Sayfa 4 Toplam 38 Sayfadan BirinciBirinci ... 2345614 ... SonuncuSonuncu
Toplam 809 adet sonuctan sayfa basi 61 ile 80 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konu: Jeep yakit tuketim raporu:)

Hybrid View

  1. #1
    Üye y-bsungur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    03.Nisan.2014
    Nereden
    Eskişehir
    Mesajlar
    923
    tamam zorlama o zaman mademki check engine de yanmıyor arabanın çalışmasından da memnunsan şimdilik bir problem gözükmüyor.

  2. #2
    Üye Kadir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    31.Mart.2014
    Mesajlar
    1,077
    Alıntı y-bsungur Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    tamam zorlama o zaman mademki check engine de yanmıyor arabanın çalışmasından da memnunsan şimdilik bir problem gözükmüyor.
    Haklısın galiba bişi fazla kurcalayıp elimizde kalma durumu da var

  3. #3
    Üye flash99 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    09.Mart.2014
    Mesajlar
    133
    Uzun yoldan yeni geldim aldığım mazotlara göre şehir dışı kilometrede 30 kuruş ile 38 kuruş arasında yakıyor (gaz pedalına yüklenmeyle alakalı), şehir içi zaten standart direk 50 kuruş

  4. #4
    Üye potukcu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    16.Eyll.2014
    Nereden
    İzmir - Urla
    Mesajlar
    123
    Alıntı flash99 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Uzun yoldan yeni geldim aldığım mazotlara göre şehir dışı kilometrede 30 kuruş ile 38 kuruş arasında yakıyor (gaz pedalına yüklenmeyle alakalı), şehir içi zaten standart direk 50 kuruş
    pardon mazot demişsiniz ama araç nedir sizin?

  5. #5
    Üye flash99 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    09.Mart.2014
    Mesajlar
    133

    Jeep yakit tuketim raporu:)

    2004 jeep cherokee renegade (2. Nesil) 2.8 dizel
    Konu flash99 tarafından (03.Ekim.2014 Saat 02:06 ) değiştirilmiştir.

  6. #6
    Üye toporomboz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    27.Nisan.2014
    Nereden
    DATÇA-MUĞLA
    Mesajlar
    493
    merhaba;
    lpg tüketimleri çok farklı paylaşmış arkadaşlar,
    ben 4 eylülde marmaris opr-et'de fulledim gazı muğlaya gittim 2 saat sonra geri döndüm aynı yerde yine fulledim lpg2yi
    lt fiyatı2,73 dü 20,720lt aldı 56,57kr net 109 km yaptım yani 100km de 19 lt kmde 0,52kr yaktı? hadi giderken sakar yokuşunu çıktı ama dönerkende indi geçen hafta muğla atiker servise kontrol için gittim bu yakıtı normal karşıladı pc ile ayar yaptı kalibre zannedersem; sanki gaz yeme daha iyi oldu bu arada lastik ebadı bf goodrıch t a çamur lastiği ve 225 değil 245 ebat buda fazla yaktırırmı acaba?
    0,35 kuruş uzun yolda yakıyorum diyenler nasıl oluyor bu iş ben 80-90 cruis control ile gittiğim halde 052 yakıyor; üzerinde 2010 yılında takılmış atiker sistem var gold mu değilmi bilmiyorum herhalde o zamanlarda gold yoktu yani 0,30 lu tüketimler hemde 120-140 km ile inanılacak gibi değil nedir hikmeti acaba!!!!!

  7. #7
    Üye mjz66 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    04.Mart.2014
    Mesajlar
    1,209
    Alıntı toporomboz Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    merhaba;
    lpg tüketimleri çok farklı paylaşmış arkadaşlar,
    ben 4 eylülde marmaris opr-et'de fulledim gazı muğlaya gittim 2 saat sonra geri döndüm aynı yerde yine fulledim lpg2yi
    lt fiyatı2,73 dü 20,720lt aldı 56,57kr net 109 km yaptım yani 100km de 19 lt kmde 0,52kr yaktı? hadi giderken sakar yokuşunu çıktı ama dönerkende indi geçen hafta muğla atiker servise kontrol için gittim bu yakıtı normal karşıladı pc ile ayar yaptı kalibre zannedersem; sanki gaz yeme daha iyi oldu bu arada lastik ebadı bf goodrıch t a çamur lastiği ve 225 değil 245 ebat buda fazla yaktırırmı acaba?
    0,35 kuruş uzun yolda yakıyorum diyenler nasıl oluyor bu iş ben 80-90 cruis control ile gittiğim halde 052 yakıyor; üzerinde 2010 yılında takılmış atiker sistem var gold mu değilmi bilmiyorum herhalde o zamanlarda gold yoktu yani 0,30 lu tüketimler hemde 120-140 km ile inanılacak gibi değil nedir hikmeti acaba!!!!!
    Ben 0,35 kuruş yakiyorum demiyorum ki, 30 kuruş yakiyorum aksine uzun yolda 5.2 ile isteyene ispatlarim


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  8. #8
    Üye toporomboz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    27.Nisan.2014
    Nereden
    DATÇA-MUĞLA
    Mesajlar
    493
    Alıntı mjz66 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ben 0,35 kuruş yakiyorum demiyorum ki, 30 kuruş yakiyorum aksine uzun yolda 5.2 ile isteyene ispatlarim


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    mesele ispatlama değil rüzgarda çiş yarıştırmıyoruz nasıl az yakılır! o önemli ...
    muğla uslu atiker servisinin 0,52 kuruşa normal demesi ; servis olarak , bu enteresan ;
    sarfiyat neredeyse 2 kat
    sizden başka bu düşük (0,30) yakıtı yakan yok aman nazar değmesin ........

  9. #9
    Üye flash99 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    09.Mart.2014
    Mesajlar
    133
    Araba 2.8 dizel üzerindeki italyan motor lastikler 235/70/16 A/T lassa jeep renegade 2004 dün itibariyle antalyadan geldim her yakıt aldığımda yaptığım km ye rakkamı bölünce ortaya çıkan hesaplarda en düşük 30 kuruş en yüksek 38 kuruş uzun yolda km de yaktığıdır bu sitedeki arkadaşların çoğunda ki arabalar benzinli motorlar 5.2 , 5,9 , 4.0 ve galiba 4.6 da var hepsi benzinli lpg takılı olsa dahi bu rakkamları yakalayamıyorlar ve çoğu çok yaktığını biliyor ama net rakkamı söyleyemiyor çünkü yüksek yani kabul etmeme gerçeği fakat şöyle düşünelim bu kadar yüksek motorlarda ancak bunları yakar. Ben şahsen araba alırken benzinli araçların yanına dahi gitmedim eğer alsaydım haftada 1-2 gün biner geri kalan da araba yatardı ama şimdiki aracımda haftanın 7 günü üstündeyim bir fiil kullanıyorum. Bu memleketin acı gerçeği benzinli araç almayacaksın zira yakıt parası adamın belini büküyor dizel al en azından bir nebze idare edebiliyorsun.

  10. #10
    Üye toporomboz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    27.Nisan.2014
    Nereden
    DATÇA-MUĞLA
    Mesajlar
    493
    Alıntı flash99 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Araba 2.8 dizel üzerindeki italyan motor lastikler 235/70/16 A/T lassa jeep renegade 2004 dün itibariyle antalyadan geldim her yakıt aldığımda yaptığım km ye rakkamı bölünce ortaya çıkan hesaplarda en düşük 30 kuruş en yüksek 38 kuruş uzun yolda km de yaktığıdır bu sitedeki arkadaşların çoğunda ki arabalar benzinli motorlar 5.2 , 5,9 , 4.0 ve galiba 4.6 da var hepsi benzinli lpg takılı olsa dahi bu rakkamları yakalayamıyorlar ve çoğu çok yaktığını biliyor ama net rakkamı söyleyemiyor çünkü yüksek yani kabul etmeme gerçeği fakat şöyle düşünelim bu kadar yüksek motorlarda ancak bunları yakar. Ben şahsen araba alırken benzinli araçların yanına dahi gitmedim eğer alsaydım haftada 1-2 gün biner geri kalan da araba yatardı ama şimdiki aracımda haftanın 7 günü üstündeyim bir fiil kullanıyorum. Bu memleketin acı gerçeği benzinli araç almayacaksın zira yakıt parası adamın belini büküyor dizel al en azından bir nebze idare edebiliyorsun.
    dizel araç ile yılda en az 30000 km yol yapılmıyorsa ekonomik değil deniyor yani aracı alırken ödediğiniz fazla para yanınıza kar kalıyor ben yılda taş çatlasa 10000 km yapıyorum

  11. #11
    Üye GC2013 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    22.Nisan.2014
    Nereden
    İzmir
    Mesajlar
    1,322
    İzmir çikis, 110km otoban -ortalama hiz 110km/h, Aydin'a varış, Aydindan Nazilli, oradanda Bozdogan ve köyümüz Koyunculara ortalama 65km/h hizla gidis ( koy yollari bozuk ve tadilatta) ve yakin rakamlarla geri donus. Toplam 357 km, litre fiyati 2,44TL den 135TL lik yakit alindi. 38 kurusa denk geliyor sanirim.


    Tap tapa tapa tap... Tap tap
    NE YAPARSAN YAP, KENDİN İSTEDİĞİN İÇİN YAP

  12. #12
    Üye toporomboz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    27.Nisan.2014
    Nereden
    DATÇA-MUĞLA
    Mesajlar
    493
    Alıntı GC2013 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    İzmir çikis, 110km otoban -ortalama hiz 110km/h, Aydin'a varış, Aydindan Nazilli, oradanda Bozdogan ve köyümüz Koyunculara ortalama 65km/h hizla gidis ( koy yollari bozuk ve tadilatta) ve yakin rakamlarla geri donus. Toplam 357 km, litre fiyati 2,44TL den 135TL lik yakit alindi. 38 kurusa denk geliyor sanirim.


    Tap tapa tapa tap... Tap tap
    maşallah güzel değerler; otoban 220 km asfaltın kalitesi .....ben binek aracım mercedes le girdi çıktı otobanda ölçmüştüm diğer yollara göre 100km de yarım litre az yakmıştı.yokuşu yok gibi düz yol yinede makul rakam bu ay datça-burhaniye gideceğim bakalım 500 km yolda ne yakacak bende merak ediyorum ama benim lastikler 245 ebat orijinalden büyük ve BFGoodrich All-Terrain T/A off-road lastiği herhalde bunlarda fazla yaktırıyor olabilir.....

  13. #13
    Moderator Maverick - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    06.Mart.2014
    Mesajlar
    1,882
    Benim fiksledi artık;

    45 LT LPG ile;

    Şehirlerarası 120 km/s ortalama hızda 300 KM,
    Şehirlerarası 90 km/s ortalama hızda 325 KM,
    Şehir içi de 200 KM gidiyor.

    Aracı ilk aldığımda motoru sıfır yapılalı 2000 km olmuştu. Henüz oturmamıştı demek ki o yüzden çok sıkıntı çekiyordum. Şimdi herşey güzel. LPG sistemim Zavoli tek enjektörlü. Çift olsa daha da düşecek herhalde.

  14. #14
    Üye toporomboz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    27.Nisan.2014
    Nereden
    DATÇA-MUĞLA
    Mesajlar
    493
    güzel değerler WJ de olsa 0.50 krş altı hoş bir rakam;
    gerçi ben aldığımdan beri (5 ay oldu)
    datçada bu makineden anlayan olmadığı için hiç bir şeyini inceletemedim;
    sadece muğlada atikerde lpg kalibre edildi laptop dan 0.52 krş da normal bulundu
    ist'a gittiğimde bakımını yaptırdıktan sonra herhalde değişir
    tabi lastik ebadı 225 yerine 245 birde ofroad lastiği var buda etkiliyor...

  15. #15
    Üye y-bsungur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    03.Nisan.2014
    Nereden
    Eskişehir
    Mesajlar
    923
    tebrikler bunlar çok güzel ve dogru rakamlar, demek ki aracınız oldukça bakımlı, motor elektrik ,yakıt sistemi,şanzıman,vs ve yürüyeni düzgün ve sorunsuz ,zaten bu durumdaki her zj agresif kullanılmadığı takdirde bu rakamları yakalar egerki yakalayamıyorsa bana göre mutlaka bir problem vardır fakat normal şartlar altında belirgin şekilde su yüzüne çıkmayan bir problemdir ve kesinlikle detaylı ve ince şekilde tüm sistemin elden geçmesi gereklidir.

  16. #16

  17. #17
    Üye y-bsungur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    03.Nisan.2014
    Nereden
    Eskişehir
    Mesajlar
    923
    sizin arabanızın wj oldugunu bilmiyordum yeni, ögrenmiş oldum fakat sizin verdiğiniz bu degerler bakımlı temiz bir zj 5,2 için de geçerli degerlerdir. Wj için birşey diyemem ben zj kullanıyorum ve 44/45 lt lpg ile sakin kullanımda 300 km uzun yol yapıyorum,aslında burada kimin neyi ne kadar yaktıgı filan bence çok önemlide degil , kendi adıma bence önemli olan bindigin araçtan keyif alıyorsan zj veya wj yada xj hiç farketmez ne kadar yakarsa yaksın ..sonuçta 1,5/2 ton arası 8 yada 6 silindir bu araçlarla su yakmadıgımıza göre bu araçlardan Opel corsa 1,2 twinport gibi sonuç bekleyemeyiz..benim bir diger aracımda opel corsa ,bir depo benzinle her türlü kullanım dahil ( 160 ile 180 tl arasında degişiyor )uzun yolda 750 ile 800 km arsında yol yapıyor,
    Konu y-bsungur tarafından (06.Ekim.2014 Saat 21:39 ) değiştirilmiştir.

  18. #18
    Üye y-bsungur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    03.Nisan.2014
    Nereden
    Eskişehir
    Mesajlar
    923
    dogrudur bu degerler wj,zj veya bu konsepteki diger araçlar içinde iyi rakamlardır,bu tarz makinaların en büyük sorunu bir problem oldugunda işten anlayan bakım merkezlerinin ve ustaların belli bölgeler haricinde yaygın olmayışı,lastiklerde bu rakamlara etkendir, örnek olarak standart ölçü zj de 225/70/16 olmakla beraber bende araç yükseltmesi var ve 255/70/16 cooper AT kullanıyorum 265 veya 31 inch lastikte kullanabilecek durumdayım bu durumda işler dahada değişecektir bu nedenle 255 bana yetiyor ve problemsiz oluyor fakat bu AT değilde MS olsaydı ve daha büyük ölçü olsaydı yakıt tabiiki dahada degişirdi.verilen degerler 45 lt lpg 300 km zj ler için agresif yükseltmelerde ve stock ölçünün 3 ya da 5 inch üzerinde lastik seçimlerinde mutlaka bu degerlerin dışına çıkacaktır yada çıkabilir..bunlara ilaveten uygun miktarda yakıt tüketiminde en önemli etken araç motor bakımı daha dogrusu throttle ile şanzıman senkronundan tutunda örnek bir küçücük plastik pcv valfinin tıkanıklıgı yada düşük performansla dahi çalışması tüm ateşlemeniz on numara dahi olsa pcv valf tüm işi bozar.buna O2 sensorlar,tps,map sensor ,throtle kapakları,bujiler kablolar ,distribütör,hatta ateşeleme kabloların dahi her buji için kendi kablosu vardır ve farklı uzunluktaki bir başka kabloyu takarsanız dahi iş degişir bunlar hem T.O hemde tecrübe bilgileridir bunlara ,evap canister.vakım sistemi vs vs bir sürü sistem daha eklendiği zaman iş detaylı bir bakım ve biraz bu bakım işini sizinde ögrenmeniz gerekliliğini getiriyor..herşeye ragmen böyle zahmetli bir aracı kullanabilmek için bana göre bu araçları sevmek ve kesinlikle ilgilenmek gerekiyor ve o zaman keyfine diyecek olmuyor ,şahsen ben böyle düşünüyorum ve zj mi çok seviyorum..

  19. #19
    Üye toporomboz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    27.Nisan.2014
    Nereden
    DATÇA-MUĞLA
    Mesajlar
    493
    Alıntı y-bsungur Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    dogrudur bu degerler wj,zj veya bu konsepteki diger araçlar içinde iyi rakamlardır,bu tarz makinaların en büyük sorunu bir problem oldugunda işten anlayan bakım merkezlerinin ve ustaların belli bölgeler haricinde yaygın olmayışı,lastiklerde bu rakamlara etkendir, örnek olarak standart ölçü zj de 225/70/16 olmakla beraber bende araç yükseltmesi var ve 255/70/16 cooper AT kullanıyorum 265 veya 31 inch lastikte kullanabilecek durumdayım bu durumda işler dahada değişecektir bu nedenle 255 bana yetiyor ve problemsiz oluyor fakat bu AT değilde MS olsaydı ve daha büyük ölçü olsaydı yakıt tabiiki dahada degişirdi.verilen degerler 45 lt lpg 300 km zj ler için agresif yükseltmelerde ve stock ölçünün 3 ya da 5 inch üzerinde lastik seçimlerinde mutlaka bu degerlerin dışına çıkacaktır yada çıkabilir..bunlara ilaveten uygun miktarda yakıt tüketiminde en önemli etken araç motor bakımı daha dogrusu throttle ile şanzıman senkronundan tutunda örnek bir küçücük plastik pcv valfinin tıkanıklıgı yada düşük performansla dahi çalışması tüm ateşlemeniz on numara dahi olsa pcv valf tüm işi bozar.buna O2 sensorlar,tps,map sensor ,throtle kapakları,bujiler kablolar ,distribütör,hatta ateşeleme kabloların dahi her buji için kendi kablosu vardır ve farklı uzunluktaki bir başka kabloyu takarsanız dahi iş degişir bunlar hem T.O hemde tecrübe bilgileridir bunlara ,evap canister.vakım sistemi vs vs bir sürü sistem daha eklendiği zaman iş detaylı bir bakım ve biraz bu bakım işini sizinde ögrenmeniz gerekliliğini getiriyor..herşeye ragmen böyle zahmetli bir aracı kullanabilmek için bana göre bu araçları sevmek ve kesinlikle ilgilenmek gerekiyor ve o zaman keyfine diyecek olmuyor ,şahsen ben böyle düşünüyorum ve zj mi çok seviyorum..
    GÜZEL PAYLAŞIM TEŞEKKÜRLER..zj'mi bende seviyorum beni mutlu ediyor mercedes'den sonra dahii
    peki bahsettiğiniz**throttle ile şanzıman senkronu---pcv valf --O2 sensorlar,tps,map sensor ,throtle kapakları--evap canister.vakım sistemi** bu telafuzu bile zor olan sistemlerin check-up ını istanbulda namuslu bir şekilde yapacak olan bir yer varmı?master jeep servis ten başka;bende istanbula geldiğimde genel bakımın haricinde böyle astrofostik yerlerinin bakımınıda yaptırmak istiyorum.... yedek anahtarın uzaktan kumandası yok kumanda edinip;bunu araca tanıtmak gerekiyor;birde bende uzaktan kumanda kilitlediğimde kısa korna çalıyor ama ekranda bir ışık filan yanmıyor immo devre dışı herhalde birde alarm varmı yokmu bilmiyorum kumanda ile kapatıp anahtar ile açtığımda araç çalışıyor ve alarm çalmıyor herhalde kumanda ile araç arasında bu işlemler önceki sahibi tarafından iptal edilmiş olabilirmi?bu konu hakkında tecrübe bilgi sahibi olanlar var ise paylaşırlarsa memnun olurum....
    kazasız günler.

  20. #20
    Moderator Han Solo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    03.Mart.2014
    Nereden
    istanbul
    Mesajlar
    6,285
    Alıntı toporomboz Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    GÜZEL PAYLAŞIM TEŞEKKÜRLER..zj'mi bende seviyorum beni mutlu ediyor mercedes'den sonra dahii
    peki bahsettiğiniz**throttle ile şanzıman senkronu---pcv valf --O2 sensorlar,tps,map sensor ,throtle kapakları--evap canister.vakım sistemi** bu telafuzu bile zor olan sistemlerin check-up ını istanbulda namuslu bir şekilde yapacak olan bir yer varmı?master jeep servis ten başka;bende istanbula geldiğimde genel bakımın haricinde böyle astrofostik yerlerinin bakımınıda yaptırmak istiyorum.... yedek anahtarın uzaktan kumandası yok kumanda edinip;bunu araca tanıtmak gerekiyor;birde bende uzaktan kumanda kilitlediğimde kısa korna çalıyor ama ekranda bir ışık filan yanmıyor immo devre dışı herhalde birde alarm varmı yokmu bilmiyorum kumanda ile kapatıp anahtar ile açtığımda araç çalışıyor ve alarm çalmıyor herhalde kumanda ile araç arasında bu işlemler önceki sahibi tarafından iptal edilmiş olabilirmi?bu konu hakkında tecrübe bilgi sahibi olanlar var ise paylaşırlarsa memnun olurum....
    kazasız günler.
    önceki sahibi iptal etmiş olabilir ancak kumandadan kilitlediğinde korna kısaca bap diye ötüyorsa aslında alarm aktif demektir bende de kilitleyince korna sesi geliyor bu özelliği iptal edebilirsiniz serviste beyine girip kapatabiliyorlar.camlar açıkken aracı kumandadan kilitleyin kapıyı açınca alarm ötüyorsa ki alarm dediğim korna çalmasıdır kesik kesik ...alarm aktiftir ama motor kilidi için emin değilim bende bi deneyeyim
    GEZE GEZE BU GEZE-GEN BİTMEZ

    tüm videoları 720p veya 1080p olarak seçerek izleyin...

Sayfa 4 Toplam 38 Sayfadan BirinciBirinci ... 2345614 ... SonuncuSonuncu

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •