Alıntı y-bsungur Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
(Yaklaşık üç yıldır süren dava sonucu suçlu bulunan Chrysler firması 150 milyon dolar tazminat ödeyecek.
Chrysler tekrar böyle bir hukuki sorumlulukla tekrar karşılaşmamal için 2013 yılında 1993-98 tarihleri arasında üretilen ve aynı benzin deposu bulunan 1993–98 Grand Cherokee ve 2002–07 Liberty modellerini kapsayan 1 milyon 560 bin Jeep'i geri çağırdı. Çözüm olarak depoyu arkadan gelebilecek darbelere karşı çeki demiri ile korumak.)

burada bir şey dikkatimi çekti benim araç Amerikan versiyon 97 model 5,2 ve çeki demiri orijinal mopar olarak üzerinde var,habere göre 93/98 arası GC ler demiş şimdi Chrysler ilk imalat aşamasında bu arabaların bazılarına çeki demirini takıp bazılarına takmamış mı onu düşünüyorum ya da çeki demiri opsiyonel bir durummuydu acaba ?
Çeki demiri opsiyoneldi. Senin araçta sonradan orjinal çeki demiri takılmış olabilir, yönlendirdiğim yere şasenin son 8 hanesini verirsen fabrika çıkış kayıtlarına bakıp söylerler. Bu arada tekrarlıyorum; bu parça her ne kadar iskelet olarak çeki demiri olsada çeki demirinden farklı, üstünde topuz aparatı ve elektiril tesisatı aparatı yok, dolayısı ile ruhsata işleme zorunluluğu ve kaza hukuksal sorumluluğu yok, oldukça sağlam ve koruma amaçlı. Eğer aracına sonradan çeki demiri takıldıysa ve sen bunu ruhsata işletmeyeceksen veya nasılsa kullanmayı düşünmüyorsan üzerindeki çeki aparatlarını iptal edip sadece taşıyıcı barı tak.

Ayrıca bunu servisten kapılacak bir aksesuar olarak saymayalım..., tüm 1993-2004 Jeep Grand Cherokee ve 2002-07 Jeep Liberty' ler bu korkunç risk ile karşı karşıya.
Ekteki linkte bu güne kadar sadece Amerika' da meydana gelen ölümcül kazaların listesini görebilirsiniz.

http://www.garyeto.com/auto/jeep-fires.html