Alıntı Beatrix Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Aybars,

WJ' lerde fabrika çıkışında iki tip şaft var, yükseltme sonrası uygulamalar da iki tip ;









Fabrika çıkışlı CV-Joint sistem yükseltilmiş araçlarda değişen çalışma açısı nedeniyle kısa zamanda dağılır ( 3 inç ve yukarısı )
Ergün Abi, benim aracı biliyorsun 1.5" kit ile yükseltmiştim. Amortisor ve helezon. Ancak yükseltme sonrası şaftım 80 km/s üzeri hızlarda ayağımı gazdan çekince aracın içinde rahatça duyulacak bir uğultu ve 140 km/s'ten sonra titreme yapıyordu. Şaftı bir süreliğine çıkarmıştım ve iki sorun da geçmişti.

Sen 3" den sonrası sıkıntılı demişsin. Benim 1.5" gibi düşük bir seviyede bu sorunları yaşama nedenim ne olabilir?

Bu arada benim şaftın girişindeki körükte yırtık var. YAnlış söylüyor olmayım ama usta sanki şey demişti şaftın aks kafası giriş körüğü mü ne. Aks lafını ben uydurmuş olabilirim ama