Sayfa 17 Toplam 41 Sayfadan BirinciBirinci ... 7151617181927 ... SonuncuSonuncu
Toplam 809 adet sonuctan sayfa basi 321 ile 340 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konu: Jeep yakit tuketim raporu:)

  1. #321
    Üye KARADAG - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Ãœyelik tarihi
    23.Aralýk.2014
    Nereden
    BAÄžCILAR Ä°STANBUL
    Mesajlar
    283
    Levent tesekkur ediyorum en kisa zamanda daha dogru bir olcum ile detaylari iletecegim.araci ilk aldigimda butun yag bakimlari balata vs bilumum bakimlarinin tamamini yaptirmistim lpg takilali yaklasik 20 bin km olmus filtre degisti gerey yok yeni drgismis diye soyledi usta ancak ben yinede degistirmesini soylemistim.Soyleduklerinizden yola cikarak once baska bir lpg servisine gidip kontrolleri yaptiktan sonra degerleri yeniden kontrol edecegim.
    {{{{JEEP GC 5.9 V8 daha ne olsun}}}}

  2. #322
    Moderator Maverick - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Ãœyelik tarihi
    06.Mart.2014
    Mesajlar
    1,882

    Jeep yakit tuketim raporu:)

    Yakisi cok olan arkadaslara tavsiyem, once en kolay olan uzun yol secenegini degerlendirin. Yani uzun yolda ne yakiyor? Dur kalk cok degisken oldugu icin burdan baslamanizi tavsiye etmem.

    Deponuz tamamen dibine kadar bosken en az 20 Litre (paraniz ve vaktiniz varsa daha cok alin ama net degerde litre) gaz alin. Gece yarisi trafik yokken cikin otoyola (rampasiz) sabit 90 km/s hizda depo dibine kadar bitene kadar (benzine mi atti? Siz yine bi kac kez lpg'ye gecirin cunku bazen tam bitmeden benzine gecebiliyor) kac km yaptiginiza bakin.

    Boylece aldiginiz litre uzerinden kac km yaptiginizi hesaplar, uzun yolda normal mi degil mi oncelikle bunu anlarsiniz. Uzun yolda sikinti varsa zaten dur-kalkta da sikinti vardir. Ama uzun yolda sikinti yoksa dur-kalk prosedurundeki dinamikleri degerlendirmeye baslarsiniz.

    Not 1: Kurus hesabini birakin arkadaslar. Litre uzerinden yuruyun.

    Not 2: Depoyu fulleyip, 100 km yapip tekrar ayni pompadan fulletme yoluna da gidebilirsiniz ama ben pek bunu tercih etmezdim net olcum icin.

  3. #323
    Moderator Han Solo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Ãœyelik tarihi
    03.Mart.2014
    Nereden
    istanbul
    Mesajlar
    6,285
    Alıntı mjz66 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Arkadaslar; ozellikle Yavuzcan ve Ersin icin konustum ustalarımla da lpg'cilerimle de uzun uzun...dedikleri aynen su; benzinde saat gibi calisan, mukemmel bir motor düsün abi, hic bir eksik yok, yan sanayi birsey yok uzerinde, hayati parcalarinda...sana onay verip uyguladigimiz gibi dogru sekilde dogru eller lpg sistemi takarsa kan uyusur ve o arac mukemmel yakit tasarrufu yakalar...arkadaslarin iyi bir lpg kontrolu yaptirmali öncelikle dogru bir serviste dediler...ayrica yukarda belirttigimiz aracin genel bakim durumu da iyi olmali bir daha gozden gecirilmeli...
    Ben de tekrar ediyorum yine; bir zj ya da wj icin lpg'de en en ust sınır 55-60 kurus olmalı en boktan dur kalk trafikte bile! Lutfen kontrol ettirin, regulatorlerinizi uyumlular mi? Kaclık regulatorler? Lpg filtreleriniz duzenli degişiyor mu? Lastik havalariniza kadar kusursuz olmali hersey vs vs...

    SM-J500F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
    abi benim regülatör atiker beyin akl 2 lpg ciye baktırdım sorun yok diyor ama huylandım müthiş derecede gerçi yakıt tüketimi abartılı değil...ne yapsak şöyle sağlam bi lpg ci yok mu önereceğin...özelden
    GEZE GEZE BU GEZE-GEN BÄ°TMEZ

    tüm videoları 720p veya 1080p olarak seçerek izleyin...

  4. #324
    Üye erolkan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Ãœyelik tarihi
    29.Kasým.2014
    Nereden
    Fethiye
    Mesajlar
    1,217
    Bence öncelikli olarak benzindeki yakışına bakın aracın. Eger benzindeki değerler çok ise öncelikli onları azaltma yolunu deneyin. Eger benzındeki yakış normal olupta lpg de ise aşırı uçurum varsa arada lpg ayarlarına baktırın...

    Xperia Z
    2011 SsangYong Kyron 2.0 Xdi O/V
    2016 Mondial RXÃŽ EVO 250 cc
    2008 Chevrolet Captiva 2.0D ov
    2007 Subaru Forester 2.0 ov
    2000 Grand Cherokee 4,7 + Atiker Gold Lpg
    2009 Subaru Forester 2,0Xs+Prins Lpg
    2004 Subaru Forester 2.0x +Milano Lpg
    2004 Renault Laguna Prıvılege+Milano lpg
    1997 Toyota Carina GLÄ°+Milano Lpg

  5. #325
    Üye mjz66 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Ãœyelik tarihi
    04.Mart.2014
    Mesajlar
    1,209
    Alıntı Han Solo Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    abi benim regülatör atiker beyin akl 2 lpg ciye baktırdım sorun yok diyor ama huylandım müthiş derecede gerçi yakıt tüketimi abartılı değil...ne yapsak şöyle sağlam bi lpg ci yok mu önereceğin...özelden
    Var baskan ama burada bizim tarafta, istanbulun en buyuk bayisi...atiyorum ozelden. Gel baktiralim bir gun beraber

    SM-J500F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

  6. #326
    Moderator Maverick - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Ãœyelik tarihi
    06.Mart.2014
    Mesajlar
    1,882
    Benzin kontrolu de bir secenek, ama onun icin depo bos yontemi olmaz. Depo full yontemi de maliyetli olur. En azindan once Lpg'yi bi uzu yol olarak yaparlarsa, dusuk maliyetle bi baslangic noktasi olustururlar.

  7. #327
    Moderator Maverick - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Ãœyelik tarihi
    06.Mart.2014
    Mesajlar
    1,882

    Jeep yakit tuketim raporu:)

    Alıntı entropy Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Benim 4.7 wj şehir içi 40 45 kuruş, uzun yolda ise 30 kuruşa kadar düşüyor. Yakıta etki eden temel faktörler donanım haricinde tps, iac sensörleri, kelebek temizliği, ateşleme bobinleri ve bujiler. Bunlarda problem yok ise yakıtın o kadar artmaması lazım.

    LG-D855 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
    Entropy cok hakli. Bu saydiklari zaten her halukarda iyi durumda olmali. Bunlara goz atilmali.

    Buji ve kelebek isi kolay. Diger saydiklarinin tespiti nasil onu bilemiyorum.

    Bu arada TPS ve Ä°AC nedir tam olarak? Saglikli olup olmadiklari nasil anlasilir? Buji gibi fiziki durumlarina bakarak mi? Yoksa bilgisayar yazilimi ile mi?

  8. #328
    Üye Kadir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Ãœyelik tarihi
    31.Mart.2014
    Mesajlar
    1,077
    Alıntı Maverick Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Entropy cok hakli. Bu saydiklari zaten her halukarda iyi durumda olmali. Bunlara goz atilmali.

    Buji ve kelebek isi kolay. Diger saydiklarinin tespiti nasil onu bilemiyorum.

    Bu arada TPS ve Ä°AC nedir tam olarak? Saglikli olup olmadiklari nasil anlasilir? Buji gibi fiziki durumlarina bakarak mi? Yoksa bilgisayar yazilimi ile mi?
    Burak,

    Tps ; boğaz kelebek pozison sensörü açıklığını ölçüyor.
    İac ; rolanti valfi rolantini düzenliyor.

    Sende tps problemi olabilir bence hatırlarsan bakmıştık birlikte müsait olursan tekrar bakabiliriz.

    Tps değeri : %12.3 ile %13.5 gibi değer olması gerekli


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  9. #329
    Üye ycankes - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Ãœyelik tarihi
    02.Kasým.2014
    Nereden
    Karabük,Sivas
    Mesajlar
    285
    Alıntı mjz66 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Arkadaslar; ozellikle Yavuzcan ve Ersin icin konustum ustalarımla da lpg'cilerimle de uzun uzun...dedikleri aynen su; benzinde saat gibi calisan, mukemmel bir motor düsün abi, hic bir eksik yok, yan sanayi birsey yok uzerinde, hayati parcalarinda...sana onay verip uyguladigimiz gibi dogru sekilde dogru eller lpg sistemi takarsa kan uyusur ve o arac mukemmel yakit tasarrufu yakalar...arkadaslarin iyi bir lpg kontrolu yaptirmali öncelikle dogru bir serviste dediler...ayrica yukarda belirttigimiz aracin genel bakim durumu da iyi olmali bir daha gozden gecirilmeli...
    Ben de tekrar ediyorum yine; bir zj ya da wj icin lpg'de en en ust sınır 55-60 kurus olmalı en boktan dur kalk trafikte bile! Lutfen kontrol ettirin, regulatorlerinizi uyumlular mi? Kaclık regulatorler? Lpg filtreleriniz duzenli degişiyor mu? Lastik havalariniza kadar kusursuz olmali hersey vs vs...

    SM-J500F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
    Levent abi öncelikle ilgilendiğin için teşekkürler. Yan sanayi bildiğim kadarıyla motor aksamında bitek radyatör orjinal değil bizim.Onuda arabayı ilk aldığımız haftasonu patlatıp dengi olan bir radyatörle değiştirmiştik.Hararet problemimizde bitek her zjde olan kadar oluyor yaz aylarında. Ve daha 1-1.5 ay önce değişti bütün yağlar sular ankarada Şanzıman yapılırken 10bin bakiminida beraberinde yaptırdık. LPG filtreleri düzenli değişiyor bakımı düzenli yapılıyor. Bakımsız binmiyoruz pek. Farkında olduğumuz problemleri çözmeye çalışıyoruz. Doğru servistemi yaptırıyoruz onu bilmiyorum işte. Atiker bayisi var Karabükte ayni zamanda prinsinde bayisi. Prinsten anlayan birtek o var. Belkide anlamadığından 70 kuruş yakıyoruz.

  10. #330
    Moderator Maverick - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Ãœyelik tarihi
    06.Mart.2014
    Mesajlar
    1,882
    Alıntı Kadir Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Burak,

    Tps ; boğaz kelebek pozison sensörü açıklığını ölçüyor.
    İac ; rolanti valfi rolantini düzenliyor.

    Sende tps problemi olabilir bence hatırlarsan bakmıştık birlikte müsait olursan tekrar bakabiliriz.

    Tps değeri : %12.3 ile %13.5 gibi değer olması gerekli


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    Eyv kadir.

    Benim o rolanti sorunu duzeldi ama kendi kendine. Bayadir sorunum yok.

    Tps ve iac yazilim ile kontrol ediliyor yani? Bakarak iyi mi kotu mu anlasilmiyor?

    Bi de yakita etki ediyor mu bunlar?

  11. #331
    Moderator Han Solo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Ãœyelik tarihi
    03.Mart.2014
    Nereden
    istanbul
    Mesajlar
    6,285
    Alıntı mjz66 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Var baskan ama burada bizim tarafta, istanbulun en buyuk bayisi...atiyorum ozelden. Gel baktiralim bir gun beraber

    SM-J500F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
    atmadın özelden gelmediii...belki gelirim yarın
    GEZE GEZE BU GEZE-GEN BÄ°TMEZ

    tüm videoları 720p veya 1080p olarak seçerek izleyin...

  12. #332
    Üye Kadir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Ãœyelik tarihi
    31.Mart.2014
    Mesajlar
    1,077
    Alıntı Maverick Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Eyv kadir.

    Benim o rolanti sorunu duzeldi ama kendi kendine. Bayadir sorunum yok.

    Tps ve iac yazilim ile kontrol ediliyor yani? Bakarak iyi mi kotu mu anlasilmiyor?

    Bi de yakita etki ediyor mu bunlar?
    Evet kontrol edilebiliyor. Yakıta tabiki etkisi var örnek vererek daha net olur;

    Tps normal değeri : 12.3 olduğunu varsayalım bu değer kapak tamamen kapalıyken.
    Benzin hava karışımı bu değere göre ayarlıyor beyin.

    Tps değeri : 17 (arızalı) oduğunda boğaz kelebeği yine kapalı ama sanki açıkmış gibi davranıyor o değere göre hava yakıt karışımı ayarlıyor beyin...




    Sent from my iPhone using Tapatalk

  13. #333
    Üye mjz66 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Ãœyelik tarihi
    04.Mart.2014
    Mesajlar
    1,209
    Alıntı Han Solo Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    atmadın özelden gelmediii...belki gelirim yarın
    Mesaj gitmiyor, tapatalk chat'ten denedim

    SM-J500F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

  14. #334
    Üye Kadir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Ãœyelik tarihi
    31.Mart.2014
    Mesajlar
    1,077
    Burak bendeki değerlerin bir kısmı,
    Kontak açık poZisyonda araç çalışmıyorken.




    Sent from my iPhone using Tapatalk

  15. #335
    Üye Kadir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Ãœyelik tarihi
    31.Mart.2014
    Mesajlar
    1,077
    Buda son yakıt tüketim verileri %96 tutuyor.
    Bakalım depo bittiğinde ki son durum ne olacak heyecanla bekliyorum...




    Sent from my iPhone using Tapatalk

  16. #336
    Üye K@RUB - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Ãœyelik tarihi
    20.Mayýs.2015
    Nereden
    Ä°stanbul
    Mesajlar
    337
    Kadir sende ZJ vardı sanırsam bu değerleri nasıl aldın bizim araçlar bilgisayar destekli değil diye biliyordum ?

  17. #337

  18. #338
    Üye Kadir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Ãœyelik tarihi
    31.Mart.2014
    Mesajlar
    1,077
    Alıntı K@RUB Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Kadir sende ZJ vardı sanırsam bu değerleri nasıl aldın bizim araçlar bilgisayar destekli değil diye biliyordum ?
    Evet zj var 93-95 ler odb1 sanırım 96-98 odb2 ye geçiş yapıldı.

    Ben odb2 okuyucu ile bu değerleri okuyorum aracımda sürekli bağlı ve android telefonumu araç için ayırdım.

    Çok az bir fark ile veriler tutuyor...
    Android marketten dashcommand olarak aratıp yükleyebilirsin, ben bir kaç ekleme ve ayar ile daha stabil hale getirdim programı ve halada vakit buldukça uğraşıyorum...

    Seninki kaç model ?


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  19. #339
    Üye Kadir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Ãœyelik tarihi
    31.Mart.2014
    Mesajlar
    1,077
    Alıntı Maverick Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Kadir bi ara bakalim benim araca da.
    İstediğin zaman bakarız kardeşim


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  20. #340
    Üye mjz66 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Ãœyelik tarihi
    04.Mart.2014
    Mesajlar
    1,209
    Alıntı KARADAG Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Levent tesekkur ediyorum en kisa zamanda daha dogru bir olcum ile detaylari iletecegim.araci ilk aldigimda butun yag bakimlari balata vs bilumum bakimlarinin tamamini yaptirmistim lpg takilali yaklasik 20 bin km olmus filtre degisti gerey yok yeni drgismis diye soyledi usta ancak ben yinede degistirmesini soylemistim.Soyleduklerinizden yola cikarak once baska bir lpg servisine gidip kontrolleri yaptiktan sonra degerleri yeniden kontrol edecegim.
    Rica ederim ne demek, her zaman birlikteyiz yardıma hazırız...bekliyoruz yeni sonuçları

    SM-J500F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Sayfa 17 Toplam 41 Sayfadan BirinciBirinci ... 7151617181927 ... SonuncuSonuncu

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı DeÄŸiÅŸtirme Yetkiniz Yok
  •