Alıntı Alfonse Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Beatrix abicim, lafının üstüne laf Söylemiş olmak istemem, pardon...
Ama,
Zj2' lerde de immo iptal edilebiliyor...
Zj1 dekine kadar kolay ve kullanım açısından çok pratik değil ama oluyor...
(yaptigin isleme bir buton eklemek gerekiyor) buton eklemezsen iç ışıklar devamlı açık kalıyor, akü biter tabiki... Oluyor ama...
Yani zj1 ile aynı işlem ama bi ekleme yapmak gerekiyor...
Zj1 olsun zj2 olsun, Birde avrupa versiyonlarında, bilinen bir tek kablo var, ama bu kablo renkleri farklı cikabilir araçta avrupa versiyonlarda.... Mekânlarda standart bi renk oysaki...

Yukarda yazdığım gibi bende bu yöntemi burada paylaşıp, kaldırıp goturenlere bişey öğretmiş gibi olmak istemem...
PaylaÅŸma cimriligimden deÄŸil yani....

GT-P7500 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
ZJ1 lerde immobilizer iptali öyle uzaktan kumandanın programlanması v.s ile yapılmıyor...
hani şu filmlerde olduğu bomba başında elde yankeski " kırmızı kablo mu ? yeşil kablo mu ? " sahnelerinde olduğu gibi aracın bir tarafında ( yerini burda açıklayamam..., sana özelden yazarım... ) iki kabloya yapılan bir işlemle araçtaki imo bye bye oluyor. Sonrasında bu uyanıklık USA' da deşifre olduğundan fabrika bunu 96' dan sonra imkansız hale getirdi. O nedenle 96 sonrasında va mı başka bir uyanıklığı bilmiyorum dedim...