Toplam 119 adet sonuctan sayfa basi 1 ile 20 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konu: Jeeplerde direksiyon kutusu kırılması ve güçlendirilmesi

Hybrid View

  1. #1
    Moderator Maverick - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    06.Mart.2014
    Mesajlar
    1,882
    Çok teşekkürler abiler.

    Hidrolik direksiyonun en sonda tutulmaması gerektiğini evet biliyorum. Ona hep dikkat ederim.

    Dediğiniz üzere bu araçta dururken çevirmemeye dikkat edeceğim.

    İkitelli'deki Salih Usta (Durmuş Usta'nın tanıdığı) "Bunlarda bu hep oluyor. Birşey sıkarız biraz azalır ama tam geçmiyor bu ses." demişti.

    Bakıma 5000 km kaldı. Artık o zaman baktırırım.

    Anlamadığım neden sadece sola döndürürken yapıyor?

    Not: Direksiyon en sona geldiğinde değil, sola çevirmeye başladığım an çıkarıyor.

  2. #2
    Üye Alfonse - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    16.Nisan.2014
    Nereden
    Ankara
    Mesajlar
    167
    Alıntı Maverick Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster

    ?........

    Anlamadığım neden sadece sola döndürürken yapıyor?

    Not: Direksiyon en sona geldiğinde değil, sola çevirmeye başladığım an çıkarıyor.
    Pompanin solu eskimiş sağı sağlam
    Dert etmeyin... Iyice sorun olunca yaptirirsiniz... Ama yağını devamlı kontrol edin...
    Selamlar...

    GT-P7500 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
    ...Ne yerdeyim Ne Gökte...

  3. #3
    Moderator Beatrix - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    04.Mart.2014
    Nereden
    İstanbul
    Mesajlar
    2,427
    Alıntı Maverick Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Çok teşekkürler abiler.

    Hidrolik direksiyonun en sonda tutulmaması gerektiğini evet biliyorum. Ona hep dikkat ederim.

    Dediğiniz üzere bu araçta dururken çevirmemeye dikkat edeceğim.

    İkitelli'deki Salih Usta (Durmuş Usta'nın tanıdığı) "Bunlarda bu hep oluyor. Birşey sıkarız biraz azalır ama tam geçmiyor bu ses." demişti.

    Bakıma 5000 km kaldı. Artık o zaman baktırırım.

    Anlamadığım neden sadece sola döndürürken yapıyor?

    Not: Direksiyon en sona geldiğinde değil, sola çevirmeye başladığım an çıkarıyor.
    Bir arkadaşın direksiyonu sola çevirdiği zaman hareketli parçalara kendin bir göz at, belki birşey birşeye sürtüyordur falan...

  4. #4
    Moderator Maverick - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    06.Mart.2014
    Mesajlar
    1,882
    Alıntı Alfonse Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Pompanin solu eskimiş sağı sağlam
    Dert etmeyin... Iyice sorun olunca yaptirirsiniz... Ama yağını devamlı kontrol edin...
    Selamlar...

    GT-P7500 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
    Aynen hocam. Bakıma girdiğinde söktürüp baktıracam. Yağ seviyelerine sürekli bakıyorum. Onlarda sıkıntı yok.

    Alıntı Beatrix Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bir arkadaşın direksiyonu sola çevirdiği zaman hareketli parçalara kendin bir göz at, belki birşey birşeye sürtüyordur falan...
    Çok anlamam ama bir bakarım abi.

  5. #5
    Üye Alfonse - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    16.Nisan.2014
    Nereden
    Ankara
    Mesajlar
    167
    Alıntı Maverick Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Aynen hocam. Bakıma girdiğinde söktürüp baktıracam. Yağ seviyelerine sürekli bakıyorum. Onlarda sıkıntı yok.



    Çok anlamam ama bir bakarım abi.
    Şu durumdayken söktürüp felan başınıza iş almayın derim...
    O sistemin yağını komple değiştirmek kolay değil...
    Alttan felan tahliye edebilseniz bile bi miktar eski yağ sistemde kalır...
    Yağ çubuğundaki yağı beyaz bi kağıda sürün. Berrak ve canlı bordo kırmızı gibi olması lazım...
    Birde yağı koklayın. Taşlama yapıldığındaki demir kokusu geliyorsa ve/veya haşlama çay gibi bulanıklaşmış renk kahveye gidiyorsa
    makina çalışmoyorken depodaki yağı büyük şırınga veya hortumla çekin...
    1er hafta arayla 3 5 kere depodaki yağı değiştirirseniz yağın çoğunu değiştirmiş olursunuz. Bayağı işe yarar ömrünü uzatırsınız belki seside kaser...
    Ayrıca deponun yağın içine küçük bi mıknatıs sallandırın...
    Mıknatısın topladığı demir tozlarına bakın...
    Gerçi pompanın içinde bi filtre var...
    Tıpkı otomatik şanzman içindeki filtre gibi mıknatıs özellikli. Bu filtre kopan traşlanan metal tozlarını toplamıştır ama sizin sallandıracağınız mıknatısın topladığı demir tozlarından da pompa içindeki bıçağın aşınması hskkında fikir sahibi olabilirsiniz...
    Ama;
    Önceden dediğim gibi uğraşmayın...
    Sadece dediğim gibi yağını değiştirin. İyice su koyverince yaptırırsınız...
    Selamlar...

    GT-I8552 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
    ...Ne yerdeyim Ne Gökte...

  6. #6
    Moderator Beatrix - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    04.Mart.2014
    Nereden
    İstanbul
    Mesajlar
    2,427
    Alıntı Alfonse Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ayrıca deponun yağın içine küçük bi mıknatıs sallandırın...
    Mıknatıs içinde bir yere yapışır da, ipi falan da koparsa...; boşuna beni aramayın çooook uzaklarda olacağım....

  7. #7
    Üye Monachus - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    05.Mart.2014
    Nereden
    İstanbul
    Mesajlar
    270
    Alıntı Beatrix Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Mıknatıs içinde bir yere yapışır da, ipi falan da koparsa...; boşuna beni aramayın çooook uzaklarda olacağım....
    Alemsin Ergun abi, buna çok güldüm

  8. #8
    Üye Alfonse - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    16.Nisan.2014
    Nereden
    Ankara
    Mesajlar
    167
    Alıntı Beatrix Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Mıknatıs içinde bir yere yapışır da, ipi falan da koparsa...; boşuna beni aramayın çooook uzaklarda olacağım....
    doÄŸru valla

    Mıknatıs diyince akLıma geldi...
    "Kutuplaşmamak lazım. Kutuplardan uzak durmak lazım. Mıknatısmıyız biz"
    " kutuplar bütün kötülüklerin anasıdır "

    GT-P7500 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
    ...Ne yerdeyim Ne Gökte...

  9. #9
    Moderator Maverick - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    06.Mart.2014
    Mesajlar
    1,882
    Alıntı Alfonse Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Şu durumdayken söktürüp felan başınıza iş almayın derim...
    O sistemin yağını komple değiştirmek kolay değil...
    Alttan felan tahliye edebilseniz bile bi miktar eski yağ sistemde kalır...
    Yağ çubuğundaki yağı beyaz bi kağıda sürün. Berrak ve canlı bordo kırmızı gibi olması lazım...
    Birde yağı koklayın. Taşlama yapıldığındaki demir kokusu geliyorsa ve/veya haşlama çay gibi bulanıklaşmış renk kahveye gidiyorsa
    makina çalışmoyorken depodaki yağı büyük şırınga veya hortumla çekin...
    1er hafta arayla 3 5 kere depodaki yağı değiştirirseniz yağın çoğunu değiştirmiş olursunuz. Bayağı işe yarar ömrünü uzatırsınız belki seside kaser...
    Ayrıca deponun yağın içine küçük bi mıknatıs sallandırın...
    Mıknatısın topladığı demir tozlarına bakın...
    Gerçi pompanın içinde bi filtre var...
    Tıpkı otomatik şanzman içindeki filtre gibi mıknatıs özellikli. Bu filtre kopan traşlanan metal tozlarını toplamıştır ama sizin sallandıracağınız mıknatısın topladığı demir tozlarından da pompa içindeki bıçağın aşınması hskkında fikir sahibi olabilirsiniz...
    Ama;
    Önceden dediğim gibi uğraşmayın...
    Sadece dediğim gibi yağını değiştirin. İyice su koyverince yaptırırsınız...
    Selamlar...

    GT-I8552 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
    Hocam söktürme değil de, ustam birşey sıkarız biraz keser ama tam geçmez demişti. Periyodik bakıma 3000 km kaldı. O zaman bir ayrıntılı olarak baktırırım. Kendisi de kullanır daha net birşey söyler sanırım.

    Çok teşekkürler ayrıntılı açıklama için. Yukarda yazılanları bakıma gittiğimde uygulatmaya çalışacağım.

Bu Konu için Etiketler

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı DeÄŸiÅŸtirme Yetkiniz Yok
  •