Kolaylık dileklerinize teşekkür ederim.
Aracı aldıktan sonraki malum prosedürden ( plaka değişimi, sigortalar, vs.) sonra gerekli bakım ve modifikasyonlar için kolları sıvadım. Ama geçen sene ZJ' yi tamamen oğlumla beraber evin bahçesinde toplamamıza rağmen ( boya hariç ) bu WJ için havanın durumu, yaşın ilerlemesi ( biraz da tembellik ) nedeniyle tanınmış bir Amerikan Jeep ustasının servisinde işe giriştik.
Malum bakımlar; yağ, filtreler, hidrolik yağı, alt yağlama, diferansiyel ve şanzıman yağları,
- Zayıf olan akü 100 Amp Mutlu ile değişti,
- Ön salıncak kolları değişti,
- Direksiyon kutusu ayar ve bakımı yapıldı,
- BitmiÅŸ durumdaki 235/65/17 lastikler, BF Goodrich AT 245/70/17 ile deÄŸiÅŸti,
- Değişen lastik ölçüsü ile yaklaşık 18 mm yükselen araca, tornada nylon66 malzemeden 32 mm olarak yaptığım getler takıldı.
( Toplam 50mm yaklaşık 2 inch yükselmiş oldu )
- Av arkadaşım sevgili Carmen için bagaj havuzu alındı. Döşemeciye de yan döşemeleri korumak için de suni deri havuzluk yaptırılacak.
- Emeklilik projem olan offroad trailer için de çeki demiri aramaya devam ediyorum.
Bakalım ne zaman bitecek.
( Ömür biter, iş bitmez ) Biraz Arabesk oldu ama öyle...