Aynen bende baktım ama anlayamadım bir türlü bu hatanın nedenini bulmak lazım ama olduklarımdan sonuç çıkaramadım
Sent from my iPhone using Tapatalk
1998 için şanzuman yağı hangi tip oluyor acaba?
çubuğu çektim biraz eksik görünüyor. tamamlamam lazım. ilave edicem biraz.
Merhaba, aşağıdaki konuda detaylı anlatıldığı gibi kontrol ederseniz daha sağlıklı olur.
http://www.geze-gen.com/showpost.php?p=22133
Sent from my iPhone using Tapatalk
5.9 ZJ yi termik fana çevirirsem nasıl sakıncaları olabilir.İki ustaya sordum arazide sorun yaşarsın dediler doğrumu daha önce çeviren varmı araçta değişiklik neler oluyor.Birden fazla soru sordum ama yardımlarınıza ihtiyacım var bir türlü karar veremiyorum.
yağa baktım. motor iyice ısınmıştı.
yağ seviyesi min çizgisinin 1 cm altindaydı. hemen yağ ekleyeceğim. tahmini ne kadar eklemek lazım.
ATF 3 yağ koyacağız galiba.
içindeki mevcut yağın cinsiyeti hakkında bilgim yok malesef.
ama yağ temiz rengi kırmızı, ve akışkan. temiz ve berrak.
Ayrıca komple şanzuman bakımı yaptırmak istesem filtre dışında bakımı yapılması gereken detaylar nelerdir.
Not: Şanzumanla ilgili bir şikayet yok. tedbirli davranmaya çalışıyorum
Konu ukymk55 tarafından (28.Ekim.2015 Saat 15:22 ) değiştirilmiştir.
Ankarada modifiye ve bakim dukkani olan yakin bir arkadasima zj ust kapak lazim..ancak nereye baksalar catlak veya tadilatlisina debk gelmisler.nereden bulabiliriz tavsiyesi olan..sasmazdalar
Merhabalar, geçenlerde bir defa death wooble yaşadım hemen sanayide tespite getirdim çıkan sonuç direksiyon kutusunun revizyonunun yapılması gerektiği çünkü diğer bütün aksamlar sağlam.
Bu konuda ne dersiniz? Direksiyon kutusu işi biraz çetrefilli bir konu çünkü? İ
Sent from my iPhone using Tapatalk
Kesinlikle yanlis tespit direksiyon kutunuz icin revizyon gerekebilir ancak soylediginiz probleme neden olabilecek bir ariza degil.oncelikle rotilleri ve burclari kontrol ettir direksiyon fazlaca rahatsizlik vermiyor ise dokunmasinlar.kaldiki direksiyon kutusundaki problemi tekere kadar olan kisimda direksiyon amartisoru zaten absorbe ediyor amortisör saglam ise... sozkonusu problemle uzaktan yakindan alakasi yok.
{{{{JEEP GC 5.9 V8 daha ne olsun}}}}
Önce track bar burçlarına sonra alt üst dört adet rot başlarına bakın.
Track alt burcunda civata yüzüğün içinde oynuyorsa bu da death wobble yapar.
Direksiyon amortisoru death wobble sebebi olamaz. Sadece death wobble'i absorbe etmeye yarar.
Kutu işine girmeyin. Hiç alakası yok. Ben aylardır çözmeye çalışıyorum bu sorunu.
Aracınızda yükseltme var mı? Lastikleriniz ne durumda?
Ne demek dostum bizler sadece yanlis fikirlerini ispat yoluna giderek problem gidermeye calisan ustalardan sakinmak isteriz.bu forumun diger bir amacida bu degilmi zaten.Probleninizle ilgilenen usta ve veya ustalar kimdir bilemem ancak niyeti gayet iyi niyet dogrultusunda da olabilir tenzih ediyorum.Ancak cevremizde o kadar isguzar usta gecinen varki deneme yanilma yontemiyle is halleder.Yinelemekte fayfa goruyorum direksiyon kutusuyla alakali problem degil.dusunsenizya eski klasik arabalarda direksiyon yarim tur bos doner hatirlayalim.
{{{{JEEP GC 5.9 V8 daha ne olsun}}}}
Hala sanayideyim ama özetle direksiyon kutusuna kesinlikle dokunmuyorum, track bar burçları ve rot başlarında problem yok tekrar death wooble yapıncaya kadar binmeye devam
Sent from my iPhone using Tapatalk
98 zj'lerde Krank şaft pozisyon sensörünün yerini bilen var mı ? Kendim değiştirebilirmiyim ?
Sent from my iPhone using Tapatalk