Bendeki arada olan sıkıntının sorununu bulmak üzere bugün işe gitmeden önce lpg kablomu laptoba bağladım ve işe doğru yola çıktım..Araca ilk bindiğimde dış ısı 7 dereceydi.Aracı çalıştırdım ve bi süre sürdükten sonra,önceden ayarlamış oldugum gibi lpg sıcaklığı 35 dereceye gelince araç lpg ye geçti ve bu arada kalorifer sıcakta açık vaziyette..Videoda da regulatör sıcaklığı ve lpg sıcaklığın takıp edebilirsiniz..Sıkıntının oldugu yokuşa doğru çıkmadan programdan kayıta başladım.İlk hareket anında lpg sıcaklığı 33,regulatör sıcaklığı 45 derece...Kesikliği hissetmeye başladıgım anda lpg ısısı 16,regulatör ısısı 30 dereceye düşmüş..Lpg ısısı 13 dereceye düştüğünde bu performans düşüşünü bariz hissediyorsunuz.Tabi bu arada yokuşa sabit hızda çıkmaya devam ediyorum.Devir 2500 de...Yokuşu çıkıp düze gelince regulatör ısısı ve lpg ısısı artmaya başlıyor.Yani benim usta sorunun sebebinde haklı çıkmış gibi gözüküyor.