Genel hatlarıyla bahsedecek olursam, yagkurlu havada içeriye su alıyor sol emniyet kemeri sürekli ıslak oluyor. Kendi cabanızla ugrasırsanız kesebilirsibniz. Arazi kabiliyetini söylememe gerek yok başarılı bir altyapıya sahip. Standart kullanırsanız çok sorun yaşamazsınız diye düşünüyorum. Yükseltme, tambonlar, vinç, yeni kaput, vs. gibi uygulamalar görsel olarak ve işlevsel olarak çok iş görüyor. Yazın uzunyola çıkarken 2 kere düşünmeniz gerek, arac en ufak ramplarda hararet yükseltiyor ve sonuna kadar ibre dayanıyor. Ayagınızı gazdan cektiginiz an düşüyor. (örnek 60km hızla 30 derece sıcakda zigana dagına zor cıktım) 33 lastikten sonra muhakkak ayna mahrutiyi degiştirmeniz gerekir aracın rahatlaması icin. Yükselytme yapacaksanız ön şaftı mafsallı olarak degiştirmenizi öneririm. Uzun yolculuklarda direksiyon çok hafif oldugu için dikkat etmenizi öneririm. Konfor arıyorsanız hiç düşünmeyin derim. Arac yükseltildikten sonra daha çok sertleşiyor. Kullandıkca alışıyorsunuz tabi. ama zj ve wj konforunu bulamazsınız. 13-14 lt yakıyor yükseltilmiş ve 33 lastiklerle. Vereceginiz paranın karşılıgını alamazsınız bana göre. Ayrıca birsürüde masraf yapacaksınız. Mekanik olarak saglam bir altyapısı var. Ön ve arka kilitlerin devreye alınıp devreden cıkarılması çok kolay. Ayrıca ön salıncagıda serbest bırakmak çok kolay. Kaygan zeminlerde dikkatli olmanız gerekiyor aracın arkasını atıyor. Karlı ve çamurlu tırmanışlarda ESP yi devre dışı bırakırsanız kontrol sizde oluyor, devrede ise otomatik gaz kesdigi icin tırmanışda sıkıntı yasıyorsunuz. Aklıma suan gelenler bunlar.