Öncelikle, ZJ' leri sadece acil durumda ( mesela yoldan çıkmış veya saplanmış) kısa mesafe için çekmeliyiz.
Devamlı 4x4 olan şanzımanlarda aracın çekilmesinin şanzımana zarar vereceğinden öne çekme kancası konulmamıştır.
İllaki çekilmesi gerekiyorsa ön taraf kaldırılıp arazi şanzımanı N konumunda olmalıdır.
Yok olmadı Türk işi olsun derseniz >>> Ön difransiyele bağlarsınız.
Burada difransiyelin karpuzuna yakın değil aks ların dış sonlarına bağlanmalı, Çünkü aks sonları kollarla şaseden destek alır.Eğer merkeze bağlarsanız kovanı eğersiniz.
Bir tahta düşünün, iki tarafından yere destekli, tahtanın ortadan üzerine basarsanız eğrilir nihayetinde kırılabilir ama dış sonlardan basarsanız destekli olduğundan mukavemeti fazla olur.
Ama sert bir vurdurmada diff araca
" kalk gidelim ! ", öbürü de
"mok yeme otur !" derse diff araçla yollarını ayırabilir.