-
- YILDIRIM
Üye
http://www.quadratec.com/jeep_knowledgebase/article-107.htm
yukarıdaki linkte vc yi daha açıklayıcı şekilde anlatıyor ve araç çekişten düşünceye kadar vc nin arızalandıgını hissetmezsiniz diyor,benim anladıgım bu malzeme aslında 4WD sürüşü saglayan gücü ön ve arka şaft arasında taşıyan malzeme ,ayrıca arka tekerler veya ön tekerler patinaja düşerse kendi içindeki balatalar sayesinde tork oluşturararak patinajı ön ve arkaya dagıtıyor ve 4WD çekişi saglıyor egerki bu malzeme arızalanırsa bu arızanında sebebi yüksek sıcaklık veya kötü kullanımdan ortaya çıkan vc nin kendi özel sıvısını kaybetmesinden başka bir şey degil.
Sizin çekişten düşmenizin sebebide vc tork saglayamadıgı zaman ön ve arka şaft arasındaki baglantı bence kopuyor ve araç 4WD den çıkıyor ve 2 çekere düşüyor.çukura düşünce rahatlamanızın sebebide 2 çekerden bir şekilde bence tekrar 4 çekere geçiyorsunuz ve ortaya çıkan sesin sebebide bence yeniden 4WD yük altına giren transmission zincirinin sesi.
Tüm bu senaryo okuyabildigim kadarıyla anladıklarımdan kendimce yaptıgım çıkarımlardır ,asla güvenilir ve dogru net bilgi olarak degerlendirilmemesini rica ederim.
Konu y-bsungur tarafından (24.Ocak.2016 Saat 22:01 ) değiştirilmiştir.
Yetkileriniz
- Konu Acma Yetkiniz Yok
- Cevap Yazma Yetkiniz Yok
- Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
- Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
-
Forum Kuralları