y-bsungur Nickli Üyeden Alıntı
Yavuzcan kardeşim Merhaba dediğin doğru şanzıman sıkıntısı büyük dert,aslında işin başında sıkıntının yardımcı elemanlardan kaynaklanabileceği ihtimalini hep canlı tutuyordum çünkü daha önce de TPS arızası yaşamıştım o zamanda özellikle düşük süratlerde çekişte aynı belirtiler vardı fakat birdenbire başlayan silkeleme yıgılma gibi sıkıntılar nedeniyle yinede şanzımandan ürkmedim desem yalan olur fakat şanzıman bildiğim kadarıyla hemen arıza moduna giren bir mekanizmada degil yavaş yavaş başlayan bir arıza sürecine sahip bu arada araçlarımızın belli bir yaşı ve km leri var o nedenle şanzımanın elden geçmesi muhtemel durumlar arasında bu nedenle seyahat esnasında O/D lambasını gözden kaçırmamak lazım Bir keresinde de zırt pırt her yerde kick down nedeniyle şanzıman vites akım rolesini kitlemiştim araba vites atmaz hale gelmişti onuda kendim çözmüştüm fakat şanzıman bakımını biraz geciktirdiğimde dogru ve şanzımanın durumunu kontrol edebilebilmek için stall testen konu açtım.yaz başına kadar ekstra bir sıkıntı yaşamazsam şanzımanda yag dı filtreydi,selenoidlerdi,balatalardı ön bant -arka bant ayarları hepsini elden geçireceğim.