Toplam 164 adet sonuctan sayfa basi 1 ile 20 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konu: Toplu alım yapmak isteyenler

Hybrid View

  1. #1
    Üye hanci.06 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    10.Nisan.2016
    Mesajlar
    217
    Ben sertlik hissetmedim açıkcası arazide esnemesi yada engellerin üzerindeki performası iyi yanlız onla alakalımı bilmiyorum alttan tıkırtılar lıkırtılar geliyor dönüşlerde artıyor kasıntılı ama aks değil bakıldı


    Aradığım huzur sendin sende gittin geriye dağ taş kalan..

  2. #2
    Moderator Beatrix - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    04.Mart.2014
    Nereden
    İstanbul
    Mesajlar
    2,427
    Alıntı hanci.06 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ben sertlik hissetmedim açıkcası arazide esnemesi yada engellerin üzerindeki performası iyi yanlız onla alakalımı bilmiyorum alttan tıkırtılar lıkırtılar geliyor dönüşlerde artıyor kasıntılı ama aks değil bakıldı


    Aradığım huzur sendin sende gittin geriye dağ taş kalan..
    Orjinali o kadar esnektirki yere attığınız zaman doing doing diye zıplar.
    Diğeri kütük gibidir, difransiyelin tüm seslerini şaseye dolayısı ile kabine iletir.
    En iyi farkı asvalttaki konforundan anlarsınız...
    Buradakiler tornadan çıkmadır.
    Orjinali yüksek kaliteli enjeksiyondur.
    Aracın orjinal yay üstü izalatörlerine dikkat edin, çok yumuşak ama dayanıklıdır. Orjinal getler ile mükemmel bir sürüş konforu sağlar.
    Burada yapılan getler çok sert olduğundan montajda birlikte kullanılması gereken aracın orjinal izalatörlerini keser ve kısa zamanda deforme eder.


  3. #3
    Üye hanci.06 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    10.Nisan.2016
    Mesajlar
    217
    Alıntı Beatrix Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Orjinali o kadar esnektirki yere attığınız zaman doing doing diye zıplar.
    Diğeri kütük gibidir, difransiyelin tüm seslerini şaseye dolayısı ile kabine iletir.
    En iyi farkı asvalttaki konforundan anlarsınız...
    Buradakiler tornadan çıkmadır.
    Orjinali yüksek kaliteli enjeksiyondur.
    Abi aslına bakarsan ilk yaptırdığımda hiç bi ses yoktu ve ben bi sertlikte hissetmedim açıkcası hala aynı gibi yanlız benim ön şaftın kafasında boşluk vardı yükseltmeden sonra arttı birde arazide zorlayınca dağıttık ondan sonra bu sesler çıktı bi kaç gün şaftsız kullandım o ara gelmeye başladı şimdide devam ediyor.. Yani anlattığınız durum lastiğin ufak bi darbede bile yaylara ve amortisöre ilettiğinde olması gerekmezmi yani arabay 19 jant takıp çakıl taşını hissetmek gibi..benimki öyle değil yağ gibi yol kalkarken tıkır tıkır dururken lıkır lıkır bazen şöför tarafını alttan tıklıyolar bazen 2 taraftanda geliyor gibi geçenler de park ettikten sonra direksiyon yarım sağken stop ettikten sonra sol önden çatır çutur ses geldi anlamadım gitti ,açtığım konuya biri motor kulağı kopmuş olabilir dedi ustayı görünce susuyo

  4. #4
    Moderator Beatrix - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    04.Mart.2014
    Nereden
    İstanbul
    Mesajlar
    2,427
    Alıntı hanci.06 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Abi aslına bakarsan ilk yaptırdığımda hiç bi ses yoktu ve ben bi sertlikte hissetmedim açıkcası hala aynı gibi yanlız benim ön şaftın kafasında boşluk vardı yükseltmeden sonra arttı birde arazide zorlayınca dağıttık ondan sonra bu sesler çıktı bi kaç gün şaftsız kullandım o ara gelmeye başladı şimdide devam ediyor.. Yani anlattığınız durum lastiğin ufak bi darbede bile yaylara ve amortisöre ilettiğinde olması gerekmezmi yani arabay 19 jant takıp çakıl taşını hissetmek gibi..benimki öyle değil yağ gibi yol kalkarken tıkır tıkır dururken lıkır lıkır bazen şöför tarafını alttan tıklıyolar bazen 2 taraftanda geliyor gibi geçenler de park ettikten sonra direksiyon yarım sağken stop ettikten sonra sol önden çatır çutur ses geldi anlamadım gitti ,açtığım konuya biri motor kulağı kopmuş olabilir dedi ustayı görünce susuyo
    Kullanıp dinlemek lazım..., uzaktan bir şey söylemek zor.
    Biri direksiyonda sağ sol yaparken diğeri alttan bakarak seslerin nereden geldiğini önce duyarak sonra da el ile hissederek belirlemesi lazım. Kalkışlarda gelen tıtkır tıkır ses aks lalesinin bozulmaya başladığına da işaret olabilir.

  5. #5
    Üye hanci.06 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    10.Nisan.2016
    Mesajlar
    217
    Alıntı Beatrix Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Kullanıp dinlemek lazım..., uzaktan bir şey söylemek zor.
    Biri direksiyonda sağ sol yaparken diğeri alttan bakarak seslerin nereden geldiğini önce duyarak sonra da el ile hissederek belirlemesi lazım. Kalkışlarda gelen tıtkır tıkır ses aks lalesinin bozulmaya başladığına da işaret olabilir.
    Evet önümüzdeki hafta tekrar baktırıcam bi akslar kaldı zaten sıfırladık hepsini arka dif yeni ön yeni rotiller yeni amortisörler yeni şaftkar yeni tüm hortuları devirdaimi alayını değiitirdik araba bana kasa olarak geldi içini ben doldurdum

  6. #6
    Üye hanci.06 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    10.Nisan.2016
    Mesajlar
    217
    Alıntı Beatrix Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Orjinali o kadar esnektirki yere attığınız zaman doing doing diye zıplar.
    Diğeri kütük gibidir, difransiyelin tüm seslerini şaseye dolayısı ile kabine iletir.
    En iyi farkı asvalttaki konforundan anlarsınız...
    Buradakiler tornadan çıkmadır.
    Orjinali yüksek kaliteli enjeksiyondur.
    Aracın orjinal yay üstü izalatörlerine dikkat edin, çok yumuşak ama dayanıklıdır. Orjinal getler ile mükemmel bir sürüş konforu sağlar.
    Burada yapılan getler çok sert olduğundan montajda birlikte kullanılması gereken aracın orjinal izalatörlerini keser ve kısa zamanda deforme eder.

    Şimdi farkettim benimkinde orjinal izalatörler takılmamış

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı DeÄŸiÅŸtirme Yetkiniz Yok
  •