2011 SsangYong Kyron 2.0 Xdi O/V
2016 Mondial RXÎ EVO 250 cc
2008 Chevrolet Captiva 2.0D ov
2007 Subaru Forester 2.0 ov
2000 Grand Cherokee 4,7 + Atiker Gold Lpg
2009 Subaru Forester 2,0Xs+Prins Lpg
2004 Subaru Forester 2.0x +Milano Lpg
2004 Renault Laguna Prıvılege+Milano lpg
1997 Toyota Carina GLİ+Milano Lpg
Önemli değil keçenin değişme zamanı gelmiş, kaçırıyor.
2011 SsangYong Kyron 2.0 Xdi O/V
2016 Mondial RXÎ EVO 250 cc
2008 Chevrolet Captiva 2.0D ov
2007 Subaru Forester 2.0 ov
2000 Grand Cherokee 4,7 + Atiker Gold Lpg
2009 Subaru Forester 2,0Xs+Prins Lpg
2004 Subaru Forester 2.0x +Milano Lpg
2004 Renault Laguna Prıvılege+Milano lpg
1997 Toyota Carina GLİ+Milano Lpg
2011 SsangYong Kyron 2.0 Xdi O/V
2016 Mondial RXÎ EVO 250 cc
2008 Chevrolet Captiva 2.0D ov
2007 Subaru Forester 2.0 ov
2000 Grand Cherokee 4,7 + Atiker Gold Lpg
2009 Subaru Forester 2,0Xs+Prins Lpg
2004 Subaru Forester 2.0x +Milano Lpg
2004 Renault Laguna Prıvılege+Milano lpg
1997 Toyota Carina GLİ+Milano Lpg
Gördükçe canın sıkılıryağını sık sık kontrol edip eksiğini tamamlarsan bir sonraki TÜV ' den önceki alt yıkamacıya kadar idare eder.
Başkaları konuya kolay ulaşabilsin diye ayrı bir başlıkta açalım konuyu ;
http://www.geze-gen.com/showthread.p...i%C5%9Ftirilir
Ergün abi bide diff yağ konusunda düşüncen nedir?
Wj de quadradrivede 75-140 öneriliyor. Ama genelde 75-80 koyuyorlar. Benim agır offroadlada işim olmuyor. Senin fikrin nedir?
C6603 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
2011 SsangYong Kyron 2.0 Xdi O/V
2016 Mondial RXÎ EVO 250 cc
2008 Chevrolet Captiva 2.0D ov
2007 Subaru Forester 2.0 ov
2000 Grand Cherokee 4,7 + Atiker Gold Lpg
2009 Subaru Forester 2,0Xs+Prins Lpg
2004 Subaru Forester 2.0x +Milano Lpg
2004 Renault Laguna Prıvılege+Milano lpg
1997 Toyota Carina GLİ+Milano Lpg
bu aralar direksiyon problemleri tavan yapıyor anlaşılan
1 tane de benden;
araçla özellikle soğukta (sabah ilk çalıştırmada) direksiyon kendini toplamıyor, ağır dönüyor,
bazen tam sağ yapamıyorum, bazen de tam sağ yapaerken tık diye bir ses geliyor aşağıdan.
kutuda herhangi bir kaçak vs yok, yağ tam,
alt takımda direksiyon amortisöründen şüphelendmiştim, bugün söktürdüm, değişiklik yok.
alt takımdan şüpheleniyorum açıkcası,
vaktim de yok bu aralar servise gitmeye... ooy oy
Sevgili kardesim; direksiyon hidroligi devir daim esnasinda isinip akiskanligi artinca daha rahat calisiyordur.tak diye ses belki direksiyon kutusu icinde disli siyirmasi olmustur. Ön denge kolu pabuclarini bi kontrol et bosluk yapmis olabilir manevra esnasinda burc tak tuk ses cikarabilir.direkdiyon amortisörün gövdesini bir yokla ezilme varmı deyi.rotiller olabilir.arac hareket halinde iken sese dikkat kesil aks bilyasi olabilir(tak tak tak diye ses cikarir) lastiklerin yanakları sürtüyor olabilir.yaylarin basma noktalarina bak gevsemis olup manevra esnasinda pozisyonu kaybediyordur.direksiyon mili bosluk yapmis olabilir
{{{{JEEP GC 5.9 V8 daha ne olsun}}}}
Merhaba ben 66 sayfayı bugün bir gözden geçirdim aslında eski üyeyim ama pek aktif kullanmıyordum. Sizin rolanti problemi düzelmediyse aynısı bende de oluyor. Benimki rolanti motoru demişti ustam. ben mopar bulamayınca idarelik temizleyip takınca düzeldi. ancak bir şey farkettim tüple alakalı sanıyorum. arabayı ısındıktan sonra tüpe aldığımda ve park etmeden bi kaç km önce benzine alıp son olarak benzinde kullandığımda sorun yaşanmıyor. ne zaman bunu ihmal etsem yine bir sonraki çalışmada yüksek çalışıyor.
Bu arada benim de bir sorum olacak. benim araçta 4 inç yükseltme kit var. son zamanlarda sol ön taraf biraz aşağıda gibi hissediyorum. en fazla 1,5 yıl oldu kiti takalı yay dışında neden dolayı böyle bir alçalma olabilir anlayamadım
Bildiğim kadarıyla 2001 ve üstü wjlerde direksiyon pompa yağı aynı zamanda fanın işlevinde de bi görev yapıyor...
Eğer bu yağ ömrünü tamamladıysa motor soğutma sorunuda yaşayabilirsiniz diye düşündüm...
Servis listesinden bakıp bu yağın değişmesi gereken periodun kontrol edilmesi kanaatindeyim....
GT-P7500 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Konu Alfonse tarafından (29.ubat.2016 Saat 03:55 ) değiştirilmiştir.
...Ne yerdeyim Ne Gökte...
Wj kullanan arkadaşlar internette gezinirkeb bi kaç wj de kumanda ile aracı kilitlerken ve kilidi açarken 1 defa klakson sesi çıkıyor.Bu benım araçta olmuyor ama araç kilitliyken içeriden kapı açılırsa klakson alarm şeklınde ötuyor.Bu açma kapamada bu sesi nasıl ayarlarız?ve ebaydan kumanda kabı söyledım.Gelen anahtar kabında panıc butonu var bunu nasıl kullanılır hale programlayabiliriz?
2011 SsangYong Kyron 2.0 Xdi O/V
2016 Mondial RXÎ EVO 250 cc
2008 Chevrolet Captiva 2.0D ov
2007 Subaru Forester 2.0 ov
2000 Grand Cherokee 4,7 + Atiker Gold Lpg
2009 Subaru Forester 2,0Xs+Prins Lpg
2004 Subaru Forester 2.0x +Milano Lpg
2004 Renault Laguna Prıvılege+Milano lpg
1997 Toyota Carina GLİ+Milano Lpg
Aç kapa yaparken korna sesi,
zj lerde drb cihazına bağlanıp customer preferences menusunden on/off yapılabiliyor...
Wj'lerde öyledir heralde... Diagnoz cihazıyla olur kanısındayım...
Ve hatta diagnoz cihazındaki o menüdn daha başka özelliklerinde aktif hale gelmesini veya kapatılmasını isteyebilirsiniz...
Mesala follow me home özelliğini açıp kapayabilir veya farların yanık kalma süresini değiştirebilirsiniz diye biliyorum...
Kullanma kılavuzunda da bu belirtilmiştir büyük ihtimal...
Araç kumandayla kilitlendikten bir süre sonra alarm ve immo sistemi kurulur, bunu led den takip edbilirsiniz...
Kumanda vasıtasıyla kilidi açarak alarmı iptal etmeden içerden kapıyı açarsanız sistem bunu hırsızlık girişimi gibi görüyor ve alarm ötmeye başlıyor...
(araç sizin içerde olduğunuzu bilemez. İçerde olmadığınızı ve camın kırılarak birisinin içeriye uzanıp kapıyı açtığını düşünün, aynı şey)
Doğaldır, sistem işini yapıyorBunu iptal etmenin yolu fabrikasyon alarm ve immobilizer sistemini iptal etmek...
Panic düğmesi ve fonksiyonu bazı wj versiyonlarında var, bazılarında yok diye biliyorum...
Fabrika çıkışında panic düğmesi olmayan kumanda ile satılan/teslim edilen bi aracın bu fonksiyonun bir şekilde active edilmesi çelişkili olurdu...
Zaten kumandaları veya kaplarını satanlarda "sipariş tamamlanmadan önce panic düğmesi olan mı olmayan mı diye belirtin" diyor...
Ya siparişiniz doğru yanlış ürün geldi...
Veya sipariş sırasında bu detay gözünüzden kaçtı...
Selamlar...
GT-P7500 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Konu Alfonse tarafından (29.ubat.2016 Saat 03:42 ) değiştirilmiştir.
...Ne yerdeyim Ne Gökte...
Arkadaşlar wj deki aracın salınımını nasıl azaltabiliriz yada aracı nasıl daha sertleştirebiliriz süspansıyon olarak?
2011 SsangYong Kyron 2.0 Xdi O/V
2016 Mondial RXÎ EVO 250 cc
2008 Chevrolet Captiva 2.0D ov
2007 Subaru Forester 2.0 ov
2000 Grand Cherokee 4,7 + Atiker Gold Lpg
2009 Subaru Forester 2,0Xs+Prins Lpg
2004 Subaru Forester 2.0x +Milano Lpg
2004 Renault Laguna Prıvılege+Milano lpg
1997 Toyota Carina GLİ+Milano Lpg
2011 SsangYong Kyron 2.0 Xdi O/V
2016 Mondial RXÎ EVO 250 cc
2008 Chevrolet Captiva 2.0D ov
2007 Subaru Forester 2.0 ov
2000 Grand Cherokee 4,7 + Atiker Gold Lpg
2009 Subaru Forester 2,0Xs+Prins Lpg
2004 Subaru Forester 2.0x +Milano Lpg
2004 Renault Laguna Prıvılege+Milano lpg
1997 Toyota Carina GLİ+Milano Lpg
Herkese iyi geceler,
ZJ min bugün komple aydınlatma sistemini Ender Can usta ile beraber bitirdikArkada kırmızı park ledler, çalışma lambası önde curved cree led, sarı park ledler, delici sis taktık. Çok güzel oldu, çok da şık oldu
Bu arada sesten de anlaşılacağı gibi, dünde Flow Master'ımı taktırmıştım ama yazmaya zamanım olmamıştı
https://youtu.be/O0kxfe_ExNY