Toplam 21 adet sonuctan sayfa basi 1 ile 20 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konu: Rough Country Yükseltme Kitleri

Hybrid View

  1. #1
    Üye cyberkesh - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    17.Ekim.2014
    Mesajlar
    138
    Alıntı Maverick Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ya sorma ben seni unuttum. Çok özür dilerim. Bizim Aydın'da eğitim yoğun olunca hiç arabayla ilgilenemedim. Seni de aramayı unuttum. Ben de zaten 2" helezon amortisor kit var. Aşağıda yazdığım üzere 4" düşünüyorum. DW için ben bugün yeni track bar aldım sonunda. Onunla hallolacağını ümit ediyorum artık.

    Lastik olayı sıkıntılı evet. Benim de lastikler eskidi. Yeni lastik alacağım ama bu iş tam bir kombinasyon işi. Yani kaç inch yükselicem, dodik takacak mıyım vs. bunlar hep ebat belirlemede kriter. O yüzden beklemedeyim şimdilik. Muayeneye giricem. Lastikler geçerse biraz daha idare edicem bunlarla.

    Çamurluğun arkasından kesersen sürtme olayı gider aslında. Bizde Dİnç Abi yapmıştı bu şekilde.

    Rough dan başka da 4" kit uygun fiyatlı Türkiye'de var mı bilmiyorum.



    Aynen abi. Ben de 2" helezon amortisor kit var zaten de, dürtüklüyor işte. 2" inch için bile bir sürü masraf ediyoruz bari etmişken 4" için edelim diyorum hazır elimiz değmişken. Bunu tam arazi için hazırlayıp yanına bi tane binek alacağım. Yani artık asfaltta kullanmayacağımdan sorun yok. Ama tabi bütçe olarak biraz zamana ihtiyacım var.



    Gören de girmiyoruz senin gibi asfalt takılıyoruz sanacak abi

    Abi madem yanına binek bi tane ayarlayacaksın,içinde kalacağına yap gitsin desteklerim, geç olsun da güç olmasın abi hallolur bi şekilde hepsi

    - - - Mesaj BirleÅŸtirme - - -

    Alıntı Maverick Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ya sorma ben seni unuttum. Çok özür dilerim. Bizim Aydın'da eğitim yoğun olunca hiç arabayla ilgilenemedim. Seni de aramayı unuttum. Ben de zaten 2" helezon amortisor kit var. Aşağıda yazdığım üzere 4" düşünüyorum. DW için ben bugün yeni track bar aldım sonunda. Onunla hallolacağını ümit ediyorum artık.

    Lastik olayı sıkıntılı evet. Benim de lastikler eskidi. Yeni lastik alacağım ama bu iş tam bir kombinasyon işi. Yani kaç inch yükselicem, dodik takacak mıyım vs. bunlar hep ebat belirlemede kriter. O yüzden beklemedeyim şimdilik. Muayeneye giricem. Lastikler geçerse biraz daha idare edicem bunlarla.

    Çamurluğun arkasından kesersen sürtme olayı gider aslında. Bizde Dİnç Abi yapmıştı bu şekilde.

    Rough dan başka da 4" kit uygun fiyatlı Türkiye'de var mı bilmiyorum.



    Aynen abi. Ben de 2" helezon amortisor kit var zaten de, dürtüklüyor işte. 2" inch için bile bir sürü masraf ediyoruz bari etmişken 4" için edelim diyorum hazır elimiz değmişken. Bunu tam arazi için hazırlayıp yanına bi tane binek alacağım. Yani artık asfaltta kullanmayacağımdan sorun yok. Ama tabi bütçe olarak biraz zamana ihtiyacım var.



    Gören de girmiyoruz senin gibi asfalt takılıyoruz sanacak abi

    Abi madem yanına binek bi tane ayarlayacaksın,içinde kalacağına yap gitsin desteklerim, geç olsun da güç olmasın abi hallolur bi şekilde hepsi

  2. #2
    Moderator Maverick - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    06.Mart.2014
    Mesajlar
    1,882
    Alıntı Keremuyr Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ben de ilk okuduğumda günlük kullanacaksan sakın aracı elleme diyecektim

    ikinci araç olacaksa sorun yok

    araziye gireceksen 4" başlangıç için kabul edilebilir sanırım. ben hiç aracı araziye sokmadığım için bendeki kitin arazi performansı hakkında bilgi paylaşamayacağım.

    senin de yazdığın gibi büyük lastik için çamurluğu inceden kesmek gerekiyor, dodik fln da takacaksan sorun yok kesme işleminde.

    ben de yakın zamanda 4" yükseltme ve sonrasında çıkabilecek sorunlar ve masraflarla ilgili bir konu açacağım. malum sezon geliyor ve millet bu işe başlayacak..

    ben başımdan geçenleri ufaktan anlatim;

    netteki yorumları okuyarak IRO 4" aldım, bu kit başlangıç seviyesi.

    https://www.ironrockoffroad.com/prod...-lift-kit.html

    amortisör ise doetsch tech

    genelde bu kiti tavsiye ettiler, ayarlı alt kol yok, bunun faydası açılar bozulmuyor tabi arazide bu sanırım eksi puan olabilir.

    kitle ilgili yorumum ise aracı çok sert bir hale getiriyor. şöyle ki virajlarda 4" yükseltme ve KO2 lere rağmen gayet rahat girip çıkıyorum, hatta bazen kafam attığında 100km ye kadar makasa bile giriyorum. ben bu konuyla alakalı USA da direk IRO teknik elemanı ile telde konuştum, o da aracı sert hale getirdiğini ama amortisörün çok sağlam olduğunu söyledi. bu kitle opsiyonel gelen bilstein leri sordum, sürüşün buna göre daha yumuşak olduğunu söyledi.

    4" yükseltme işlemi ise başlı başına olay, ön düzenin sıfır ayarında olması gerekiyor, ön şaft ya değişiyor ya da ön dif e giren kısmı kestirip mafsallıya çeviriyorsun, kaliteli bir direksiyon amortisörü gerekiyor.

    kiti satan ya da takacak olan servis bunlardan bahsetmiyor, bu işe yeni başlayanlar (senden bahsetmiyorum) da kiti aldım işlem bitti, 3-4 tl ye aracı yükseltcem diye yola çıkıyor..

    kitin takılması sırasında ustanın çok iyi olması gerekiyor, kitin takılışı sırasında da ön şaftın değişimi sırasında da çok ufak sorunlar yüzünden (şaftta sadece bir vida) çok uğraştım, gezmediğim yer kalmadı diyebilirim.

    istanbul'a yolun düşerse benim aracı bir kullan ve ona göre karar ver, ama tavsiyem 300usd (yaklaşık) fark verip bilstein amortisörlü bir kit olur.

    son olarak kiti almadan önce gözünle gör, içeriğine ve kutusuna bir bak, içinden çıkan parçalarda bir sorun var mı diye (özellikle de amortisör) kiti takmadan önce sen de ustan da iyice incelesin.. bir sorun olduğunda satan kişi arkasında durmayabiliyor, tecrübe ile sabit...
    Bu bahsettiğin kit Türkiye'de satılıyor mu? Ben de araç sert olsun istiyorum. Araziye prof olarak girmiyoruz zaten. Ordaki rahatsızlık benim için önemli değil. Zaten ne kadar giriyoruz ki? Ha diyeceksin neden o zaman proje yapıyorsun. E girdiğimizde de tam girelim bari. O yüzden Billstein düşünmem gibi geliyor.

    Şaft konusu tam muamma zaten. ABD'de bazıları iki tarafı da double cardan yapmış. Ben şimdi bunu araştırıcam. İki taraf mafsallı yapabilen, ve memnun kalan var mı şeklinde. Zaten bu 4" ve üzeri yükseltmelerde en büyük sıkıntı sanırım şaft. Herşey çözülüyor şu şaft işi net çözülmüyor galiba. İlla ki bir ötme titreme yapıyor mafsallı da olsa diye duydum.

    Bu arada ben İstanbul'dayım zaten. Eğitim için 18 ay Aydın'daydım. Bitirdim döndüm. Valla çok sevinirim aracı bi görsem. Ben Bostancı'dayım sen nerdesin?

    Usta konusuna da takılıyorum. Ercan Abi'miz kiti taktırırken usta kaynaklı sıkıntı yaşamıştı.

    Alıntı cyberkesh Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Abi madem yanına binek bi tane ayarlayacaksın,içinde kalacağına yap gitsin desteklerim, geç olsun da güç olmasın abi hallolur bi şekilde hepsi
    Aynen. Biraz süre alacak ama. Lastik, dodik, kit, tampon hepsi bir kombinasyon. Bütçeyi tam ayarlayıp net karar vermek lazım.

  3. #3
    Üye Keremuyr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    18.Þubat.2016
    Nereden
    İstanbul
    Mesajlar
    136
    Alıntı Maverick Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bu bahsettiğin kit Türkiye'de satılıyor mu? Ben de araç sert olsun istiyorum. Araziye prof olarak girmiyoruz zaten. Ordaki rahatsızlık benim için önemli değil. Zaten ne kadar giriyoruz ki? Ha diyeceksin neden o zaman proje yapıyorsun. E girdiğimizde de tam girelim bari. O yüzden Billstein düşünmem gibi geliyor.

    Şaft konusu tam muamma zaten. ABD'de bazıları iki tarafı da double cardan yapmış. Ben şimdi bunu araştırıcam. İki taraf mafsallı yapabilen, ve memnun kalan var mı şeklinde. Zaten bu 4" ve üzeri yükseltmelerde en büyük sıkıntı sanırım şaft. Herşey çözülüyor şu şaft işi net çözülmüyor galiba. İlla ki bir ötme titreme yapıyor mafsallı da olsa diye duydum.

    Bu arada ben İstanbul'dayım zaten. Eğitim için 18 ay Aydın'daydım. Bitirdim döndüm. Valla çok sevinirim aracı bi görsem. Ben Bostancı'dayım sen nerdesin?

    Usta konusuna da takılıyorum. Ercan Abi'miz kiti taktırırken usta kaynaklı sıkıntı yaşamıştı.



    Aynen. Biraz süre alacak ama. Lastik, dodik, kit, tampon hepsi bir kombinasyon. Bütçeyi tam ayarlayıp net karar vermek lazım.
    öncelikle araziye girmeyeceksen neden yapıyorsun demem çünkü ben de girmiyorum
    aracımı seviyorum ve araziye sokmam..

    kit TR de satılıyor, buradan aldım ama alacağın kişi çok önemli tabi, ben hala patlak amortisörüm ile ilgili uğraşıyorum.

    şaft aslında çok büyütülecek bir olay değil, US de çift taraf double cardan yapıyorlar ama 4" için pek değil, genelde 6-7" için, ben ayrıca IRO şaft da aldım

    http://www.offroadaksesuar.com/On-Sa...4,PR-1180.html

    bunu TR den aldım, sonrasında çıkan sorunlar şaftla mı ilgili yoksa işçilikle mi ben de tam çözemedim ama daha sonra detaylı olarak anlatırım. bende aracın üstündeki de dahil olmak üzere şu an 3 adet ön şaft mevcut..

    sertlik konusunda problemin yoksa benim kiti önerebilirim.

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı DeÄŸiÅŸtirme Yetkiniz Yok
  •