ful antifiriz ve eksik olan yağların tamamlanması yapıldı.Radyatöre ful antifiriz konuldu. Birde klima rezistansının kopan kablosu onarıldı.Artık üşümüyorum. Radyatöre full Antifiriz ve yağların tamamlanması 175tl. rezistans tamiri 50tl.
Soğutma suyu komple değişti. Anti-firiz yenilendi. Araç su eksilttiği için ben de normal su eklediğim için anti firiz kalmamış gibi birşeydi. Normalde 15 litre olan WJ soğutma suyu kapasitesine 6-7 litre etien glikol anti-firiz ekleniyor. Ancak ben 4.5 litre ekledim, neden? Sızıntı olan yerler kir temizleme özelliği olan anti-firiz yüzünden artmasın diye.
Würth Radyatör sızdırmazlık sıvısı kullandık ve kalorifer peteğinde olan ve yolcu tarafına sızan su kesildi çok şükür. Şimdilik göğsü söktürmekten kurtulduk. Çünkü kalorifer peteğine ancak göğüs sökülerek ulaşılabiliyor. Şimdi tek bir sorun kaldı. Peteğim büyük ihtimal tıkalı olduğu için kalorifer ılık üflüyor. Sadece peteği ilaçla temizletip (petek borularını söküp ilaçlı temizleme suyunu sadece petekte döndürmek) zaten sistemde var olan Würth ile, temizleme sonrası açılma ihtimali olan çatlağı tıkayabilir miyim bilmiyorum.
Termostat değişti. Aracın harareti normal hale geldi. Önceden geç ısınıyordu ve tam ortaya gelmiyordu.
Direksiyon yağımı nihayet değiştirdim. Yanlış olan ATF 4'den kurtuldum ve kendi özel direksiyon yağını koydum. Psikolojik mi bilmiyorum ama Ergün Abi'nin dediği gibi yağ değiştikten sonra, direksiyon daha stabil oldu ve death wobble yapan mazgaldan geçtiğimde direksiyon çok daha diri durdu. Death Wobble zaten çözülmüştü ama direksiyon fazla sarsılıyordu.
Araç liftteyken sıkılan track barı araç yerdeyken söküp tekrar taktık, civataları o şekilde sıktık.
Full anti-firiz WJ'ler için çok sakıncalı. Kesinlikle konmaması gerekiyor. En ideale %50 oran. Sizin aracı bilmiyorum tabi.
Konu Maverick tarafından (06.Aralk.2015 Saat 01:26 ) değiştirilmiştir.