Genelde ön şaftın balansı bozulur, daha eyimli çalışması tetikler. sallama yapmaz, ayağının altında hissedersin vibrasyonu, belirli km. aralığında yapar ( genelde 70-110 km/h), aracı tutuyor hissi vermez, sürat yükseldikçe vibrasyonla birlikte hırıltı sesi başlar, bozulan arka aks bilyası vibrasyon yapamaz, vibrasyon yaptıracak hale gelen bilyanın tamamen dağılmış içinin neredeyse boşalmış hale gelmesi gerekir ki bu hale gelmeden zaten sesi ile rahatsız eder ve değiştirilir. Genelde sağ arka ( arkadan baktığında ) aks bilyası yatağı bozulur, bilya yatak üzerinde dönmeye başlar, zaman ilerledikçe hırıltı ve mekanik sürtünme sesi rahatsızlık verecek boyuta gelir, ZJ' lerin kronik hastalığı dense de 17-18 yaştan sonra başlar ki bu da artık normal sayılır. Sonuçta ZJ serisi 5 yılını doldurmadan aracın üretimine son verildiğinde Chrysler bu zayıf noktadan bihaber oldu. Üretim durdurulduktan 10 yıl sonra çıkmaya başladı bu sorun, Chrysler'de üzerinde durmadı.
Maalesef sanayilerde bazı sorumsuz ustalar bu arızaya hemen bir çözüm buluverdiler, aksı bozulan bilya yatağını tornacıda incelterek üstüne bir yüzük geçirdiler, üzerine de bilyayı çaktılar, bu bir dönem öyle bir iş kolu haline geldi ki adamlar tornacıda hazır yüzük geçirilmiş aks satmaya başladılar, ver eskisini al yenisini hesabı, beklemeden servis yani... Sonrasında da tabi bir çok kazalar oldu, aks inceltilen yerden kırıldı ve araçların arka tekerlekleri kopuverdi yolda. Böyle bir arıza başa geldiğinde ( eninde sonunda 20 yıldan sonra kesin gelecektir...) aksın yenisi ile değiştirilmesi lazım.