-
- YILDIRIM
Üye
ZJ lerde belkide en basit problem RPM Problemidir ve çok sıkışırsanız manuel olarak IAC yi kendinizde ayarlayabilirsiniz arkadaşımızın tecrübesine ve paylaşımına teşekkürler kendince yaptıgı bazı şeyleri (IAC temizliği teknik bir konudur ve dogrudur )teknik olarak birbiri ile ilişkili olarak değerlendirmiş ve detsek amaçlı tecrübesini paylaşmış lakin fren le IAC ve rpm arasında hiç bir baglantı yok ve IAC kalibrasyonu diye bir şey de yok IAC kontagı çevirdiğinizde O2 den aldıgı talimata göre otomotik olarak pistonu Throtle yuvaya ittirir..bunun için özel bir ayara gerek yoktur (Şayet IAC baglantı vidalarını uygun seal ve uygun tork ile sıktıysanız )hatta IAC veya O2 arızalı dahi olsa uygun RPM de IAC yi manuel olarak sabitleyebilirsiniz RPM niz ufak salınımlar haricinde degişmez aynı yerde kalır ve malzeme degişimine kadar kısa süreliginede olsa böylede idare edebilirsiniz en azından RPM yüzünden olmadık yerlerde trafik ışıklarda stop durumu yaşamazsanız sadece Check engine yanar yanarsada yansın no problem.
Yetkileriniz
- Konu Acma Yetkiniz Yok
- Cevap Yazma Yetkiniz Yok
- Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
- Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
-
Forum Kuralları