Toplam 1758 adet sonuctan sayfa basi 1 ile 20 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konu: Jeep Grand Cherokee WJ Kullanıcıları Buraya

Hybrid View

  1. #1
    Üye GCG - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    05.Mart.2014
    Nereden
    Istanbul
    Mesajlar
    53
    Alıntı dreamer98 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Merhaba arkadaşlar yardımınıza ihtiyacım var.Grand Cherokee Limited 4.7 V8 2001 aracımda akümü sarj etmek için sökmüstüm,aküyü sökmeden önce immobilizer sistemini devredısı bıraktım.Aracımda lpg yok.Aküyü sarj ettikten sonra takmaya zamanım olmadı ve yaklasık 12 gün sonra nakü bekledigi icin tekrar sarj edip,sarj ettikten 1 gün sonra aküyü taktım,aracım calıstı fakat motor ısındıktan sonra vites D de iken ilk viteste vuruntu yapıyor.
    Sarsıntıyla 1. vites geciyor,bazen 2.den 1 e düserkende yapıyor,geri viteste yani R de vuruntu yok,önce boyle sorunlarım yoktu,aracım 12 gün aküsüz kaldıgı icin elektronik parcalarda, tcm (transmission control module) ve pcm gibi beyinlerde sıfırlanma olmuş olabilir mi?Kendi yapabilecegim pratik bi çözümü var mı?Kontak anahtarını kapatıp actıgımda 4. seferde acık konumda done yazıyor yani hata kodu almıyorum.Teşekkürler.
    Merhaba, yaşadığınız sorunun bir benzerini yakın zamanda ben de yaşadım. Motor soğukken P konumundan D ye geçerken sarsıntılı ve ses oluyordu. Fakat sizden farklı olarak vites 1 de takılı kalıyordu, 2 ye geçmiyordu. Başlarda kontrak kapatıp açarak bu sorun kendiliğinden kayboluyordu fakat ilerleyen zamanda bu yöntem sökmemeye başladı. Bende R vitese geçerken de aynı sorunlar vardı büyük ihtimal sizde de zamanla gözükebilir. Sorunun nasıl çözüldüğüne gelirsek, sorunun vites kolu arızası olduğu anlaşıldı. Vites kolunun alt tarafında elektronik bir kart. Kartın yenisi pahalı fakat tamiri mümkün. Tamir işleminden sonra herhangi bir sıkıntı yaşamadım. Bu şekilde araştırırsanız size de çözüm olabilir.
    2004 WJ 2.7

  2. #2
    Üye dreamer98 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    07.Aralk.2014
    Mesajlar
    66
    Alıntı GCG Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Merhaba, yaşadığınız sorunun bir benzerini yakın zamanda ben de yaşadım. Motor soğukken P konumundan D ye geçerken sarsıntılı ve ses oluyordu. Fakat sizden farklı olarak vites 1 de takılı kalıyordu, 2 ye geçmiyordu. Başlarda kontrak kapatıp açarak bu sorun kendiliğinden kayboluyordu fakat ilerleyen zamanda bu yöntem sökmemeye başladı. Bende R vitese geçerken de aynı sorunlar vardı büyük ihtimal sizde de zamanla gözükebilir. Sorunun nasıl çözüldüğüne gelirsek, sorunun vites kolu arızası olduğu anlaşıldı. Vites kolunun alt tarafında elektronik bir kart. Kartın yenisi pahalı fakat tamiri mümkün. Tamir işleminden sonra herhangi bir sıkıntı yaşamadım. Bu şekilde araştırırsanız size de çözüm olabilir.
    Cevabınız icin teşekkür ederim, sizin aracınızın arızası benim aractan farklı gibime geliyor,cünkü daha önceleri vites gecisiyle ilgili hic bi sorunum yoktu ve 2 senedir hic bi parca degişmedi aracımda,aküyü söktükten sonra bu durum ortaya cıktı,yani farklı bi arızanın o zamana denk gelme ihtimali cok düsük,o yuzden aküyü tamamen cıkardıgım için sorunun ortaya cıktıgına inanıyorum,bazı yerlere sordum bi yer bu model araclarda akü tamamıyla sökülünce tcm hafızası kaybolur ve tekrar hatırlamaz dedi,o yuzden cihazla araca baglanıp yazılımı tekrar kontrol edip tcm icinde quick learn işlemi uygulanmalı dedi,ama bazı model araclarda akü sökülsede belli km sonra araç kendisi sürücünün sürüsüne göre tekrar kendi ayarlama yapıyormus yani cihaz baglanmasına gerek kalmıyormus,aradıgım yerlerden biride aracım icin belli zaman sonra 80,100 km yol aldıktan sonra sürüsünüze araç alısır dedi ama yani farklı yorumlar oldugu icin kafam karıstı,sizin aracınızın arızası gibi bi durum ilerde basıma gelirse buldugunuz çözümü aklımda bulundururum,teşekkürler.
    Konu dreamer98 tarafından (27.Mart.2015 Saat 17:41 ) değiştirilmiştir.

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •