Sayfa 24 Toplam 113 Sayfadan BirinciBirinci ... 1422232425263474 ... SonuncuSonuncu
Toplam 2468 adet sonuctan sayfa basi 461 ile 480 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konu: ZJ hakkında sormak istediklerimiz

Hybrid View

  1. #1
    Üye KARADAG - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    23.Aralk.2014
    Nereden
    BAĞCILAR İSTANBUL
    Mesajlar
    283
    Alıntı KARADAG Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bende yabanci sitelerden baktim ASD role cikis gerilimi diye bilgi veriyor ancak detayini anlayamadim
    {{{{JEEP GC 5.9 V8 daha ne olsun}}}}

  2. #2
    Üye Kadir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    31.Mart.2014
    Mesajlar
    1,077
    Aynen bende baktım ama anlayamadım bir türlü bu hatanın nedenini bulmak lazım ama olduklarımdan sonuç çıkaramadım


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  3. #3
    Üye ukymk55 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    16.Eyll.2015
    Nereden
    Bursa
    Mesajlar
    287
    1998 için şanzuman yağı hangi tip oluyor acaba?
    çubuğu çektim biraz eksik görünüyor. tamamlamam lazım. ilave edicem biraz.

  4. #4
    Üye FuatD - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    28.ubat.2015
    Nereden
    Antalya
    Mesajlar
    856
    Merhaba, aşağıdaki konuda detaylı anlatıldığı gibi kontrol ederseniz daha sağlıklı olur.

    http://www.geze-gen.com/showpost.php?p=22133


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  5. #5
    Üye ukymk55 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    16.Eyll.2015
    Nereden
    Bursa
    Mesajlar
    287
    Alıntı ukymk55 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    1998 için şanzuman yağı hangi tip oluyor acaba?
    çubuğu çektim biraz eksik görünüyor. tamamlamam lazım. ilave edicem biraz.
    Alıntı FuatD Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Merhaba, aşağıdaki konuda detaylı anlatıldığı gibi kontrol ederseniz daha sağlıklı olur.

    http://www.geze-gen.com/showpost.php?p=22133


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    Evet teşekkürler, sanırım benim motor o sıralarda soğuktu. Soğuk olduğunda yağ çubuğu düşük gösterebiliyormuş. en fazla 3 km yerinden oynatmıştım arabayı.
    Sıcakken tekrar kontrol yaparım.

  6. #6
    Üye degrente - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    13.Mays.2015
    Nereden
    4.LEVENT/İSTANBUL
    Mesajlar
    114
    5.9 ZJ yi termik fana çevirirsem nasıl sakıncaları olabilir.İki ustaya sordum arazide sorun yaşarsın dediler doğrumu daha önce çeviren varmı araçta değişiklik neler oluyor.Birden fazla soru sordum ama yardımlarınıza ihtiyacım var bir türlü karar veremiyorum.

  7. #7
    Moderator Beatrix - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    04.Mart.2014
    Nereden
    İstanbul
    Mesajlar
    2,427
    Alıntı degrente Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    5.9 ZJ yi termik fana çevirirsem nasıl sakıncaları olabilir.İki ustaya sordum arazide sorun yaşarsın dediler doğrumu daha önce çeviren varmı araçta değişiklik neler oluyor.Birden fazla soru sordum ama yardımlarınıza ihtiyacım var bir türlü karar veremiyorum.
    Herkes termikten fana çevirmenin yollarını ararken sen termiğe çevirmek istemen ilginç hatta ilk defa duyuyorum...

  8. #8
    Üye ukymk55 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    16.Eyll.2015
    Nereden
    Bursa
    Mesajlar
    287
    yağa baktım. motor iyice ısınmıştı.
    yağ seviyesi min çizgisinin 1 cm altindaydı. hemen yağ ekleyeceğim. tahmini ne kadar eklemek lazım.
    ATF 3 yağ koyacağız galiba.
    içindeki mevcut yağın cinsiyeti hakkında bilgim yok malesef.
    ama yağ temiz rengi kırmızı, ve akışkan. temiz ve berrak.

    Ayrıca komple şanzuman bakımı yaptırmak istesem filtre dışında bakımı yapılması gereken detaylar nelerdir.

    Not: Şanzumanla ilgili bir şikayet yok. tedbirli davranmaya çalışıyorum
    Konu ukymk55 tarafından (28.Ekim.2015 Saat 15:22 ) değiştirilmiştir.

  9. #9
    Üye ukymk55 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    16.Eyll.2015
    Nereden
    Bursa
    Mesajlar
    287
    Alıntı ukymk55 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    yağa baktım. motor iyice ısınmıştı.
    yağ seviyesi min çizgisinin 1 cm altindaydı. hemen yağ ekleyeceğim. tahmini ne kadar eklemek lazım.
    ATF 3 yağ koyacağız galiba.
    içindeki mevcut yağın cinsiyeti hakkında bilgim yok malesef.
    ama yağ temiz rengi kırmızı, ve akışkan. temiz ve berrak.

    Ayrıca komple şanzuman bakımı yaptırmak istesem filtre dışında bakımı yapılması gereken detaylar nelerdir.

    Not: Şanzumanla ilgili bir şikayet yok. tedbirli davranmaya çalışıyorum
    700 ml atf 3 yağ aldı araç, fren hidroliğide min seviyedeydi onu da ekledim. Temiz oldu.

  10. #10
    Üye eay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    13.Eyll.2015
    Nereden
    İstanbul
    Mesajlar
    189
    Ankarada modifiye ve bakim dukkani olan yakin bir arkadasima zj ust kapak lazim..ancak nereye baksalar catlak veya tadilatlisina debk gelmisler.nereden bulabiliriz tavsiyesi olan..sasmazdalar

  11. #11
    Üye FuatD - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    28.ubat.2015
    Nereden
    Antalya
    Mesajlar
    856
    Merhabalar, geçenlerde bir defa death wooble yaşadım hemen sanayide tespite getirdim çıkan sonuç direksiyon kutusunun revizyonunun yapılması gerektiği çünkü diğer bütün aksamlar sağlam.

    Bu konuda ne dersiniz? Direksiyon kutusu işi biraz çetrefilli bir konu çünkü? İ


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  12. #12
    Üye KARADAG - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    23.Aralk.2014
    Nereden
    BAĞCILAR İSTANBUL
    Mesajlar
    283
    Alıntı FuatD Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Merhabalar, geçenlerde bir defa death wooble yaşadım hemen sanayide tespite getirdim çıkan sonuç direksiyon kutusunun revizyonunun yapılması gerektiği çünkü diğer bütün aksamlar sağlam.

    Bu konuda ne dersiniz? Direksiyon kutusu işi biraz çetrefilli bir konu çünkü? İ


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    Kesinlikle yanlis tespit direksiyon kutunuz icin revizyon gerekebilir ancak soylediginiz probleme neden olabilecek bir ariza degil.oncelikle rotilleri ve burclari kontrol ettir direksiyon fazlaca rahatsizlik vermiyor ise dokunmasinlar.kaldiki direksiyon kutusundaki problemi tekere kadar olan kisimda direksiyon amartisoru zaten absorbe ediyor amortisör saglam ise... sozkonusu problemle uzaktan yakindan alakasi yok.
    {{{{JEEP GC 5.9 V8 daha ne olsun}}}}

  13. #13
    Üye FuatD - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    28.ubat.2015
    Nereden
    Antalya
    Mesajlar
    856
    Alıntı KARADAG Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Kesinlikle yanlis tespit direksiyon kutunuz icin revizyon gerekebilir ancak soylediginiz probleme neden olabilecek bir ariza degil.oncelikle rotilleri ve burclari kontrol ettir direksiyon fazlaca rahatsizlik vermiyor ise dokunmasinlar.kaldiki direksiyon kutusundaki problemi tekere kadar olan kisimda direksiyon amartisoru zaten absorbe ediyor amortisör saglam ise... sozkonusu problemle uzaktan yakindan alakasi yok.
    Hızlı yanıtınız için çok teşekkür ederim. Rotiller ve burçlarda problem yok şimdi direksiyon amortisörü sağlam mı onu tespit ettirmeye çalışacağım. Direksiyonda hafif boşluk var ama rahatsız edici boyutta değil.


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  14. #14
    Moderator Maverick - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    06.Mart.2014
    Mesajlar
    1,882
    Alıntı FuatD Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Hızlı yanıtınız için çok teşekkür ederim. Rotiller ve burçlarda problem yok şimdi direksiyon amortisörü sağlam mı onu tespit ettirmeye çalışacağım. Direksiyonda hafif boşluk var ama rahatsız edici boyutta değil.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    Önce track bar burçlarına sonra alt üst dört adet rot başlarına bakın.

    Track alt burcunda civata yüzüğün içinde oynuyorsa bu da death wobble yapar.

    Direksiyon amortisoru death wobble sebebi olamaz. Sadece death wobble'i absorbe etmeye yarar.

    Kutu işine girmeyin. Hiç alakası yok. Ben aylardır çözmeye çalışıyorum bu sorunu.

    Aracınızda yükseltme var mı? Lastikleriniz ne durumda?

  15. #15
    Üye FuatD - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    28.ubat.2015
    Nereden
    Antalya
    Mesajlar
    856
    Alıntı Maverick Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Önce track bar burçlarına sonra alt üst dört adet rot başlarına bakın.

    Track alt burcunda civata yüzüğün içinde oynuyorsa bu da death wobble yapar.

    Direksiyon amortisoru death wobble sebebi olamaz. Sadece death wobble'i absorbe etmeye yarar.

    Kutu işine girmeyin. Hiç alakası yok. Ben aylardır çözmeye çalışıyorum bu sorunu.

    Aracınızda yükseltme var mı? Lastikleriniz ne durumda?
    Yükseltme yok tamamen standart, lastikler 235/70/16 aslında olması gereken 225/70/16 ama bu ebat farkından olmaz diye düşünüyorum?




    Sent from my iPhone using Tapatalk

  16. #16
    Üye KARADAG - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    23.Aralk.2014
    Nereden
    BAĞCILAR İSTANBUL
    Mesajlar
    283
    Alıntı FuatD Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Hızlı yanıtınız için çok teşekkür ederim. Rotiller ve burçlarda problem yok şimdi direksiyon amortisörü sağlam mı onu tespit ettirmeye çalışacağım. Direksiyonda hafif boşluk var ama rahatsız edici boyutta değil.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    Ne demek dostum bizler sadece yanlis fikirlerini ispat yoluna giderek problem gidermeye calisan ustalardan sakinmak isteriz.bu forumun diger bir amacida bu degilmi zaten.Probleninizle ilgilenen usta ve veya ustalar kimdir bilemem ancak niyeti gayet iyi niyet dogrultusunda da olabilir tenzih ediyorum.Ancak cevremizde o kadar isguzar usta gecinen varki deneme yanilma yontemiyle is halleder.Yinelemekte fayfa goruyorum direksiyon kutusuyla alakali problem degil.dusunsenizya eski klasik arabalarda direksiyon yarim tur bos doner hatirlayalim.
    {{{{JEEP GC 5.9 V8 daha ne olsun}}}}

  17. #17
    Üye FuatD - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    28.ubat.2015
    Nereden
    Antalya
    Mesajlar
    856
    Hala sanayideyim ama özetle direksiyon kutusuna kesinlikle dokunmuyorum, track bar burçları ve rot başlarında problem yok tekrar death wooble yapıncaya kadar binmeye devam


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  18. #18
    Moderator Maverick - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    06.Mart.2014
    Mesajlar
    1,882
    Alıntı FuatD Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Hala sanayideyim ama özetle direksiyon kutusuna kesinlikle dokunmuyorum, track bar burçları ve rot başlarında problem yok tekrar death wooble yapıncaya kadar binmeye devam


    Sent from my iPhone using Tapatalk


    Burda açık ve net bir şekilde gösteriyor. En büyük sebep bu olarak görülüyor. Track bar cıvatasının sıkı olmaması veya yüzük içinde oynaması. Bunu bakarak anlayamazsınız. Direksiyonu hareket ettirirken biri orayı gözlemlesin.

  19. #19
    Üye FuatD - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    28.ubat.2015
    Nereden
    Antalya
    Mesajlar
    856
    Alıntı Maverick Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster


    Burda açık ve net bir şekilde gösteriyor. En büyük sebep bu olarak görülüyor. Track bar cıvatasının sıkı olmaması veya yüzük içinde oynaması. Bunu bakarak anlayamazsınız. Direksiyonu hareket ettirirken biri orayı gözlemlesin.
    Teşekkürler bu video çok yardımcı olacak en kısa sürede kontrol edeceğim.


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  20. #20
    Üye Kadir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    31.Mart.2014
    Mesajlar
    1,077
    98 zj'lerde Krank şaft pozisyon sensörünün yerini bilen var mı ? Kendim değiştirebilirmiyim ?


    Sent from my iPhone using Tapatalk

Sayfa 24 Toplam 113 Sayfadan BirinciBirinci ... 1422232425263474 ... SonuncuSonuncu

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •