Toplam 2468 adet sonuctan sayfa basi 1 ile 20 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konu: ZJ hakkında sormak istediklerimiz

Hybrid View

  1. #1
    Üye FuatD - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    28.ubat.2015
    Nereden
    Antalya
    Mesajlar
    856
    Alıntı FuatD Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Evet maalesef amerikan versiyonlarda olmadığını teyit ettik. Umarım çekmek zorunda kalmayız diyelim
    Peki o zaman herkese bir soru daha, bizim araçları çekmek zorunda kalırsak halatı bağlamak için en doğru yer neresi?

  2. #2
    Moderator Beatrix - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    04.Mart.2014
    Nereden
    İstanbul
    Mesajlar
    2,427
    Alıntı FuatD Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Peki o zaman herkese bir soru daha, bizim araçları çekmek zorunda kalırsak halatı bağlamak için en doğru yer neresi?
    Öncelikle, ZJ' leri sadece acil durumda ( mesela yoldan çıkmış veya saplanmış) kısa mesafe için çekmeliyiz.
    Devamlı 4x4 olan şanzımanlarda aracın çekilmesinin şanzımana zarar vereceğinden öne çekme kancası konulmamıştır.
    İllaki çekilmesi gerekiyorsa ön taraf kaldırılıp arazi şanzımanı N konumunda olmalıdır.
    Yok olmadı Türk işi olsun derseniz >>> Ön difransiyele bağlarsınız.
    Burada difransiyelin karpuzuna yakın değil aks ların dış sonlarına bağlanmalı, Çünkü aks sonları kollarla şaseden destek alır.Eğer merkeze bağlarsanız kovanı eğersiniz.
    Bir tahta düşünün, iki tarafından yere destekli, tahtanın ortadan üzerine basarsanız eğrilir nihayetinde kırılabilir ama dış sonlardan basarsanız destekli olduğundan mukavemeti fazla olur.

    Ama sert bir vurdurmada diff araca " kalk gidelim ! ", öbürü de "mok yeme otur !" derse diff araçla yollarını ayırabilir.


  3. #3
    Üye ukymk55 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    16.Eyll.2015
    Nereden
    Bursa
    Mesajlar
    287
    Alıntı FuatD Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Evet maalesef amerikan versiyonlarda olmadığını teyit ettik. Umarım çekmek zorunda kalmayız diyelim
    Alıntı FuatD Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Peki o zaman herkese bir soru daha, bizim araçları çekmek zorunda kalırsak halatı bağlamak için en doğru yer neresi?
    Alıntı Beatrix Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Öncelikle, ZJ' leri sadece acil durumda ( mesela yoldan çıkmış veya saplanmış) kısa mesafe için çekmeliyiz.
    Devamlı 4x4 olan şanzımanlarda aracın çekilmesinin şanzımana zarar vereceğinden öne çekme kancası konulmamıştır.
    İllaki çekilmesi gerekiyorsa ön taraf kaldırılıp arazi şanzımanı N konumunda olmalıdır.
    Yok olmadı Türk işi olsun derseniz >>> Ön difransiyele bağlarsınız.
    Burada difransiyelin karpuzuna yakın değil aks ların dış sonlarına bağlanmalı, Çünkü aks sonları kollarla şaseden destek alır.Eğer merkeze bağlarsanız kovanı eğersiniz.
    Bir tahta düşünün, iki tarafından yere destekli, tahtanın ortadan üzerine basarsanız eğrilir nihayetinde kırılabilir ama dış sonlardan basarsanız destekli olduğundan mukavemeti fazla olur.

    Ama sert bir vurdurmada diff araca " kalk gidelim ! ", öbürü de "mok yeme otur !" derse diff araçla yollarını ayırabilir.

    Biz çekerken şöyle yaptık.
    Buzdan dolayı çıkamayan araç için çekilmesi gereken mesafe max 10 mt kadardı. Vİnçli araç üst tarafa geçti.
    sonra zj nin difransiyeline bağlantı yaptık. Ergün abnin dediği gibi.
    Sonra vinç hafiften asılmaya başladı. ZJ de hafiften haz vermeye başladı. paşa paşa çıkardık.
    Ama en basit doğa gesizinde dahi araç ummadık noktada saplanabilir. Önden de çeki noktası şart.


    Uzun mesafe çekmek konusunda Ergun abiyhe tavsiye için teşekkürler

  4. #4
    Üye mjz66 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    04.Mart.2014
    Mesajlar
    1,209
    Alıntı Beatrix Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Öncelikle, ZJ' leri sadece acil durumda ( mesela yoldan çıkmış veya saplanmış) kısa mesafe için çekmeliyiz.
    Devamlı 4x4 olan şanzımanlarda aracın çekilmesinin şanzımana zarar vereceğinden öne çekme kancası konulmamıştır.
    İllaki çekilmesi gerekiyorsa ön taraf kaldırılıp arazi şanzımanı N konumunda olmalıdır.
    Yok olmadı Türk işi olsun derseniz >>> Ön difransiyele bağlarsınız.
    Burada difransiyelin karpuzuna yakın değil aks ların dış sonlarına bağlanmalı, Çünkü aks sonları kollarla şaseden destek alır.Eğer merkeze bağlarsanız kovanı eğersiniz.
    Bir tahta düşünün, iki tarafından yere destekli, tahtanın ortadan üzerine basarsanız eğrilir nihayetinde kırılabilir ama dış sonlardan basarsanız destekli olduğundan mukavemeti fazla olur.

    Ama sert bir vurdurmada diff araca " kalk gidelim ! ", öbürü de "mok yeme otur !" derse diff araçla yollarını ayırabilir.

    Hafta sonu Şile Esenceliye kampa gittik, arazi berbat durumdaydı...tam etabın sonuna geldim, kurtulmama 2 metre kala arazi sanzımanının pimi kırıldı ve kol çıktı yerinden low'da giderken. Kafa gömüldü tabi oturdu kaldı
    Sol aksın dış sonuna bağlayıp vincledik 1-2 metre kurtardık yok yani önde cekecek bi bok sizin anlayacagınız

    SM-J500F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •