Hoş buldum teşekkür ederim.
Araç takozluyken virajlarda yol tutuşla ilgili problem yaşıyordum. Düz yolda süratlendiğimde çok fazla tedirginlik yaşamasam da özellikle virajlarda yol tutuştan memnun değildim. Ayrıca bizim baş belası problemimiz olan death wobble olayının sebeplerinden bir tanesinin de bu yükseltmeden kaynaklandığı düşünüyorum. Death wobble'ı defalarca yaşadım. En sonunda takozları sökmeye karar verdim. Ayrıca alt rot-üst rot başlarını, ön alt-üst denge kolları burçlarını, track bar'ı da orijinaliyle değiştirdim. Bu işlemlerden sonra death wobble'dan kurtuldum. Şu anda aracı takozsuz orijinal yüksekliğinde kullanıyorum, aracın tepkileri fark edilir şekilde iyileşti. Örneğin kasis geçişlerinde yumuşadı. Yol tutuşu özellikle virajlarda fark edilir derecede iyileşti. Sanki otomobil kullanıyormuşum gibi bir his olmuştu özellikle takozları söktüğüm ilk gün. Ayrıca araçta takoz varken muhtemelen açı değişmesinden ve parçanın da eski olmasının etkisiyle şaftta uğultu problemiyle karşılaştım. Bu uğultu gaza basınca kesilen, ayağımı gazdan çektiğimde ortaya çıkan bir uğultuydu. Bu uğultuyu da şaft kafalarını yağlayarak yok ettik. Fakat ben uğultunun tekrar çıkacağını düşünüyorum. Çünkü yağlama geçici çözüm, şaft kafasındaki bilyalar araç takozluyken bozuk açıyla çalışma, ayrıca kilometrenin de etkisiyle aşınmıştır diye düşünüyorum. İlerleyen zamanlarda şaft kafalarını değiştirmeyi düşünüyorum.