Konulanmış Görüntüleme
-
- Bora
Üye
karda lastik avantajı diye birşeyden bahsetmek çok zor aslında... çünkü kar vardır; 30 cm m/t lastikle eze eze gidersiniz (ebatınız müsaade ettiğince) dişler ezilen karda tutunma sağlar... kar vardır; altı buzdur, ezersiniz, lastik yüzeyi buza iner buza temas eden M/T lastiğin 1 dişi kadar yüzey temas ediyordur kaymak gibi kayarsınız... A/T ile daha az kayma yaşanabilir... avantaj olarak gördüğünüz lastiğiniz yol şartları çok az değiştiğinde dezavantajlı bir hale gelebilir.... açıkçası bu matematiği yaparken; sürüş esnasında yol şartlarını doğru tespit edebilmeli ve Kaan abinin de söylediği gibi uygun sürüş tercihine anlık karar verip uygulayabilmeliyiz..
benim naçizane tavsiyem: bu tür yol şartlarında, yolun müsait bir yerinde kimseye zarar vermeyecek şekilde ani frenajlar ve akselerasyonlar yapıp (minik minik) aracın verdiği tepkileri test ederek küçük de olsa bir tecrübeye sahip olmaktır...
Yetkileriniz
- Konu Acma Yetkiniz Yok
- Cevap Yazma Yetkiniz Yok
- Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
- Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
-
Forum Kuralları