Toplam 2468 adet sonuctan sayfa basi 1 ile 20 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konu: ZJ hakkında sormak istediklerimiz

Hybrid View

  1. #1
    Üye y-bsungur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    03.Nisan.2014
    Nereden
    Eskişehir
    Mesajlar
    923
    DÜZELTME YAPALIM Kuş sesleri genelde kayıştan gelir kayıştaki bu ses de eger kayış yeniyse KAYIŞLA ALAKASI YOKTUR KAYIŞ ESKİYSE VEYA DİŞ EZİLMESİ YAPTIYSA SES YAPAR ÖTME YAPARKEN KAYIŞA SU DAMLAT EGER SES KESİLİRSE PROBLEM KAYIŞTANDIR ya da direksiyon pompası bilyasındandır ve artık bilya su koyvermek üzeredir FAKAT PEK KOLAY FARKEDİLMEYEN BİR BAŞKA SIKINTI VARDIRKİ DİKKATLİCE İNCELEMEN GEREKİR pompayı motor bloguna monte eden braketin ÜÇ SOMUNLA TUTAN bacakları çatlamıştır ve braket iki somun yada tek somunla tutunuyordur bu durumda pompa yüke bindikçe kayış pompayı çeker pompada braketi çeker ve ESNEYEN BRAKET POMPAYI ESNETİR esneyen pompa kayışı gevşetir bu durumda kayış yeni dahi olsa ötmesine neden olur.ve sonuç şayet farketmezsen SENİ BİR DAG BAŞINDA MUTLAKA BIRAKIR VE TELAFFİSİ MÜMKÜN OLMAYAN ARIZA AÇAR MOTOR ÖNÜNDE NE VAR NE YOKSA PARÇALAR DÜŞÜNSENE 70/80/90 LA GİDERKEN KOPAN BİR POMPA ÖN PANELDE NELER YAPMAZ işin bu kısmı hariç kırılan braket bacagı tecrübeyle sabit bir arızadır braket bacaklarını kontrol edin derim.
    Konu y-bsungur tarafından (04.Temmuz.2015 Saat 10:49 ) değiştirilmiştir.

  2. #2
    Üye ycankes - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    02.Kasm.2014
    Nereden
    Karabük,Sivas
    Mesajlar
    285
    Alıntı y-bsungur Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    DÜZELTME YAPALIM Kuş sesleri genelde kayıştan gelir kayıştaki bu ses de eger kayış yeniyse KAYIŞLA ALAKASI YOKTUR KAYIŞ ESKİYSE VEYA DİŞ EZİLMESİ YAPTIYSA SES YAPAR ÖTME YAPARKEN KAYIŞA SU DAMLAT EGER SES KESİLİRSE PROBLEM KAYIŞTANDIR ya da direksiyon pompası bilyasındandır ve artık bilya su koyvermek üzeredir FAKAT PEK KOLAY FARKEDİLMEYEN BİR BAŞKA SIKINTI VARDIRKİ DİKKATLİCE İNCELEMEN GEREKİR pompayı motor bloguna monte eden braketin ÜÇ SOMUNLA TUTAN bacakları çatlamıştır ve braket iki somun yada tek somunla tutunuyordur bu durumda pompa yüke bindikçe kayış pompayı çeker pompada braketi çeker ve ESNEYEN BRAKET POMPAYI ESNETİR esneyen pompa kayışı gevşetir bu durumda kayış yeni dahi olsa ötmesine neden olur.ve sonuç şayet farketmezsen SENİ BİR DAG BAŞINDA MUTLAKA BIRAKIR VE TELAFFİSİ MÜMKÜN OLMAYAN ARIZA AÇAR MOTOR ÖNÜNDE NE VAR NE YOKSA PARÇALAR DÜŞÜNSENE 70/80/90 LA GİDERKEN KOPAN BİR POMPA ÖN PANELDE NELER YAPMAZ işin bu kısmı hariç kırılan braket bacagı tecrübeyle sabit bir arızadır braket bacaklarını kontrol edin derim.
    bilgilendirme için teşekkürler.Dediklerini aklımın bi köşesine yazdım ama pek büyük bir şey olduğunu sanmıyorum direksiyon sisteminin yağlanması ile ilgili birşeydir diye ümit ediyorum.kitapçıkta her 10bin bakımında bir yapılması gerekenlerde dikkatimi çekti.

  3. #3
    Üye ycankes - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    02.Kasm.2014
    Nereden
    Karabük,Sivas
    Mesajlar
    285
    Alıntı ycankes Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bilgilendirme için teşekkürler.Dediklerini aklımın bi köşesine yazdım ama pek büyük bir şey olduğunu sanmıyorum direksiyon sisteminin yağlanması ile ilgili birşeydir diye ümit ediyorum.kitapçıkta her 10bin bakımında bir yapılması gerekenlerde dikkatimi çekti.
    Ön takım yağlandı ses hala devam ediyor :/

  4. #4
    Üye ycankes - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    02.Kasm.2014
    Nereden
    Karabük,Sivas
    Mesajlar
    285
    Alıntı y-bsungur Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    DÜZELTME YAPALIM Kuş sesleri genelde kayıştan gelir kayıştaki bu ses de eger kayış yeniyse KAYIŞLA ALAKASI YOKTUR KAYIŞ ESKİYSE VEYA DİŞ EZİLMESİ YAPTIYSA SES YAPAR ÖTME YAPARKEN KAYIŞA SU DAMLAT EGER SES KESİLİRSE PROBLEM KAYIŞTANDIR ya da direksiyon pompası bilyasındandır ve artık bilya su koyvermek üzeredir FAKAT PEK KOLAY FARKEDİLMEYEN BİR BAŞKA SIKINTI VARDIRKİ DİKKATLİCE İNCELEMEN GEREKİR pompayı motor bloguna monte eden braketin ÜÇ SOMUNLA TUTAN bacakları çatlamıştır ve braket iki somun yada tek somunla tutunuyordur bu durumda pompa yüke bindikçe kayış pompayı çeker pompada braketi çeker ve ESNEYEN BRAKET POMPAYI ESNETİR esneyen pompa kayışı gevşetir bu durumda kayış yeni dahi olsa ötmesine neden olur.ve sonuç şayet farketmezsen SENİ BİR DAG BAŞINDA MUTLAKA BIRAKIR VE TELAFFİSİ MÜMKÜN OLMAYAN ARIZA AÇAR MOTOR ÖNÜNDE NE VAR NE YOKSA PARÇALAR DÜŞÜNSENE 70/80/90 LA GİDERKEN KOPAN BİR POMPA ÖN PANELDE NELER YAPMAZ işin bu kısmı hariç kırılan braket bacagı tecrübeyle sabit bir arızadır braket bacaklarını kontrol edin derim.
    bilgilendirme için teşekkürler.Dediklerini aklımın bi köşesine yazdım ama pek büyük bir şey olduğunu sanmıyorum direksiyon sisteminin yağlanması ile ilgili birşeydir diye ümit ediyorum.kitapçıkta her 10bin bakımında bir yapılması gerekenlerde dikkatimi çekti.

  5. #5
    Üye Poseidon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    04.Mart.2014
    Nereden
    İstanbul
    Mesajlar
    531
    Alıntı y-bsungur Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    DÜZELTME YAPALIM Kuş sesleri genelde kayıştan gelir kayıştaki bu ses de eger kayış yeniyse KAYIŞLA ALAKASI YOKTUR KAYIŞ ESKİYSE VEYA DİŞ EZİLMESİ YAPTIYSA SES YAPAR ÖTME YAPARKEN KAYIŞA SU DAMLAT EGER SES KESİLİRSE PROBLEM KAYIŞTANDIR ya da direksiyon pompası bilyasındandır ve artık bilya su koyvermek üzeredir FAKAT PEK KOLAY FARKEDİLMEYEN BİR BAŞKA SIKINTI VARDIRKİ DİKKATLİCE İNCELEMEN GEREKİR pompayı motor bloguna monte eden braketin ÜÇ SOMUNLA TUTAN bacakları çatlamıştır ve braket iki somun yada tek somunla tutunuyordur bu durumda pompa yüke bindikçe kayış pompayı çeker pompada braketi çeker ve ESNEYEN BRAKET POMPAYI ESNETİR esneyen pompa kayışı gevşetir bu durumda kayış yeni dahi olsa ötmesine neden olur.ve sonuç şayet farketmezsen SENİ BİR DAG BAŞINDA MUTLAKA BIRAKIR VE TELAFFİSİ MÜMKÜN OLMAYAN ARIZA AÇAR MOTOR ÖNÜNDE NE VAR NE YOKSA PARÇALAR DÜŞÜNSENE 70/80/90 LA GİDERKEN KOPAN BİR POMPA ÖN PANELDE NELER YAPMAZ işin bu kısmı hariç kırılan braket bacagı tecrübeyle sabit bir arızadır braket bacaklarını kontrol edin derim.
    Yıldırım bu mesaj için çok teşekkürler... Son derece hayati ve arşivlik bir bilgi notu ...
    www.geze-gen.com

  6. #6
    Üye y-bsungur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    03.Nisan.2014
    Nereden
    Eskişehir
    Mesajlar
    923
    Teşekkür için ben teşekkür ederim doğrudur hayati bir bilgi ve tecrübe edilmiş bir durumdur kayış ötmelerinde genelde kayışa kuru sabun sürerek Wd 40 la ıslatarak sesi kesmeye çalışırlar,fakat braket kimsenin aklına gelmez,bazen çatlak çok belirgin olmayabilir ve braket bacaklarındaki küçük çatlamaları gözle anlayamazsınız o nedenle araç rolantide çalışırken kaputu açın ve pompaya dikkat ederek elinizle throtle üzerinden motora ani gaz verin yüke binen kayış gerilecek ve kayış direksiyon pompasını öne doğru çekmeye çalışacak fakat çekememesi gerekmekte yani pompa bulunduğu yerde tıpkı şarj dinamosu yada klima motoru gibi sabit durması gerekmekte egerki pompa öne doğru gözünüzle hissedilir şekilde kayışın çekmesiyle esniyor ve öne geliyorsa hemen hem pompanın somunlarını hemde braketin somunlarını kontrol edin ve alttaki braketi degiştirin emin olun ya kırılmıştır yada mutlaka kırılmaya yakındır ve mutlaka kırılacaktır.

    Bu sitenin üyesi olmanın bence en önemli sorumluluklarından birisi tecrübelerimizi paylaşmak ve bende elimden geldiğince bunu yapmaya çalışıyorum ,acizane bir faydamız dokunursa ne ala.
    Konu y-bsungur tarafından (06.Temmuz.2015 Saat 19:39 ) değiştirilmiştir.

  7. #7
    Üye ahimrek - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    30.Mays.2015
    Nereden
    Denizli
    Mesajlar
    227
    Hayırlı ramazanlar. Forumu tesadüf eseri buldum 1 aydır takip ediyorum ilk defa mesaj yazmak nasip oldu. 1994 model 5.2 GC aracım var 1,5 ay oldu alalı. Hem aracı tanımaya hemde bakım yapmaya çalışıyorum. Aracımı bayramdan sonra bakım yapmaya başlayacağım. Amortisörleri değiştireyim diye düşünürken nette bir sitede Rough Country 2" get yükseltme kiti gördüm takozlar ve amortisörler var. Fiyat uygun geldi. Ancak değiştireceğim parçalarla ilgili fiyat araştırması yaparken bir firma yetkilisi RC de problem yaşarsın dedi. Bu ürünü kullanan varmı sorun yaşarsın derken ne demek istedi? Sonuçta takoz ve amortisör var. Acaba RC amortisörler mi iyi değil. Sadece rakip markayı kötüleme amaçlı mı böyle dedi. Bilgisi olan arkadaşlardan bilgi almak isterim. İyi günler iyi çalışmalar.

  8. #8
    Moderator Han Solo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    03.Mart.2014
    Nereden
    istanbul
    Mesajlar
    6,285
    Alıntı ahimrek Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Hayırlı ramazanlar. Forumu tesadüf eseri buldum 1 aydır takip ediyorum ilk defa mesaj yazmak nasip oldu. 1994 model 5.2 GC aracım var 1,5 ay oldu alalı. Hem aracı tanımaya hemde bakım yapmaya çalışıyorum. Aracımı bayramdan sonra bakım yapmaya başlayacağım. Amortisörleri değiştireyim diye düşünürken nette bir sitede Rough Country 2" get yükseltme kiti gördüm takozlar ve amortisörler var. Fiyat uygun geldi. Ancak değiştireceğim parçalarla ilgili fiyat araştırması yaparken bir firma yetkilisi RC de problem yaşarsın dedi. Bu ürünü kullanan varmı sorun yaşarsın derken ne demek istedi? Sonuçta takoz ve amortisör var. Acaba RC amortisörler mi iyi değil. Sadece rakip markayı kötüleme amaçlı mı böyle dedi. Bilgisi olan arkadaşlardan bilgi almak isterim. İyi günler iyi çalışmalar.
    türkiyenin yarısı rc kullanıyor rakip olarak ironrock var başka da yok. 2'' de bi sorun yaşayacağını sanmam amortisörün patlak olması lazım o da garantiye girer sanırım. 7'' olsa ironrock der herkes ama 2'' de çok da önemli değil ..ha arada fiyat farkı yoksa iron rock tabiki iyidir. ...
    GEZE GEZE BU GEZE-GEN BİTMEZ

    tüm videoları 720p veya 1080p olarak seçerek izleyin...

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •