Toplam 2468 adet sonuctan sayfa basi 1 ile 20 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konu: ZJ hakkında sormak istediklerimiz

Hybrid View

  1. #1
    Moderator Beatrix - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    04.Mart.2014
    Nereden
    İstanbul
    Mesajlar
    2,427
    Alıntı Alfonse Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Evet, pErvane ustundeki difuzore carpiyor

    Zj lerde saft devamli dondugu icin mafsallari saymayi beceremedim
    Bunlarda arka saftta, sanzman cikisinda kac mafsal vardi?
    Defransiyel girisi tek mafsal zaten...
    Yani arka saft cift mafsallimiydi, tekmi?

    GT-P7500 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
    Arka çıkış şanzıman ve dif girişinde tek mafsaldır.

  2. #2
    Üye Alfonse - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    16.Nisan.2014
    Nereden
    Ankara
    Mesajlar
    167
    Alıntı Beatrix Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Arka çıkış şanzıman ve dif girişinde tek mafsaldır.
    Tamam abicim, bend oyle hatirliyorum... O yuzden takildim zaten...

    Hani senin actigin konu var ya ( http://www.geze-gen.com/showthread.php?t=425) saft acisi hakkinda..

    Arka saft boyle olmali dimi?


    Ama sanzmani indirdigimizde defransiyele giren mil ile sanzman cikisi mili paralel olmayackki...
    Ucuncu resim gibi olacak... Yanliş mı şeyettiriyorum?


    GT-P7500 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
    ...Ne yerdeyim Ne Gökte...

  3. #3
    Moderator Beatrix - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    04.Mart.2014
    Nereden
    İstanbul
    Mesajlar
    2,427
    Alıntı Alfonse Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Tamam abicim, bend oyle hatirliyorum... O yuzden takildim zaten...

    Hani senin actigin konu var ya ( http://www.geze-gen.com/showthread.php?t=425) saft acisi hakkinda..

    Arka saft boyle olmali dimi?
    Burada anlatılmak istenen ; iki tarafı tek mafsallı şaftlarda bir tarafın açısı ne kadrsa diğer tarafın açısı da onun tersi yönünde aynı açıda olmalıdır. Yani aracı ne kadar yükseltirsen şanzıman tarafındaki hangi açıyı alırsa dif tarafındaki ters yönde aynı açıyı almalı.
    Aracın standart çıkışı da bu şekildedir. Standart bir ZJ' nin arka difransiyeline baktığında şaft girişinde açı vardır. şanzıman 3 cm' e kadar indirdiğinde 2. resim gibi olur. fazlasında senin dediğin şekle döner o zaman da difransiyel tarafını tam dik hale getirirsin.

  4. #4
    Üye Alfonse - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    16.Nisan.2014
    Nereden
    Ankara
    Mesajlar
    167
    Alıntı Beatrix Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Burada anlatılmak istenen ; iki tarafı tek mafsallı şaftlarda bir tarafın açısı ne kadrsa diğer tarafın açısı da onun tersi yönünde aynı açıda olmalıdır. Yani aracı ne kadar yükseltirsen şanzıman tarafındaki hangi açıyı alırsa dif tarafındaki ters yönde aynı açıyı almalı.
    Aracın standart çıkışı da bu şekildedir. Standart bir ZJ' nin arka difransiyeline baktığında şaft girişinde açı vardır. şanzıman 3 cm' e kadar indirdiğinde 2. resim gibi olur. fazlasında senin dediğin şekle döner o zaman da difransiyel tarafını tam dik hale getirirsin.
    Standartta arka dif girisinin yere tam parallel oldugunu zannediyordum...
    Simdi anladim...
    Ok... Sagol abi...

    GT-P7500 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
    ...Ne yerdeyim Ne Gökte...

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •