Toplam 79 adet sonuctan sayfa basi 1 ile 20 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konu: Yeni Dünya'na hoş geldin çocuk.... ;

Hybrid View

  1. #1
    Moderator Beatrix - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    04.Mart.2014
    Nereden
    İstanbul
    Mesajlar
    2,427
    Alıntı Maverick Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Åžimdi bu listedekiler gereksiz mi abi?

    Özellikle şnorkel mesela?

    Hani olur da, ileride bu iÅŸe girersem diye soruyorum


    Tabiki hayır, sadece kendi kullanım amacına dayalı konuşuyorum...

    Şnorkel; Bu araçla hard offroad yapmayacağıma göre, hava aldığı yer olan tampon üstü 7 inch yüksekliğinde bir ZJ ' de belimin üstünde bir seviye ile aynı, ne işim olur 1 metre suyun içinde ?!?! Kaldı ki aracın motorunda fabrika çıkış şartlarını bozmak istemiyorum, Motorun hava aldığı mesafeyi uzatıp, hava geçişine birkaç köşe daha eklemekle pereformansın değişmediğini iddia etmek anlamsız... İhtiyaç duymayacağım donanımlar uğruna aracı kesip biçmek istemiyorum.

    Dodikler ? 35 lastiğin şu anda hiçbir yere sürtmediği ( bunda 12,5 lastiğe 8 inch jant kullanmamın sebebi ön planda...) halde sadece daha şık dursun diye, montaj için çamurluklarını kesip her tarafını delmek niye ? Tamamen hasarsız orjinal Bushwacker oldukları halde takmayacağım..., lastikler çamur atarmış, atsın ne olur ki ?

    Tavan sepeti; ZJ' lere ilk tavan sepetini memlekette takanlardan biriyim..., EKV' den çıkarttıktan sonra sepet ve üzerindeki her şeyi tek tek tarttım; Hi-jack, balta, yangın söndürücüsü, hallojenler v.s.... : Toplamda 138 kg tuttu ! hele hele bir zamanlar stepneyi de tavanda taşıyordum; olur sana en az 160 kg. Tam bir felaket...! Tepemde 160 kg sallana sallana ile dolaşıp duruyormuşum...! Devrilme tehlikesi bir yana, aerodynamic yapının bozulması, yakıt artışı da cabası..! en az 5 senedir taşıdığım hi-jack'i ve baltayı bir defa bile kullanmadım. Hiç lastiğim patlamadı, hallojenlerin elektirik bağlantıları bile yoktu....

    Senede en fazla yapabileceğim 10.000 km için LPG' ye de gerek yok, kaldıki bu zamana kadar LPG ile tanışmamış bir motora bu saatten sonra bunu yapmak yazık....

    Arkada demir tampon ? ne için ? 7" yüksekliğinde bir ZJ nin arka yaklaşma açısı mükemmeldir, kolay kolay bir yere değemez...
    Her şey bir yana; 3 kg ağırlığında bir tamponu çıkartıp yerine en az 30 kg' lık bir yükü yüklemek niye ?

    Artık yeni sayfa açıldı....
    Tüm denemeler yapıldı, yaşandı, geçti...

  2. #2
    Moderator Maverick - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    06.Mart.2014
    Mesajlar
    1,882
    Alıntı Beatrix Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Tabiki hayır, sadece kendi kullanım amacına dayalı konuşuyorum...

    Şnorkel; Bu araçla hard offroad yapmayacağıma göre, hava aldığı yer olan tampon üstü 7 inch yüksekliğinde bir ZJ ' de belimin üstünde bir seviye ile aynı, ne işim olur 1 metre suyun içinde ?!?! Kaldı ki aracın motorunda fabrika çıkış şartlarını bozmak istemiyorum, Motorun hava aldığı mesafeyi uzatıp, hava geçişine birkaç köşe daha eklemekle pereformansın değişmediğini iddia etmek anlamsız... İhtiyaç duymayacağım donanımlar uğruna aracı kesip biçmek istemiyorum.

    Dodikler ? 35 lastiğin şu anda hiçbir yere sürtmediği ( bunda 12,5 lastiğe 8 inch jant kullanmamın sebebi ön planda...) halde sadece daha şık dursun diye, montaj için çamurluklarını kesip her tarafını delmek niye ? Tamamen hasarsız orjinal Bushwacker oldukları halde takmayacağım..., lastikler çamur atarmış, atsın ne olur ki ?

    Tavan sepeti; ZJ' lere ilk tavan sepetini memlekette takanlardan biriyim..., EKV' den çıkarttıktan sonra sepet ve üzerindeki her şeyi tek tek tarttım; Hi-jack, balta, yangın söndürücüsü, hallojenler v.s.... : Toplamda 138 kg tuttu ! hele hele bir zamanlar stepneyi de tavanda taşıyordum; olur sana en az 160 kg. Tam bir felaket...! Tepemde 160 kg sallana sallana ile dolaşıp duruyormuşum...! Devrilme tehlikesi bir yana, aerodynamic yapının bozulması, yakıt artışı da cabası..! en az 5 senedir taşıdığım hi-jack'i ve baltayı bir defa bile kullanmadım. Hiç lastiğim patlamadı, hallojenlerin elektirik bağlantıları bile yoktu....

    Senede en fazla yapabileceğim 10.000 km için LPG' ye de gerek yok, kaldıki bu zamana kadar LPG ile tanışmamış bir motora bu saatten sonra bunu yapmak yazık....

    Arkada demir tampon ? ne için ? 7" yüksekliğinde bir ZJ nin arka yaklaşma açısı mükemmeldir, kolay kolay bir yere değemez...
    Her şey bir yana; 3 kg ağırlığında bir tamponu çıkartıp yerine en az 30 kg' lık bir yükü yüklemek niye ?

    Artık yeni sayfa açıldı....
    Tüm denemeler yapıldı, yaşandı, geçti...
    Abi çok güzel açıklamalar eyvallah.

    İşte benim get yapma isteğim de buydu aslında. Hard off-road değil, sizinle soft dediğiniz doga gezilerine daha rahat bir şekilde katılabilmek.

    Hem aracımı yıpratmayacak, hem de donanımı uygun fiyat çerçevesinde yapabileceğim bir off-road ve araç kombinasyonu.

    Bunun için de, şu anki aracıma yapılacak 2 inch yükseltme, ve yükseltmeye uygun ebatta A/T lastik konularıyla yeterli olabilir diye düşünüyorum.

    Başta aklımda hiç off-road yoktu. Çünkü off-road gerçekten büyük bütçe gerektiren bir olay. İkinci aracın olmalı bir kere. Ama sizin gittiğiniz gezileri gördükçe kafama girmeye başladı. Ben bu arabayı iş görüşmeleri için kullanıyorum, şantiyeye gidiyorum. Tam bir off-road aracı ile bu konuları gerçekleştiremem. Ama bahsettiğim soft bir off-road hem sizle olmamı sağlar, hem iş amacımı iptal etmez.

    Ha ileride işlerim yoluna girer, düşündüğüm hedefe ulaşırım, o zaman gerçekten sağlam bir off-road aracı yapmak isterim.

  3. #3
    Üye pikniktip - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    04.Mart.2014
    Mesajlar
    490
    Alıntı Maverick Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Abi çok güzel açıklamalar eyvallah.

    İşte benim get yapma isteğim de buydu aslında. Hard off-road değil, sizinle soft dediğiniz doga gezilerine daha rahat bir şekilde katılabilmek.

    Hem aracımı yıpratmayacak, hem de donanımı uygun fiyat çerçevesinde yapabileceğim bir off-road ve araç kombinasyonu.

    Bunun için de, şu anki aracıma yapılacak 2 inch yükseltme, ve yükseltmeye uygun ebatta A/T lastik konularıyla yeterli olabilir diye düşünüyorum.

    Başta aklımda hiç off-road yoktu. Çünkü off-road gerçekten büyük bütçe gerektiren bir olay. İkinci aracın olmalı bir kere. Ama sizin gittiğiniz gezileri gördükçe kafama girmeye başladı. Ben bu arabayı iş görüşmeleri için kullanıyorum, şantiyeye gidiyorum. Tam bir off-road aracı ile bu konuları gerçekleştiremem. Ama bahsettiğim soft bir off-road hem sizle olmamı sağlar, hem iş amacımı iptal etmez.

    Ha ileride işlerim yoluna girer, düşündüğüm hedefe ulaşırım, o zaman gerçekten sağlam bir off-road aracı yapmak isterim.
    Burak zehirlenmenin belirtilerini bütün evreleriyle gösteriyorsun

    tapatalk kullanılarak üfürüldü
    Doğru işlemeyen akıl keskinmiş neye yarar, saatin iyiliği koşmasında değil doğru gidişindedir.

  4. #4
    Moderator Han Solo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    03.Mart.2014
    Nereden
    istanbul
    Mesajlar
    6,285
    Alıntı pikniktip Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Burak zehirlenmenin belirtilerini bütün evreleriyle gösteriyorsun

    tapatalk kullanılarak üfürüldü
    doÄŸru tespit adam bildiÄŸin zehirlenmiÅŸ
    GEZE GEZE BU GEZE-GEN BİTMEZ

    tüm videoları 720p veya 1080p olarak seçerek izleyin...

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı DeÄŸiÅŸtirme Yetkiniz Yok
  •