Bu tamamiyle iptal iÅŸlemi ergun abinin dediÄŸi gibi 96-98 zj lerde zor...
Amerika da Benim bahsettiğim yöntem dışında yetkili servislerde iptal işlemi computer ile yapılabiliyor ayrıca...
Ama bu yazılimdan iptal işlemi için 300$ alıyorlar amerikada.
Bizimkiler beceriiyorlar mi kaça yaparlar bilmem...
Dolayisi ile coniler özellikle Zj2 ler için iptal yöntemini değil önce tamirini tavsiye ediyorlar....
Ali cengiz ile iptal ise yukarda dediğim gibi Zj1 ler kadar basit değil...Önce
ŞIMDI KAÇ ZAMANDİR ANLATMAYA CALISTIGIM ŞU:
Hepimiz sistem sorun çıkardığında veya kumanda calismadiginda sistemi kapılardan anahtar ile unlock yaparak sistemi iptal edebileceğimizi biliyoruz...
İŞTE BU YÜZDEN BU KONU BAŞLİĞİNİ AÇTİM....
Anahtarla iptal yontemini kullanabilmesi için keyswitch lerin çalışıyor olması lazım...
Bu araçların artık bu yaslarda key switch bozulması kronikmış....
Konu başligındaki yöntem ile keyswitchlerimizi kontrol edelim ki, sistemimiz sağlıklı olsun ve
OLMADİK YERDE Kaldığımızda
Aracın bize sağladığı anahtar yöntemi ile aracı yurutebilelim.... Key switcler bozuksa anahtarla unlock yöntemi problemi çözmez yani...
Anlatabildim mi arkadaÅŸlar?
Selamlar...
GT-P7500 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi