Toplam 2468 adet sonuctan sayfa basi 1 ile 20 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konu: ZJ hakkında sormak istediklerimiz

Hybrid View

  1. #1
    Üye FuatD - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    28.ubat.2015
    Nereden
    Antalya
    Mesajlar
    856
    Merhabalar, geçenlerde bir defa death wooble yaşadım hemen sanayide tespite getirdim çıkan sonuç direksiyon kutusunun revizyonunun yapılması gerektiği çünkü diğer bütün aksamlar sağlam.

    Bu konuda ne dersiniz? Direksiyon kutusu işi biraz çetrefilli bir konu çünkü? İ


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  2. #2
    Üye KARADAG - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    23.Aralk.2014
    Nereden
    BAĞCILAR İSTANBUL
    Mesajlar
    283
    Alıntı FuatD Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Merhabalar, geçenlerde bir defa death wooble yaşadım hemen sanayide tespite getirdim çıkan sonuç direksiyon kutusunun revizyonunun yapılması gerektiği çünkü diğer bütün aksamlar sağlam.

    Bu konuda ne dersiniz? Direksiyon kutusu işi biraz çetrefilli bir konu çünkü? İ


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    Kesinlikle yanlis tespit direksiyon kutunuz icin revizyon gerekebilir ancak soylediginiz probleme neden olabilecek bir ariza degil.oncelikle rotilleri ve burclari kontrol ettir direksiyon fazlaca rahatsizlik vermiyor ise dokunmasinlar.kaldiki direksiyon kutusundaki problemi tekere kadar olan kisimda direksiyon amartisoru zaten absorbe ediyor amortisör saglam ise... sozkonusu problemle uzaktan yakindan alakasi yok.
    {{{{JEEP GC 5.9 V8 daha ne olsun}}}}

  3. #3
    Üye FuatD - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    28.ubat.2015
    Nereden
    Antalya
    Mesajlar
    856
    Alıntı KARADAG Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Kesinlikle yanlis tespit direksiyon kutunuz icin revizyon gerekebilir ancak soylediginiz probleme neden olabilecek bir ariza degil.oncelikle rotilleri ve burclari kontrol ettir direksiyon fazlaca rahatsizlik vermiyor ise dokunmasinlar.kaldiki direksiyon kutusundaki problemi tekere kadar olan kisimda direksiyon amartisoru zaten absorbe ediyor amortisör saglam ise... sozkonusu problemle uzaktan yakindan alakasi yok.
    Hızlı yanıtınız için çok teşekkür ederim. Rotiller ve burçlarda problem yok şimdi direksiyon amortisörü sağlam mı onu tespit ettirmeye çalışacağım. Direksiyonda hafif boşluk var ama rahatsız edici boyutta değil.


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  4. #4
    Moderator Maverick - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    06.Mart.2014
    Mesajlar
    1,882
    Alıntı FuatD Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Hızlı yanıtınız için çok teşekkür ederim. Rotiller ve burçlarda problem yok şimdi direksiyon amortisörü sağlam mı onu tespit ettirmeye çalışacağım. Direksiyonda hafif boşluk var ama rahatsız edici boyutta değil.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    Önce track bar burçlarına sonra alt üst dört adet rot başlarına bakın.

    Track alt burcunda civata yüzüğün içinde oynuyorsa bu da death wobble yapar.

    Direksiyon amortisoru death wobble sebebi olamaz. Sadece death wobble'i absorbe etmeye yarar.

    Kutu işine girmeyin. Hiç alakası yok. Ben aylardır çözmeye çalışıyorum bu sorunu.

    Aracınızda yükseltme var mı? Lastikleriniz ne durumda?

  5. #5
    Üye FuatD - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    28.ubat.2015
    Nereden
    Antalya
    Mesajlar
    856
    Alıntı Maverick Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Önce track bar burçlarına sonra alt üst dört adet rot başlarına bakın.

    Track alt burcunda civata yüzüğün içinde oynuyorsa bu da death wobble yapar.

    Direksiyon amortisoru death wobble sebebi olamaz. Sadece death wobble'i absorbe etmeye yarar.

    Kutu işine girmeyin. Hiç alakası yok. Ben aylardır çözmeye çalışıyorum bu sorunu.

    Aracınızda yükseltme var mı? Lastikleriniz ne durumda?
    Yükseltme yok tamamen standart, lastikler 235/70/16 aslında olması gereken 225/70/16 ama bu ebat farkından olmaz diye düşünüyorum?




    Sent from my iPhone using Tapatalk

  6. #6
    Üye KARADAG - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    23.Aralk.2014
    Nereden
    BAĞCILAR İSTANBUL
    Mesajlar
    283
    Alıntı FuatD Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Yükseltme yok tamamen standart, lastikler 235/70/16 aslında olması gereken 225/70/16 ama bu ebat farkından olmaz diye düşünüyorum?




    Sent from my iPhone using Tapatalk
    Bu problemin ana unsuru rotiller ve trakbar burclari bunlar disinda olasilik tekerde olusmus balon eksilen hava basinci gibi durumlarda anlik tepkime verebilir bunlara yogunlasmani tavsiye ederim
    {{{{JEEP GC 5.9 V8 daha ne olsun}}}}

  7. #7
    Üye KARADAG - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    23.Aralk.2014
    Nereden
    BAĞCILAR İSTANBUL
    Mesajlar
    283
    Alıntı FuatD Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Hızlı yanıtınız için çok teşekkür ederim. Rotiller ve burçlarda problem yok şimdi direksiyon amortisörü sağlam mı onu tespit ettirmeye çalışacağım. Direksiyonda hafif boşluk var ama rahatsız edici boyutta değil.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    Ne demek dostum bizler sadece yanlis fikirlerini ispat yoluna giderek problem gidermeye calisan ustalardan sakinmak isteriz.bu forumun diger bir amacida bu degilmi zaten.Probleninizle ilgilenen usta ve veya ustalar kimdir bilemem ancak niyeti gayet iyi niyet dogrultusunda da olabilir tenzih ediyorum.Ancak cevremizde o kadar isguzar usta gecinen varki deneme yanilma yontemiyle is halleder.Yinelemekte fayfa goruyorum direksiyon kutusuyla alakali problem degil.dusunsenizya eski klasik arabalarda direksiyon yarim tur bos doner hatirlayalim.
    {{{{JEEP GC 5.9 V8 daha ne olsun}}}}

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •