Çok teşekkür ederim.aracımın ısı müşürü ,krank müşürü(ortadan kırıkmış japonla yapıştırılmış)distirübütör tablası ateşleme böbini değişti.ama halen düzelmedi sıkıntı,araba stop etmeden önce gaz düğmesinin ışıkları sönüyor.sanırım lpg beyni ile alakalı bir derdi var arabamın.dediğiniz gibi bi gazcının elini öpücem sanırım.
Lpg ile alakalı olmadığını tespit ettim dün benzinde de aynı şeyi yaptı yolda kaldım.yeni bi cvp paylaştım yardım edebilecek çıkar umuyorum
Sevgili Murat, geçmiş olsun öncelikle; hava yakıt oranı ile alakalı bir durum olabilir, ECU hava yakıt oranını ayarlayamıyor olabilir...ayrıca düşük bir ihtimalde olsa(dile getirmek istemem asla) ama ömrü bitmek üzere olan motorlarda da yaptığı görülmüştür bu arızanın aynısını! Araç kaç km'de motoru nasıl, ne durumda öğrenmemiz gerek senden...buluruz mutlaka çözeriz adım adım gidersek👍
SM-J500F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
çok teşekkür ederim,araç hararet göstergesi 210 fahrenaytı geçince devir saati çıldırıyor ve stop ediyor.onun dışında bi problem yok şıkır şıkır çalışıyor.bir çok parça değişti ama halen aynı tas aynı hamam.araba 170 milde.kazasız,ama bi süre yatmış bir askerden aldım ben bunu,görevi gereği sürekli Türkiye'de dolaşmış durmuş o yüzden km yapamamış çok fazla.bu arada rolanti motoru arızalı olduğu için benden önce sökülmüş şu an motorda rolanti motoru yok.