Kit olayına girdiğin zaman iş değişir....
Kitin içinde tüm saydığımız tamamlayıcı parçaların olması gerekir.
Buna şanzıman indirme takozu, daha uzun ve çelik firen hortumları da dahil olabilir, tabiki kitin kaç inch olması ile doğru orantılı olarak.
Eğer abartılı bir yükseklik olmazsa ( ki zaten düşünmüyorsun...) aracın stabilizitesi daha da kontrollu ve güvenli hale gelir ama yine çok yüksek süratlerde değil ( diyelim ki 130'lara kadar...). Parçaların aracın orjinal parçalarına karşılık daha da güçlenir, ömürleri uzar.
Ancak ordan burdan ses gelme olayı yine de olacaktır..., bu biraz da periyodik bakımlarla ilgili..., eğer düzenli aralıklarla parçaların yağlamalarını yapar, cıvataların boşluklarını sıkarsan neredeyse kaybolur.
Kısaca; aracın viraj kabiliyeti ve süspansiyon sağlamlığı güvencesi artar, ancak yüksek süratlerdeki güvencen aracın fabrika çıkış haline karşılık risk taşır. Yani 130' ların üstüne çıkmamakta fayda var.