Alıntı ukymk55 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Dün uludağa doğru gezi yaptık,
Biraz çamurlu yollardan geçtik ama anormal hiçbirşey yok arabanın altı biraz çamur oldu haliye

akşam eve dönerken(tabi her yer çamur) anlı tüketim değeri olması gerekenden yüksek göründü gözüme.)
Normalde At kalın diş arazi lastikleriyle 12-13 arası gezinirken 17-19 gibi oldu hep.
Akşam arabayı bir güzel yıkadım altını üstünü, Çamur kurumadan.
Sabahta dikkat ettim tüketime yine yüksek gibi geldi.


kontak testinde;
12-45-21-37-55 yazdı

12-21-55 anlamlarını biliyorum. 21 o2 sensörünü napmak lazım.
Geçende baktım bir ara 21 yazmamıştı. şimdi yine yazmış.
21 için;
"21 Oksijen sensörü sinyali (4.3-4.5V kalır) değişmez. Muhtemelen kötü oksijen sensörü
Aralık dışında
"


37 için;
"Shift gösterge ışığı yetmezliği, 5 vitesli
YA
parçası gaz kilitleme / kilit açma solenoid sürücü devresi (87-89)
YA
solenoid devresi (85-87 Turbo sadece)
YA
Trans sıcaklık sensörü voltajı düşük (1995 ve üzerinde)
"


45 için;
"45 Turbo Boost sınırı aşıldı (motor mantık modülü tarafından kapatıldı)
Çok düşük sistem gerilimi şarj veya şarj sırasında çok yüksek 46 Akü gerilimi
"
45 için NSS (neutral safety switch) nin temizlenmesi gerekiyor, şanzıman üzerinde.