Dragon Nickli Üyeden Alıntı
1998 4.5" kare kasam vardı sattım...çünkü wrangler hayalimdi...yarış aracım kare kasa..1996 model...14 yarış ve kupalar... araçta japon şanzıman ve zj de wj de olmayan hpdana30 ön diff var...standart aksları ve yürüyeni ile kıramadım...aracın limitlerini iyi bilmek önemli.. 4" kit ve 33 lastik ile kıramazsın...motorunda problem olmaz şanzıman ve arazi şanzımanı keza öyle...ön arka kilitli 33 lastikli bir xj ile arazide çok mutlu olursun..
xj = xtreme jeep olarak geçer..şasesi zj ve wj den daha güçlendirilmiş, motor şanzıman arazi ve diffler çok uyumlu..fazla güç kurbanı olmazsın arazide.. ön takım rot rot kolları zjden zayıftır..2 kez uzun rotu yarışta eğdim..zj rotu taktım sorun çözüldü..şimdi de ironrock rot kolları var ki sıfır sorun...
arka kilit mekanik yine sorunsuz..
dediğim gibi çok güzel ve arazide çok keyifli araçtır.. ama fiyatlar çok uçuk şuan...umarım bulursun istediğini..
reçeteyi yazıyorum..
1- 4" veya 4,5 kit
2- ön arka kilit
3- 33 extreme lastik
4- ayna mahruti 4.10
4- vinç ve boru vinç tamponu
5- ironrock ön rotlar (standartı eğdikten sonra alırsın)
6- ÅŸnorkel
7- su geçişlerinde şarj dinamosu aşağıda konumlandığı için çamur dolabiliyo...basit çözümleri var..
bunu yapan ve aracı temiz olan arazini kralı olur..