Alıntı Maverick Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Ergün Abi, benim aracı biliyorsun 1.5" kit ile yükseltmiştim. Amortisor ve helezon. Ancak yükseltme sonrası şaftım 80 km/s üzeri hızlarda ayağımı gazdan çekince aracın içinde rahatça duyulacak bir uğultu ve 140 km/s'ten sonra titreme yapıyordu. Şaftı bir süreliğine çıkarmıştım ve iki sorun da geçmişti.

Sen 3" den sonrası sıkıntılı demişsin. Benim 1.5" gibi düşük bir seviyede bu sorunları yaşama nedenim ne olabilir?

Bu arada benim şaftın girişindeki körükte yırtık var. YAnlış söylüyor olmayım ama usta sanki şey demişti şaftın aks kafası giriş körüğü mü ne. Aks lafını ben uydurmuş olabilirim ama

Sendeki olay şimdilik sadece balans bozukluğundan kaynaklanıyor olabilir...

Usta örnek vermek istemiş " aks körüğü " gibi benzetme yapmış.

O lastik bir anlamda mafsalın körüğüdür, dolayısı ile lastik yırtıldıktan sonra artık bilya yuvalarına toz, su, çamur v.s girmeye başlar ve kısa sürede kötü çalışma şartlarına bilyalar dayanamaz dağılır.