$T2eC16d,!y8E9s2fk3wEBSbmvnoRZw--60_57.jpg sarı parça ne için acaba
$T2eC16d,!y8E9s2fk3wEBSbmvnoRZw--60_57.jpg sarı parça ne için acaba
Fuat abi henüz selenoid değişimini yapamadık vakitten dolayı ama aynı problemden bir arkadaşımda selenoidi değiştirmiş sonuç alamamış ve otomatik şanzımancıya gitmiş band ayarı yaptırmış ondan sonra düzelmiş. Şimdi bende iki derede kaldım tavsiyen nedir
Merhaba, arızalar benzer tepkiler verse de bazen kaynakları farklı olabiliyor. Değiştirip denemekte fayda var, arka band ayarı da içeriden yapılıyor zaten.
Sadece ön band ayarı yapıp biraz deneyeyim dersen o kolay, şanzıman üzerinden 8 torkla sıkılıp 4 tam tur geri boşaltılacak.
1997 Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8 2" Lift and BF KO2 30,5"
2014 Jeep Compass MK 2.0 Limited
Bu videoda detaylı anlatıyor, 44Re şanzıman için 8 tork ile sıkılıp 4 tam tur geri çevrilecek. Yani 96-97 model ZJ’ler.
https://youtu.be/o7_Do8JQWJ8
Eyvallah abi bu videoyu başka bir konuda bulmuştum tam emin olayım dedi selenodi değişimi ve sonrasında band ayarı yaptık diyelim yine d v r ye taktıgımızda vurma ve 1 den 2 ye vurma yapabilirmi yaparsa başka problem ne olabilir