Toplam 2468 adet sonuctan sayfa basi 1 ile 20 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konu: ZJ hakkında sormak istediklerimiz

Hybrid View

  1. #1
    Üye
    Üyelik tarihi
    18.ubat.2017
    Mesajlar
    135
    Alıntı yücesoy Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar selam
    Gözümü karartıp perşembe günü 1 adet oksijen sensörü 1 adet krank sensörü aldım,Hazır boğazıda söküp tps ve map sensörüne vd40 sıkıp daha sonra hava tutarak temizledik,Araçtaki lpg beyni tam sökülmesi gereken yere geldiğinden krank sensörünü takmakta baya zorlandık tekrar tüm söktüklerimizi geri takarak topladık zaten işleme başlamadan önce akü kutup başını sökmüştük tekrar takıp aracı çalıştırdık ama tam bi felaket,Motordan abuk sabuk sesler geliyo sürekli stop ediyor ayağınızı gazda tuttuğunuzda devir saati sürekli aşağı yukarı gidip geliyo motor gaz yemiyo.
    acaba tps sensörünü temizlemekle hatamı ettim yardım edin lütfen.
    al bennde de o okadar oksijen senörleri 2 side arızalıyı kablo sokuk geziyordum fakat kime sorduysam bütün markalar modeller yanı işi yapıyor tek farkı kalite ve araca göre kablo soketi ile gelmesi malum 350 - 400 amerikan malı denso yada bosh yurtdısı alsan bile beklemesi var gittik bizimkine benzeyen 4 kablolul 100 liralık sensörlerden aldık herşeyi aynı kablo renkleri farklıydı onu internetten bakarak ilgili kablolo ucları araçtan gelen voltaja göre taktık aracı çalıştırıyoruz araç sapıttı devir yükseliyot düşüyor stop ediyor gaz yemiyor 1 aydır sensörsüz geziyorduk beyin algılayamadımı diye suanda kutup baslarını söktüm birbirine deydirdim 1-2 saat beklicem sonra tekrar denicem yine aynısı olursa soketleri sokup problemi çözmeye bakacaz

  2. #2
    Üye y-bsungur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    03.Nisan.2014
    Nereden
    Eskişehir
    Mesajlar
    923
    Alıntı atmaca08 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    al bennde de o okadar oksijen senörleri 2 side arızalıyı kablo sokuk geziyordum fakat kime sorduysam bütün markalar modeller yanı işi yapıyor tek farkı kalite ve araca göre kablo soketi ile gelmesi malum 350 - 400 amerikan malı denso yada bosh yurtdısı alsan bile beklemesi var gittik bizimkine benzeyen 4 kablolul 100 liralık sensörlerden aldık herşeyi aynı kablo renkleri farklıydı onu internetten bakarak ilgili kablolo ucları araçtan gelen voltaja göre taktık aracı çalıştırıyoruz araç sapıttı devir yükseliyot düşüyor stop ediyor gaz yemiyor 1 aydır sensörsüz geziyorduk beyin algılayamadımı diye suanda kutup baslarını söktüm birbirine deydirdim 1-2 saat beklicem sonra tekrar denicem yine aynısı olursa soketleri sokup problemi çözmeye bakacaz
    öyle her sensor birbirinin yerine uysaydı ne gerek vardı parça numarasına filan ..zj veya bir başka araç hiç bir elektronik parça şayet aynı parça numarası veya muadili degilse çalışmaz ..ugraşma boşuna.

  3. #3
    Üye
    Üyelik tarihi
    18.ubat.2017
    Mesajlar
    135
    Alıntı y-bsungur Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    öyle her sensor birbirinin yerine uysaydı ne gerek vardı parça numarasına filan ..zj veya bir başka araç hiç bir elektronik parça şayet aynı parça numarası veya muadili degilse çalışmaz ..ugraşma boşuna.
    anlıyorum da oksijen sensörü 4 kablolu olanların cogu aynı görevi yapıyor sadece soket yapıları ve hava delikleri yerleri farklı diye kime sorsam o şekilde söyledi

  4. #4
    Üye y-bsungur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    03.Nisan.2014
    Nereden
    Eskişehir
    Mesajlar
    923
    Alıntı atmaca08 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    anlıyorum da oksijen sensörü 4 kablolu olanların cogu aynı görevi yapıyor sadece soket yapıları ve hava delikleri yerleri farklı diye kime sorsam o şekilde söyledi
    Gökhan kim sana bu bilgiyi verdiyse konuya vakıf olmadan bir bilgi vermiş o2 sensorlarının çift kablolu veya dört kablolu yada üç kablolu olmaları fiziki ayırt edici özelliklerdir lakin bu ayrım benzer kablo sayısına sahip olanların aynı işi yaptıgı ve birbiri yerine kullanılabilecegi anlamına gelmez ,zj lerin o2 sensorlarının ısıtma voltajları ısınma dereceleri ve ısındıgı zaman sensorun çalışıtıgı voltaj aralıgı farklı bir başka aracınki daha farklı yani tüm o2 ler bir biriğne benzesede çalışma ısıları ve ürettikleri voltaj degerleri birbirinden farklıdır ..uygun olmayan sensoru uygunuyla degiştir sorunun düzelecektir..

  5. #5
    Üye
    Üyelik tarihi
    18.ubat.2017
    Mesajlar
    135
    Alıntı y-bsungur Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Gökhan kim sana bu bilgiyi verdiyse konuya vakıf olmadan bir bilgi vermiş o2 sensorlarının çift kablolu veya dört kablolu yada üç kablolu olmaları fiziki ayırt edici özelliklerdir lakin bu ayrım benzer kablo sayısına sahip olanların aynı işi yaptıgı ve birbiri yerine kullanılabilecegi anlamına gelmez ,zj lerin o2 sensorlarının ısıtma voltajları ısınma dereceleri ve ısındıgı zaman sensorun çalışıtıgı voltaj aralıgı farklı bir başka aracınki daha farklı yani tüm o2 ler bir biriğne benzesede çalışma ısıları ve ürettikleri voltaj degerleri birbirinden farklıdır ..uygun olmayan sensoru uygunuyla degiştir sorunun düzelecektir..
    hangisini öneriyorsun marka model ?

  6. #6
    Üye y-bsungur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    03.Nisan.2014
    Nereden
    Eskişehir
    Mesajlar
    923
    Marka model tavsiyesinde bulunmaktan ziyade sen OEM olanı almaya gayret et..Parça ve stok numarası mutlaka tutmalı.denso veya bosch farketmez önemli olan aynı stock numarası veya muadili olmalı.birde upstreammı downstreammı onu karıştırma ikisi aynı işi yapmaz..

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •