Toplam 29 adet sonuctan sayfa basi 1 ile 20 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konu: Yeni Jeep

Hybrid View

  1. #1
    Üye kuzeyli - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    04.Mart.2014
    Mesajlar
    252
    Rubicon hakkında istenirse yorum yaparım.

  2. #2
    Üye GC2013 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    22.Nisan.2014
    Nereden
    İzmir
    Mesajlar
    1,322
    Alıntı kuzeyli Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Rubicon hakkında istenirse yorum yaparım.
    Bir sonraki aracim insallah. Genel bir yorum alabiliriz her zaman
    NE YAPARSAN YAP, KENDİN İSTEDİĞİN İÇİN YAP

  3. #3
    Üye mjz66 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    04.Mart.2014
    Mesajlar
    1,209
    Alıntı GC2013 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bir sonraki aracim insallah. Genel bir yorum alabiliriz her zaman
    Dizelini alma da ne alırsan al!

    SM-J500F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

  4. #4
    Üye GC2013 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    22.Nisan.2014
    Nereden
    İzmir
    Mesajlar
    1,322
    Alıntı mjz66 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Dizelini alma da ne alırsan al!

    SM-J500F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
    Dizel mi? O ne ki?
    NE YAPARSAN YAP, KENDİN İSTEDİĞİN İÇİN YAP

  5. #5
    Üye kuzeyli - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    04.Mart.2014
    Mesajlar
    252
    Ayrıca aracın tavanlarının sökülmesi kolay, arka tarafı söktükten sonra tek basınıza indirmede zorluk yaşarsınız. 2 kişi cok kolay indirebilir.
    Ön kaput icin muhakkak kilit taktırmalısınız.

  6. #6
    Üye kuzeyli - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    04.Mart.2014
    Mesajlar
    252
    Öncamı da indirebilirsiniz isterseniz, kapıları da sökmek mümükün ama vakit ayırmanız gerekli. Aracta ugraşacak cokşey var bence meraklı iseniz.

  7. #7
    Üye kuzeyli - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    04.Mart.2014
    Mesajlar
    252
    Aracın halılarnı sökmek çok basit, içini hortum tutarak yıkayabilirsiniz. Zeminde su giderleri mevcuttur. Kumaş olan koltuklar su tutmuyor.

  8. #8
    Üye kuzeyli - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    04.Mart.2014
    Mesajlar
    252
    Hiçbir tanıdıgıma tavsiye etmiyorum, ben bugüne kadar en cok bu aractan cektim.

  9. #9
    Üye kuzeyli - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    04.Mart.2014
    Mesajlar
    252
    Bikac arkadasımda aynı dertten muzdarip. Yoksa arac güzel bana göre bende uzun yola 5.9 la gidyorum

  10. #10
    Üye kuzeyli - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    04.Mart.2014
    Mesajlar
    252
    Alıntı mjz66 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Dizelini alma da ne alırsan al!

    SM-J500F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
    Genel hatlarıyla bahsedecek olursam, yagkurlu havada içeriye su alıyor sol emniyet kemeri sürekli ıslak oluyor. Kendi cabanızla ugrasırsanız kesebilirsibniz. Arazi kabiliyetini söylememe gerek yok başarılı bir altyapıya sahip. Standart kullanırsanız çok sorun yaşamazsınız diye düşünüyorum. Yükseltme, tambonlar, vinç, yeni kaput, vs. gibi uygulamalar görsel olarak ve işlevsel olarak çok iş görüyor. Yazın uzunyola çıkarken 2 kere düşünmeniz gerek, arac en ufak ramplarda hararet yükseltiyor ve sonuna kadar ibre dayanıyor. Ayagınızı gazdan cektiginiz an düşüyor. (örnek 60km hızla 30 derece sıcakda zigana dagına zor cıktım) 33 lastikten sonra muhakkak ayna mahrutiyi degiştirmeniz gerekir aracın rahatlaması icin. Yükselytme yapacaksanız ön şaftı mafsallı olarak degiştirmenizi öneririm. Uzun yolculuklarda direksiyon çok hafif oldugu için dikkat etmenizi öneririm. Konfor arıyorsanız hiç düşünmeyin derim. Arac yükseltildikten sonra daha çok sertleşiyor. Kullandıkca alışıyorsunuz tabi. ama zj ve wj konforunu bulamazsınız. 13-14 lt yakıyor yükseltilmiş ve 33 lastiklerle. Vereceginiz paranın karşılıgını alamazsınız bana göre. Ayrıca birsürüde masraf yapacaksınız. Mekanik olarak saglam bir altyapısı var. Ön ve arka kilitlerin devreye alınıp devreden cıkarılması çok kolay. Ayrıca ön salıncagıda serbest bırakmak çok kolay. Kaygan zeminlerde dikkatli olmanız gerekiyor aracın arkasını atıyor. Karlı ve çamurlu tırmanışlarda ESP yi devre dışı bırakırsanız kontrol sizde oluyor, devrede ise otomatik gaz kesdigi icin tırmanışda sıkıntı yasıyorsunuz. Aklıma suan gelenler bunlar.

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı DeÄŸiÅŸtirme Yetkiniz Yok
  •