Toplam 2468 adet sonuctan sayfa basi 1 ile 20 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konu: ZJ hakkında sormak istediklerimiz

Konulanmış Görüntüleme

  1. #10
    Üye y-bsungur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    03.Nisan.2014
    Nereden
    Eskişehir
    Mesajlar
    923
    Abi işin aslı şöyle gelişti track barın uzatılması işlemi işinin ehli oldugunu söylediğim fakat artık ugramadıgım çok profesyonel serviste aracın yükseltilmesi aşamasında degilde sonradan benim düşündüğüm bir operasyon oldu ben aracı servisten aldıgımda track bara ellenmemiş uzatılmamış yada degiştirlmemiş olarak görsel olarak yükselmiş bir araç olarak aldım bana tamadır sizin işiniz bitti dediler bende tamam dedim ve aracı oldu gözüyle degerlendirip aldım aracın altında orijinal 225/70/16 lastikleri ve orijinal jantları vardı o halde ben eskişehire geldim gelmeye,fakat ön lastikler aracın yolcu tarafına dogru 2 cm kadar sola kaymış öyle çarpık vaziyette 300 km yol yapmışım haberimiz yok (direksiyon filanda normal duruyor )çok ehil servisinde durumdan haberi yok önce bir şey anlamadım hiç dikkatimi çekmedi iş bitip ben eskişehire geldikten iki gün sonra ısmarladıgım yeni GT offroad jantlarım ve yeni yüksek ölçülü lastiklerim gelipte lastikçide jant ve lastik değişimi yapınca arabadaki çarpıklık ortaya çıktı (önce sol lastik dışa fırladı ve direksiyon bir yöne dönük vaziyette kaldı )servisi tekrar aradım ve 2" de böyle bir şey olmaz,bizim burda böyle bir şey yoktu dan başlayan ve gereksiz bir sürü lakırtıya varıncaya kadar uzanan kalitesiz ve çözümsüz bir diyalogdan sonra bu bozuklugu kendim düzeltme yoluna gittim ve track barı herkesin yaptıgı gibi baglantı noktasındaki deliği bir cm ileri kaydırarak yerini değiştirmeyi düşündüm fakat delik öyle bir kenara yaklaşıyorki bir noktada kenar et payı çok azalıyordu track barı tutan somun zamanla veya sert bir darbeyle o et payını koparacak veya kesebilecek gibi riskli göründüğü için o anki kararla hatırladıgım kadarıyla bir iki farklı servisin teknik danışmanını aradım fikir istedim herkes ayarlı tarck bar almamı önerdi ayarlı track barda pahalı malzeme ve bir sürü masraftan sonra yeterli param yoktu aklıma pres geldi track bar zaten kalın bir malzeme en kambur yerinden hafif bastırabilirsem uzayacağını biliyordum onuda aynı yerlere ve hatta başkana da sordugumu hatırlıyorum,fazla uzatmayayım lastigin dışa kaçan ölçülerini kendim aldım hesapladım kitapladım track barı sanayici bir arkadaşımın atölyesinde kendim söktüm track barın kasmasından kurtulan ön düzen ve direksiyon olması gereken yerine geri geldi ve barı prescide 1 cm kadar uzayacak şekilde en kambur yerinden gözümün ününde elimde kumpas preslettim ve kendim geri taktım lastikler ve ön düzen her iki taraftada eşit olacak şekilde yerine cuk oturdu,şu ana kadar da en ufak bir sıkıntı yaşamadım,bu presleme olayı malzemeyi zayıflattımı zayıflatmadımı bilmiyorum fakat track bar preslenerek sorunsuz şekilde bence 3 cm ye kadar çok rahat uzatılabilir bir malzeme diyebilirim.
    Konu y-bsungur tarafından (27.Eyll.2015 Saat 12:30 ) değiştirilmiştir.

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •