Arabamın tüm sensörleri sıfır mopar...
Boğaz kelebeği sıfır gibi... Alt performans flanşı var...
K&N apollo filtre kiti var...
Tüm filtreler sıfır... krank filtresine kadar...
FM super 44 egsoz var, kat iptal...
Tüm yağları yeni, motorda performans yağı var...
Accet tst 18 ateşleme seti ve msd bobin var...
Buji tırnak aralıklarını 0.890'a ayarlatıp 3.7 kilo ile de sıktırdım...
225/70/15 lastikler takılı...
Yani araç ivmelenirken ve hızlanmaya çalışırken standart bir zj'ye göre çok atak, hali ile gaza daha az basıyorsunuz...
Aracın yakıtına en büyük etken kullanıcı ve gaz pedalıdır...
Gaza ne kadar basarsanız püskürtme o kadar fazla olacaktır...
Hava yakıt karışımı mükemmel, ateşlemesi bir o kadar iyi ve performans yağ ile azalan sürtünme...
Araç ne olursa olsun, yazılımsız ve motor içine girilmeden yapılan her emme, ateşleme, yağ ve egsoz modifiyesi yakıtı düşürecektir...
Ses ve hızlanma için gazlarsanız tabi ki fazla yakar...
Daha rahat nefes alıp verebilen, ve bunu ateşleyebilen araç az yakar...
Örneği bende, keşke param olsa mopar m1 emme manifoldu, bbk boğaz kelebeği ve headers alabilsem... Ki ilerleyen zamanda da bunları yapıp yine forumdan birine test ettireceğim...