Toplam 119 adet sonuctan sayfa basi 1 ile 20 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konu: Jeeplerde direksiyon kutusu kırılması ve güçlendirilmesi

Hybrid View

  1. #1
    Üye
    Üyelik tarihi
    04.Mart.2014
    Mesajlar
    919
    Alıntı erdinc sengul Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    hepinize çok teşşekkür ederim konu netleşti..
    emirhan beyin söylediği gibi acil yapılacaklar listesi üzerinden..
    arka kilit
    uzun pitman
    hd direksiyon sistemi
    direksiyon amortisörü
    30 freze kare kasa ön aks
    difransiyel keçesi
    15 ofsetli jant 35 lastik
    tjm 9000 vinç
    hi-jack
    direksiyon kutusu sabitleme aparatı
    ve tabiki 7'' inç iron rock kit ve para yeterse ayna mahruti
    arka kilit yerine ayna mahruti işini önce halledin derim...çünkü ilk yokuşta canınızı sıkacak...lowda bişey hissetmezsiniz ancak hi da iş zor...
    uzun pitman ve direksiyon amortisörü de kitten çıkar...
    kırana kadar da ön aksı değiştirmeyin derim...paranız cebinizde dursun...
    tjm 9000 yerine power 12000 alın...çok daha mutlu olursunuz...

  2. #2
    Üye monster - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    04.Mart.2014
    Nereden
    beylik duzu
    Mesajlar
    276
    Alıntı Dragon Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    arka kilit yerine ayna mahruti işini önce halledin derim...çünkü ilk yokuşta canınızı sıkacak...lowda bişey hissetmezsiniz ancak hi da iş zor...
    uzun pitman ve direksiyon amortisörü de kitten çıkar...
    kırana kadar da ön aksı değiştirmeyin derim...paranız cebinizde dursun...
    tjm 9000 yerine power 12000 alın...çok daha mutlu olursunuz...
    ejder,9000 ben tavsiye ettim,cok daha hizli.pitman ve direksion amortisoru cikmiyor,extrem lastik kullanmıyacak,1,5 yildir orj. ayna mahrutı ile 34 extremi kullaniyorum.kilit mi ayna mahruti bence kilit ha ikisi daha iyi tabi
    zj candir,gerisi

  3. #3
    Moderator Beatrix - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    04.Mart.2014
    Nereden
    İstanbul
    Mesajlar
    2,427
    Alıntı monster Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    1,5 yildir orj. ayna mahrutı ile 34 extremi kullaniyorum.kilit mi ayna mahruti bence kilit ha ikisi daha iyi tabi
    Emir, 33 lere kadar neyse de, iş 35 lere gelince asvaltta çok uzun bir dik yokuşu çıkmakta zorlanırsın, Ejder'in dediği gibi; low' da fark etmezsin ama istavroz dişlilerini doğraman an meselesi, belki de çoktan birkaç dişi doğramışsındır ama farkında değilsin... Kaldı ki, boşu boşuna şanzımana çok yük binecek kısa zamanda ömrünü yiyecektir...

Bu Konu için Etiketler

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı DeÄŸiÅŸtirme Yetkiniz Yok
  •