Alıntı mossin nagant Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
ne kadar azalmıştı? ne kadar tamamladınız? hocam eğer konvertörde bir sorun varsa maliyet artabilir. iki dönen türübin arasında boşluk vardır ve santifuruj etkisi yaparak yağı sürekli devirdaim eder. kaba anlatımıyla sistem bu. muhtemelen bence tork konvertörü ile alakalı bir durum.

sabah aracı çalıştırmadan önce bi şanzuman yağ seviyesine bakın.eksik veya fazla olmaması lazım.
eğer normalse aracı çalıştırdıktan sonra ilk önce d veya r ye alıp 20-30 cm ilerleyin. sonra boşa alıp durduğu yerde gaza basın. araba 3-4 bin devirlere geldiğinde ön göğüs sallanıyorsa veya farklı bir kaç ses geliyorsa otomatik şanzumancıya götürün.
yağ eksiği tamamlandıktan sonraki sabah yağ seviyesine baktık daha doğrusu babam baktı normal olduğunu söylemişti bana.Göğüste sallanma falan asla yok sadece ilk gönderide bahsettiğim 2 durum var.Birincisi sert kalkışlarda tıkırtı, diğeri ise vites Dde araba 2de boğulduğunda gaza yüklenip vites 1 geçerken aynı tip tıkırtıyı yapıyor.