişi tek mafsallıya çevrildiğinde sıkıntı yaşamazsın, bu arada senin ön şafta baktın mı ? 95 Kasım ayından sonra fabrika çıkışlı olanlarda ön şaft zaten tek mafsallı ( benimkinde olduğu gibi...) , sadece 1 cm kadar uzatılacak o kadar.
Abi şanzmanı düşürünce arka şafta giren çıkan açı bozuluyor diye düşündüm... Düşünmesem mi acaba?

https://youtu.be/gmV4qwLfOMY

GT-P7500 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi