Alıntı Maverick Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Bu bahsettiğin kit Türkiye'de satılıyor mu? Ben de araç sert olsun istiyorum. Araziye prof olarak girmiyoruz zaten. Ordaki rahatsızlık benim için önemli değil. Zaten ne kadar giriyoruz ki? Ha diyeceksin neden o zaman proje yapıyorsun. E girdiğimizde de tam girelim bari. O yüzden Billstein düşünmem gibi geliyor.

Şaft konusu tam muamma zaten. ABD'de bazıları iki tarafı da double cardan yapmış. Ben şimdi bunu araştırıcam. İki taraf mafsallı yapabilen, ve memnun kalan var mı şeklinde. Zaten bu 4" ve üzeri yükseltmelerde en büyük sıkıntı sanırım şaft. Herşey çözülüyor şu şaft işi net çözülmüyor galiba. İlla ki bir ötme titreme yapıyor mafsallı da olsa diye duydum.

Bu arada ben İstanbul'dayım zaten. Eğitim için 18 ay Aydın'daydım. Bitirdim döndüm. Valla çok sevinirim aracı bi görsem. Ben Bostancı'dayım sen nerdesin?

Usta konusuna da takılıyorum. Ercan Abi'miz kiti taktırırken usta kaynaklı sıkıntı yaşamıştı.



Aynen. Biraz süre alacak ama. Lastik, dodik, kit, tampon hepsi bir kombinasyon. Bütçeyi tam ayarlayıp net karar vermek lazım.
öncelikle araziye girmeyeceksen neden yapıyorsun demem çünkü ben de girmiyorum
aracımı seviyorum ve araziye sokmam..

kit TR de satılıyor, buradan aldım ama alacağın kişi çok önemli tabi, ben hala patlak amortisörüm ile ilgili uğraşıyorum.

şaft aslında çok büyütülecek bir olay değil, US de çift taraf double cardan yapıyorlar ama 4" için pek değil, genelde 6-7" için, ben ayrıca IRO şaft da aldım

http://www.offroadaksesuar.com/On-Sa...4,PR-1180.html

bunu TR den aldım, sonrasında çıkan sorunlar şaftla mı ilgili yoksa işçilikle mi ben de tam çözemedim ama daha sonra detaylı olarak anlatırım. bende aracın üstündeki de dahil olmak üzere şu an 3 adet ön şaft mevcut..

sertlik konusunda problemin yoksa benim kiti önerebilirim.