Toplam 20 adet sonuctan sayfa basi 1 ile 20 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konu: ZJ DİREKSİYON-ALT/ÜST kutu..(Şansız Serüvenler Dizis)

Hybrid View

  1. #1
    Moderator Beatrix - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    04.Mart.2014
    Nereden
    İstanbul
    Mesajlar
    2,427
    Alıntı Excalibur Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ergun bey ağbim sorun bu olma ihtimali var mi mantiksal açıdan ne dersiniz.. Istinat civatalari iceriye dogruydu. Civatalar disariya anshtarla kaldirilarak yani tur fazla saga ve sola donuyordu. Direksiyon dafa fazla saga ve sola donmesi alt kutuyu bozabilirmi. Simdi tur normale dondu eskisinden azaldi.Olnasi gereken ölçüde





    Fabrika bu cıvatayı turu durdurmak sonlandırmak için koymuştur, ancak fabrika bu ayarı kendi belirlemiş ve somunu bir noktada cıvata üzerine kaynaklamıştır. Bunu başka ayar yapılmasını engellemek için mi koymuştur bilemiyorum... Sonuçta turu daha fazla açmak için cıvatayı içeriye çeviremediğin gibi dışarı da açamazsın. Çünkü hem cıvatanın boyu yetmez hemde cıvata yeni ayarda kaynaklı somun yüzünden sıkılamaz.

    Ancak, turu daha da kısmak için araya bir pul yerleştirilerek bu engeli aşmak mümkün.



    Senin koyduğun resimdeki uygulamaya baktığımızda cıvata neredeyse 1 cm açılmış, bu orjinal cıvata boyuyla da yapılamayacağı için muhtemelen cıvata daha uzun bir cıvata ile değiştirilmiş. Cıvataya bakarmısın üzerinde orjinal somun kaynağı var mı ?

    Tavsiyem ; orjinal ayarda bırakmak.

  2. #2
    Üye Excalibur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    06.Þubat.2015
    Nereden
    Istanbul - Izmir
    Mesajlar
    276
    Alıntı Beatrix Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Fabrika bu cıvatayı turu durdurmak sonlandırmak için koymuştur, ancak fabrika bu ayarı kendi belirlemiş ve somunu bir noktada cıvata üzerine kaynaklamıştır. Bunu başka ayar yapılmasını engellemek için mi koymuştur bilemiyorum... Sonuçta turu daha fazla açmak için cıvatayı içeriye çeviremediğin gibi dışarı da açamazsın. Çünkü hem cıvatanın boyu yetmez hemde cıvata yeni ayarda kaynaklı somun yüzünden sıkılamaz.

    Ancak, turu daha da kısmak için araya bir pul yerleştirilerek bu engeli aşmak mümkün.



    Senin koyduğun resimdeki uygulamaya baktığımızda cıvata neredeyse 1 cm açılmış, bu orjinal cıvata boyuyla da yapılamayacağı için muhtemelen cıvata daha uzun bir cıvata ile değiştirilmiş. Cıvataya bakarmısın üzerinde orjinal somun kaynağı var mı ?

    Tavsiyem ; orjinal ayarda bırakmak.

    Aslında pek çok yasadıgim bu sorundan sonra bu somunlar dibe yakin durduğunu fark edip İzmirde daha yükseğe getirilerek. Sistem de düzelme oldu. Nitekim belki kutu saga-sola zorlanarak yani olmasi gerekenden daha fazla tekerlekler ve direksıyon döndüğü için kutularda göbek kisimlarindan yağ akmasi ve dolayısiyla agirlasmalara neden olabilir kanisi bizde fazlaca oldu. Tabiki Basinç kesinlike göz ardı edilmiyecek en önemli husus.


    Ergun bey agbeyim, inceledigim kadar bu şekil bir kaynak punta gözüme çarpmadi.

    YOLCU TARAFI SAG ON LASTIK...


    Civata üzerinden - Somun bitimine kadar 27mm




    Dipteki civata başlangıci ve Somun bitimine kadar. Takribi 35mm



    SÜRÜCÜ KISMI SOL ÖN LASTİĞİ



    Sol kisimda iki somun ust uste Somunlarin dibinden basa kadar takribi 33mm.



    Birinci ve ikinci somun arasi yerden baÅŸa kadar



    Sizin aracta bu ölçüler sag ve solda nedir? Ölçüm ve Fotorafliyabilirmisiniz.
    denizci & mimar -
    Deniz Ticaret Gazetesi / broker/ yelken eÄŸitim/renovasyon.

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı DeÄŸiÅŸtirme Yetkiniz Yok
  •