Sayfa 43 Toplam 113 Sayfadan BirinciBirinci ... 3341424344455393 ... SonuncuSonuncu
Toplam 2468 adet sonuctan sayfa basi 841 ile 860 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konu: ZJ hakkında sormak istediklerimiz

Hybrid View

  1. #1
    Üye ycankes - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    02.Kasm.2014
    Nereden
    Karabük,Sivas
    Mesajlar
    285
    Alıntı Mirkan Şenol Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    İAC, MAP veya PCV valfinden olabilir. Üçüde rolanti düşüklüğüne ve stop etme problemine yol açıyor. Oksijen sensöründen devir düştüğünü hiç görmedim.
    Teşekkürler Mirkan abi. Ve bu arada bahsediyim. Arabayi ilk çalıştırdığımda motor soğukken düzde değil özellikle bayir aşağı salıp gittiğimde stop ediyordu. Bir kaç kere başıma geldi. Daha 2 akşam öncede gene başıma geldi rolantı düşüklüğü tekleme ve sonrasında stop etme.

  2. #2
    Üye mjz66 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    04.Mart.2014
    Mesajlar
    1,209
    Alıntı ycankes Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Az önce gaz aldıktan sonra yaşadım. Uzun ama düşük eğimli bir yolda tırmanıyordum. LPGde tekleme yapti rolanti düştü. Biraz daha denedim tekleye tekleye tırmanmaya devam etti. Sonra çektim sağa stop ettim tekrar çalıştırdım. Benzine geçtim benzindede aynı teklemeyi yaptı,gene aynı şekilde bayir yukari çıkarken. Kaç kere stop etmek üzereyken gaza bastım etmesin diye. Geri dönüştede bayir aşağı, benzinde tekleme yapmaya devam etti. Stop ettim babami aradim o geldi geri döndü. Kisacası gazdada benzindede bayır aşağıda yukarıda tekleme yaptı araba. Sizce sebebi ne olabilir başına gelen varmı ? Rolanti sensörü vardi galiba ondanmi dersiniz ?
    Lpg'de de yaptı diyorsun gerçi ama benzin pompası da olağan şüphelilerden! Buji kabloları da...

    SM-J500F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

  3. #3
    Üye y-bsungur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    03.Nisan.2014
    Nereden
    Eskişehir
    Mesajlar
    923
    Check engine yanmış olması lazım arıza kodu almadınmı,birde bayır yukarı veya aşşagı araç rolantidemi gidiyorsun ki.Mutlaka arıza kodu almaya çalış.

  4. #4
    Üye ycankes - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    02.Kasm.2014
    Nereden
    Karabük,Sivas
    Mesajlar
    285
    Alıntı y-bsungur Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Check engine yanmış olması lazım arıza kodu almadınmı,birde bayır yukarı veya aşşagı araç rolantidemi gidiyorsun ki.Mutlaka arıza kodu almaya çalış.
    Hiç bir arıza ışığı yakmadı. Bayir yukari 30-40 kmh civari hızla tirmanirken tekledi. Bayir aşağıda mahalle arasi ve virajli yol olduğundan saldım kendi gidiyordu rolantide.

  5. #5
    Üye degrente - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    13.Mays.2015
    Nereden
    4.LEVENT/İSTANBUL
    Mesajlar
    114
    Benzer sorun bende de olmuştu LPG cide bilgisayara takıp ayarlarını düzelttik fakat tekrar edince lpg beyninden kaynaklanan bir arıza tespit ettik beyin aracın sıcaklığını yanlış okuyordu ve sistemi korumaya alıyor fakat bu sırada araçta benzine geçirmiyordu haliyle araç stop ediyor sonrasında benzine geçip çalışmaya başlıyordu beyin değişince sorunda düzeldi şimdi sorunsuz kullanıyorum


    Cenk NALBANTOĞLU

  6. #6
    Üye y-bsungur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    03.Nisan.2014
    Nereden
    Eskişehir
    Mesajlar
    923
    Araç hem lpg de hem benzinde aynı tepkiyi verdiği için bu yolu denemeni öneririm .IAC motorunu bir degiştir yada rolantinin en iyi oldugu noktada IAC nin arkasında elektrik kablosunu çek ve arabayı öyle kullan eger arıza IAC dense araç rolantide bir daha stop etmeyecektir .eger ki devam ediyorsa 1 nolu O2 sensorun su koyveriyor demektir o sensorda iyice elden çıkmadan check engine yakmaz o nedenle kendini belli etmez sen ikinci pozisyon olursa o2 sensorunu degiştir yada sensoru yerinden sök dibini yükseltip tekrar yerine tak .Hepsini yaptın ama olmadı sırada TPS sensoru var sıra ona gelirse onun da özel bir testi var o noktaya gelirsen onuda anlatırım. Geçmiş olsun
    Konu y-bsungur tarafından (05.Mart.2016 Saat 16:01 ) değiştirilmiştir.

  7. #7
    Üye ycankes - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    02.Kasm.2014
    Nereden
    Karabük,Sivas
    Mesajlar
    285
    Alıntı mjz66 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Lpg'de de yaptı diyorsun gerçi ama benzin pompası da olağan şüphelilerden! Buji kabloları da...

    SM-J500F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

    Alıntı degrente Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Benzer sorun bende de olmuştu LPG cide bilgisayara takıp ayarlarını düzelttik fakat tekrar edince lpg beyninden kaynaklanan bir arıza tespit ettik beyin aracın sıcaklığını yanlış okuyordu ve sistemi korumaya alıyor fakat bu sırada araçta benzine geçirmiyordu haliyle araç stop ediyor sonrasında benzine geçip çalışmaya başlıyordu beyin değişince sorunda düzeldi şimdi sorunsuz kullanıyorum


    Cenk NALBANTOĞLU

    Alıntı y-bsungur Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Araç hem lpg de hem benzinde aynı tepkiyi verdiği için bu yolu denemeni öneririm .IAC motorunu bir degiştir yada rolantinin en iyi oldugu noktada IAC nin arkasında elektrik kablosunu çek ve arabayı öyle kullan eger arıza IAC dense araç rolantide bir daha stop etmeyecektir .eger ki devam ediyorsa 1 nolu O2 sensorun su koyveriyor demektir o sensorda iyice elden çıkmadan check engine yakmaz o nedenle kendini belli etmez sen ikinci pozisyon olursa o2 sensorunu degiştir yada sensoru yerinden sök dibini yükseltip tekrar yerine tak .Hepsini yaptın ama olmadı sırada TPS sensoru var sıra ona gelirse onun da özel bir testi var o noktaya gelirsen onuda anlatırım. Geçmiş olsun
    İlgilendiğiniz için teşekkürler. Bugün problem devam etmedi. Pislik falan geldi heralde yakıttan.

  8. #8

  9. #9
    Üye soylu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    28.ubat.2016
    Nereden
    Bostancı-İST
    Mesajlar
    98
    Herkese merhaba,
    ZJ yağ değişimini dışarıda yaptırdım.VİC ekranındaki bir sonraki yağ değişim için kalan Km yi kendimiz sıfırlayabiliyormuyuz ,yoksa makineye falan mı bağlamak gerekiyor acaba.Bilgisi olan varsa paylaşırsa sevinirim.
    1997 Grand Cherokee 5.2 V8

  10. #10
    Üye GC2013 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    22.Nisan.2014
    Nereden
    İzmir
    Mesajlar
    1,322

    ZJ hakkında sormak istediklerimiz

    Kontağı açtığınızda servis uyarısı gelecektir. Set tuşuna basılı tutarsanız programlanmış bir sonraki servis mesafesine ayarlanır.


    In Vino Veritas in Aqua Sanitas
    NE YAPARSAN YAP, KENDİN İSTEDİĞİN İÇİN YAP

  11. #11
    Üye soylu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    28.ubat.2016
    Nereden
    Bostancı-İST
    Mesajlar
    98
    Alıntı GC2013 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Kontağı açtığınızda servis uyarısı gelecektir. Set tuşuna basılı tutarsanız programlanmış bir sonraki servis mesafesine ayarlanır.


    In Vino Veritas in Aqua Sanitas
    Tamam bilgi için cok teşekkür ederim,deneyeceğim.
    1997 Grand Cherokee 5.2 V8

  12. #12
    Üye soylu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    28.ubat.2016
    Nereden
    Bostancı-İST
    Mesajlar
    98
    Işlem tamamdır.Tekrar teşekkürler.

    HTC One_M8 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
    1997 Grand Cherokee 5.2 V8

  13. #13
    Üye Mirkan Şenol - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    19.Kasm.2014
    Nereden
    İstanbul Alibeyköy
    Mesajlar
    616
    Yakın zamanda yükseltme kitini takacağım, orijinal yay üstü lastikleri çürümüştür illaki, yenisini alırken 1 inç olan linkdeki modeli alsam bir zararı olur mu?

    http://www.ebay.com/itm/191719754896...%3AMEBIDX%3AIT

    Orijinal kollar ile 4.5 inç yükselen zj kol takımı ve ayarlı track barlar ile 5.5'a izin verir sanırım.
    İleride ön arka giriş çıkış çift mafsallı şaft yaptırıcam. Gerekenleri ve ayarlamaları 5.5 inç e göre yapabiliriz.
    Ne gibi bir sıkıntı yaratır bu 1 inçlik poly burçlar?

    - - - Mesaj Birleştirme - - -

    Yakın zamanda yükseltme kitini takacağım, orijinal yay üstü lastikleri çürümüştür illaki, yenisini alırken 1 inç olan linkdeki modeli alsam bir zararı olur mu?

    http://www.ebay.com/itm/191719754896...%3AMEBIDX%3AIT

    Orijinal kollar ile 4.5 inç yükselen zj kol takımı ve ayarlı track barlar ile 5.5'a izin verir sanırım.
    İleride ön arka giriş çıkış çift mafsallı şaft yaptırıcam. Gerekenleri ve ayarlamaları 5.5 inç e göre yapabiliriz.
    Ne gibi bir sıkıntı yaratır bu 1 inçlik poly burçlar?
    Türk insanı para gibidir, içine ışık tut ''ATATÜRK'' yoksa ''SAHTEDİR''

  14. #14
    Moderator Beatrix - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    04.Mart.2014
    Nereden
    İstanbul
    Mesajlar
    2,427
    Yakın zamanda yükseltme kitini takacağım, orijinal yay üstü lastikleri çürümüştür illaki, yenisini alırken 1 inç olan linkdeki modeli alsam bir zararı olur mu?

    Boş ver, bozma kitin orjinal hesaplarını.


    Orijinal kollar ile 4.5 inç yükselen zj kol takımı ve ayarlı track barlar ile 5.5'a izin verir sanırım.
    İleride ön arka giriş çıkış çift mafsallı şaft yaptırıcam. Gerekenleri ve ayarlamaları 5.5 inç e göre yapabiliriz.
    Ne gibi bir sıkıntı yaratır bu 1 inçlik poly burçlar?

    Çok basit : yayları 1 " arada sıkıştırır

    Ön şafta boşu boşuna masraf yapıp ön arka çift mafsala çevirme, 4,5" yükseltme de şanzıman indirme aparatı ile birlikte ön şaft diff girişi tek mafsallıya çevrildiğinde sıkıntı yaşamazsın, bu arada senin ön şafta baktın mı ? 95 Kasım ayından sonra fabrika çıkışlı olanlarda ön şaft zaten tek mafsallı ( benimkinde olduğu gibi...) , sadece 1 cm kadar uzatılacak o kadar.

  15. #15
    Üye Alfonse - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    16.Nisan.2014
    Nereden
    Ankara
    Mesajlar
    167
    Alıntı Beatrix Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Yakın zamanda yükseltme kitini takacağım, orijinal yay üstü lastikleri çürümüştür illaki, yenisini alırken 1 inç olan linkdeki modeli alsam bir zararı olur mu?

    Boş ver, bozma kitin orjinal hesaplarını.


    Orijinal kollar ile 4.5 inç yükselen zj kol takımı ve ayarlı track barlar ile 5.5'a izin verir sanırım.
    İleride ön arka giriş çıkış çift mafsallı şaft yaptırıcam. Gerekenleri ve ayarlamaları 5.5 inç e göre yapabiliriz.
    Ne gibi bir sıkıntı yaratır bu 1 inçlik poly burçlar?

    Çok basit : yayları 1 " arada sıkıştırır

    Ön şafta boşu boşuna masraf yapıp ön arka çift mafsala çevirme, 4,5" yükseltme de şanzıman indirme aparatı ile birlikte ön şaft diff girişi tek mafsallıya çevrildiğinde sıkıntı yaşamazsın, bu arada senin ön şafta baktın mı ? 95 Kasım ayından sonra fabrika çıkışlı olanlarda ön şaft zaten tek mafsallı ( benimkinde olduğu gibi...) , sadece 1 cm kadar uzatılacak o kadar.
    Abi şanzmanı düşürünce arka şafta giren çıkan açı bozuluyor diye düşündüm... Düşünmesem mi acaba?

    https://youtu.be/gmV4qwLfOMY

    GT-P7500 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
    ...Ne yerdeyim Ne Gökte...

  16. #16
    Moderator Beatrix - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    04.Mart.2014
    Nereden
    İstanbul
    Mesajlar
    2,427
    Alıntı Alfonse Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Abi şanzmanı düşürünce arka şafta giren çıkan açı bozuluyor diye düşündüm... Düşünmesem mi acaba?

    https://youtu.be/gmV4qwLfOMY

    GT-P7500 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
    Forum kurtarılmış bölge, düşünce özgürlü var !

    Doğrudur, ama zaten bozulmuş bir şaft açısını düzeltmek eski açısına yaklaşmak için şanzımanı indiriyoruz ama en fazla 3 cm' e kadar.
    Daha fazla indirdiğimizde , şaft açısını dümdüz hale getirecek kadar indirdiğimizde (10-15 cm ) motor önden havaya kalkar

    Yükseltilmiş araçtaki durum ;



    Şanzımanı aşırı indirdiğimizdeki durum :



    Bu denli aşırı indirilmiş şanzımanlarda motor kulaklarını da aynı oranda aşağı indirenler olabiliyor.





    http://www.geze-gen.com/showthread.p...z%C3%BCm%C3%BC

  17. #17
    Üye Alfonse - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    16.Nisan.2014
    Nereden
    Ankara
    Mesajlar
    167
    Alıntı Beatrix Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Forum kurtarılmış bölge, düşünce özgürlü var !

    Doğrudur, ama zaten bozulmuş bir şaft açısını düzeltmek eski açısına yaklaşmak için şanzımanı indiriyoruz ama en fazla 3 cm' e kadar.
    Daha fazla indirdiğimizde , şaft açısını dümdüz hale getirecek kadar indirdiğimizde (10-15 cm ) motor önden havaya kalkar

    Yükseltilmiş araçtaki durum ;



    Şanzımanı aşırı indirdiğimizdeki durum :



    Bu denli aşırı indirilmiş şanzımanlarda motor kulaklarını da aynı oranda aşağı indirenler olabiliyor.





    http://www.geze-gen.com/showthread.p...z%C3%BCm%C3%BC
    Evet, pErvane ustundeki difuzore carpiyor

    Zj lerde saft devamli dondugu icin mafsallari saymayi beceremedim
    Bunlarda arka saftta, sanzman cikisinda kac mafsal vardi?
    Defransiyel girisi tek mafsal zaten...
    Yani arka saft cift mafsallimiydi, tekmi?

    GT-P7500 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
    ...Ne yerdeyim Ne Gökte...

  18. #18
    Üye Mirkan Şenol - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    19.Kasm.2014
    Nereden
    İstanbul Alibeyköy
    Mesajlar
    616
    Abi ön diff girişi mafsallı low pinion, diffin altında kalıyor mahrutinin girişi. 7 inçde gerek duymadıysa araç ben de boşa masraf etmiş olurum, onu eledim.

    Yayları sıkıştırma olayını anlayamadım, kitin içinden çıkan yaylar aracın altında aracın ağırlığında belli bir seviyeye kadar ezilmez mi?
    Poliüretan takozlar sadece yay seviyesini yükseltecek, alt kolların değişmediği (uzamadığı) 4.5'' kitler de var, alt kollar müsade eder gibi, ön arka track bar ayarlı zaten. Denge kollarını da orijinalinden düşünerek yola çıkıyorum, 2'' get ile orijinal denge kollarını kullanıyoruz, 4.5'' kitin denge kolları çok daha uzun, 1 inç daha yükseltmeye müsade eder sanırım.
    Kitden çıkan arazi şanzımanı taşıyıcısını düşüren flanşları hiç ölçmedim. Ama şase güçlendirme demiri 6mm. O flanşlar 2cm ise mesela şanzıman 2.6cm alçalmış olacak, bunun bir zararı olur mu?
    Ustam fren hortumlarını ben yaptırırım dedi, kepçelere vs hidrolik hortumlar yapan biri varmış, güveneyim mi?

    Abi ricam olmazın yanında olurunu da dersen şimdi ebay üzerinden poly yay üstü lastiği alacağım, ya orijinal ya 1''
    Türk insanı para gibidir, içine ışık tut ''ATATÜRK'' yoksa ''SAHTEDİR''

  19. #19
    Moderator Beatrix - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    04.Mart.2014
    Nereden
    İstanbul
    Mesajlar
    2,427
    Alıntı Mirkan Şenol Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Abi ricam olmazın yanında olurunu da dersen şimdi ebay üzerinden poly yay üstü lastiği alacağım, ya orijinal ya 1''

    Mesajını geç gördüm....


    Abi ön diff girişi mafsallı low pinion, diffin altında kalıyor mahrutinin girişi. 7 inçde gerek duymadıysa araç ben de boşa masraf etmiş olurum, onu eledim.

    O zaman şanslısın, tek kuruş harcamana gerek yok... Bendeki de aynı hiç bir sorun yaşamadım, rahatım...

    Yayları sıkıştırma olayını anlayamadım, kitin içinden çıkan yaylar aracın altında aracın ağırlığında belli bir seviyeye kadar ezilmez mi?
    Poliüretan takozlar sadece yay seviyesini yükseltecek, alt kolların değişmediği (uzamadığı) 4.5'' kitler de var, alt kollar müsade eder gibi, ön arka track bar ayarlı zaten. Denge kollarını da orijinalinden düşünerek yola çıkıyorum, 2'' get ile orijinal denge kollarını kullanıyoruz, 4.5'' kitin denge kolları çok daha uzun, 1 inç daha yükseltmeye müsade eder sanırım.

    Piki piki tak 1" üstüne...


    Kitden çıkan arazi şanzımanı taşıyıcısını düşüren flanşları hiç ölçmedim. Ama şase güçlendirme demiri 6mm. O flanşlar 2cm ise mesela şanzıman 2.6cm alçalmış olacak, bunun bir zararı olur mu?

    Bence sorun olmaz...

    Ustam fren hortumlarını ben yaptırırım dedi, kepçelere vs hidrolik hortumlar yapan biri varmış, güveneyim mi?

    Hiç sevmediğim bir iş, zamanında hep böyle uyduruk işleri yaptık grlmrdik kalmadı başımıza, orjinal çelik hortum al derim.

  20. #20
    Üye Mirkan Şenol - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    19.Kasm.2014
    Nereden
    İstanbul Alibeyköy
    Mesajlar
    616
    Alıntı Beatrix Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Mesajını geç gördüm....

    Hiç sevmediğim bir iş, zamanında hep böyle uyduruk işleri yaptık grlmrdik kalmadı başımıza, orjinal çelik hortum al derim.
    Tamamdır abi bak şimdi daha rahatım.
    5.5 short arm yapayım da asfaltda kullanayım. Millet toytoy ları defdef leri 8-9 inç yükseltiyo kafasına göre Bi biz mükemmelliyetçiyiz, long armsız 4.5'un üstüne çıkmıyoruz Ki alt yapı itibarı ile ZJ oynamaya çok müsait.
    Fren hortumu için kamyonlara dozerlere yaptırıyoruz dedi aklımı çeldi ama bende pek taraftarı değilim. 250 lira daha ucuz olsun derken canımı riske atmayayım.

    Lastik için ne dersin abi? 30 inç var şu an üstünde, sıfır gibi kılları duruyor. 5.5 inç ile 32'' mi? 33'' mi? Yoksa çamurlukları da kesip 35'' mi ?
    Türk insanı para gibidir, içine ışık tut ''ATATÜRK'' yoksa ''SAHTEDİR''

Sayfa 43 Toplam 113 Sayfadan BirinciBirinci ... 3341424344455393 ... SonuncuSonuncu

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •